• Marketingas

    Tyrimas 70 proc. vartotojų mano, kad akcijos yra apgaulė

    Kainų palyginimo sistemos PriceOn.lt atliktos apklausos duomenimis, daugiau nei 70 proc. respondentų pastebėjo, kad prekybininkai neseniai praūžusių „Jamam” akcijų dienų metu piktnaudžiavo akcijų dydžiu. Daugiau nei 80 proc. respondentų nuomone, prekybininkai dirbtinai išpūtė akcijų dydžius, o 37 proc. atsakiusiųjų teigimu – net 20 procentų. Prekybininkai ketvirtus metus iš eilės „Akropoliuose“ vykusių „Jamam“ dienų metu susilaukė rekordinio visuomenės susidomėjimo ir kelis kartus išaugusių apyvartų, tačiau atlikta apklausa parodė, kad didelė dalis vartotojų yra įsitikinusi, jog tokių dienų metu pirkėjai yra apgaudinėjami dirbtinėmis akcijomis. Apklausos rezultatus komentavusi Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos prezidentė Alvita Armanavičienė abejojo, ar vartotojas, aplankęs kelias parduotuves, po savaitės pats gali prisiminti visų jam patikusių prekių kainas. „Prekybininkai tai…

  • Marketingas

    Įteikti skaitmeninių kūrybinių industrijų apdovanojimai PixelAWARDS

    Spalio 26 d. pirmą kartą įteikti skaitmeninių kūrybinių industrijų apdovanojimai „PixelAWARDS“ už geriausius projektus, produktus bei sprendimus, kuriuos kuriant panaudota skaitmeninių technologijų ir kūrybiškumo sintezė. Apdovanojimų ceremonijoje pirmosios „PixelAWARDS“ statulėlės atiteko Lietuvos didžiosios kunigaikštystės (LDK) istoriją primenančio tinklalapio „Orbis Lituaniae“ sumanytojams, modernaus šokio spektaklio „Depeche Mode: kitas pasaulis“ režisierei bei programėlės mobiliesiems įrenginiams „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ kūrėjams. Specialus prizas už interneto bei inovacijų populiarinimą skirtas ir konferencijos „Login“ organizatoriams. „Geriausiųjų vardą pelnę nominantai išsiskiria tuo, kad panaudojo iki šiol Lietuvoje dar nenaudotas arba mažai naudotas formas, kurios savyje vienija tiek kūrybišką požiūrį, tiek ir skaitmenines technologijas. Atrasti tokius žmones bei tokius projektus bei padėti jiems užmegsti kontaktus – tai buvo…

  • Marketingas

    Vygintas Eidėnas mokinių negalima versti įkaitais

    Lietuvos moksleivių sąjunga reiškia susirūpinimą dėl ne pirmą kartą Lietuvos mokyklose bendrovės „Omnitel“ vykdomų tiesioginės rinkodaros akcijų, kurios kaskart įgauna agresyvesnes formas. „Nepadoru ir nesąžininga prisidengiant mokyklose itin aktualiomis mokymosi motyvacijos problemomis vykdyti konkrečių paslaugų ar produktų rinkodarą“, – įsitikinęs Lietuvos moksleivių sąjungos prezidentas Vygintas Eidėnas. Straipsnyje minimi faktai kelia susirūpinimą, kad vis labiau į mokyklą ir mokymosi procesą kišasi verslo struktūros, kurios siūlo konkrečias prekes ar paslaugas. Mokyklose itin opi mokymosi motyvacijos problema, tačiau kai už mokymosi rezultatus skatinama materialiomis priemonėmis, tai iškreipia ir sumenkina pačią mokymosi prasmę bei tikslą. Mokiniai mokosi ne dėl savęs, o dėl pinigų. „Visiškai nepritariame tiesioginės reklamos naudojimui mokyklose. Mokiniai neturi galvoti, kad už…

  • Marketingas,  Verslas

    Deloitte komandą Lietuvoje papildė Mantas Nocius

    2012 m. birželio 7 d. „Didžiojo ketverto“ audito ir verslo konsultacijų kompanijos „Deloitte Lietuva“ gretas papildė Mantas Nocius, kuris užims direktoriaus verslo plėtrai pareigas. Prieš prisijungdamas prie Deloitte komandos, Mantas Nocius sėkmingai vadovavo Všį „Investuok Lietuvoje“, kuri teikia konsultacijas užsienio bendrovėms įžengiant ir vėliau plėtojant veiklą Lietuvoje. Anksčiau Mantas dirbo Lietuvos Respublikos ministro pirmininko patarėju, taip pat turi dvylikos metų patirtį Pasaulinio banko skyriuje Lietuvoje. „Mums labai malonu pasvekinti Mantą prisijungus prie mūsų kompanijos. Mes didžiuojamės priimdami į savo gretas tokį didžiulę patirtį sukaupusį profesionalą kaip Mantas. Jo vaidmuo kompanijoje apims verslo plėtros ir viešųjų ryšių veiklos sritis, kas neabejoju pakylės mūsų įmonę į naują lygmenį. Plėtojant mūsų „AS ONE“…

  • Marketingas

    Grupinio apsipirkimo portaluose labiausiai ieškoma pramogų ir kelionių

    Lietuvos gyventojai, besinaudojantys grupinio apsipirkimo portalais, labiausiai norėtų įsigyti pramogų ir sporto (47 proc.), kelionių, viešbučių ir transporto nuomos (42 proc.) bei sveikatos ir grožio (41 proc.) paslaugų. Tokius duomenis atskleidė bendrovės „Baltijos tyrimai“ atlikta reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa. Grupinių apsipirkimų portalų siūlomomis prekėmis bei paslaugomis iki šiol nesinaudojantys asmenys nurodė, kad labiausiai norėtų įsigyti namų apyvokos daiktų (24 proc.). „Toks pasirinkimas rodo, kad lietuviai, išgyvenę sunkmetį, liko atsargesni. Nors pramogos ir kelionės išliko paklausios, tautiečiai į šias sritis investuoja mažiau bei apdairiau, nes tai – ne pirmojo būtinumo dalykai. Būtent todėl minėtų grupių prekės bei paslaugos grupinių apsipirkimų portaluose – pačios patraukliausios. Tokias tendencijas patvirtina ne tik ši apklausa,…

  • Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga lapkričio 21 d.

    Prekyba akcijomis Europoje penktadienį, lapkričio 18 d., baigėsi nežymiu pagrindinių indeksų kritimu. Neigiamą įtaką darė Europos šalių vyriausybės obligacijų pajamingumo augimas. Be vidaus priežasčių, akcijas smukdė naujienos iš JAV, ten penktadienio išvakarėse kotiruotės atsidūrė „raudonojoje zonoje“. Papildomo nerimo investuotojams suteikė ir Vokietijos kanclerės Angelos Merkel pareiškimas, jog jos šalis gali nepalaikyti monetarinių priemonių, skirtų kovoti su euro zonos krize. Reaguodama į Didžiosios Britanijos premjero Deivido Kamerono raginimą imtis aktyvesnių veiksmų, Angela Merkel pabrėžė, kad Europos institucijos „neturėtų apsimetinėti, jog jos turi daugiau galios, nei iš tikrųjų yra“. Didžiosios Britanijos bankų akcijų kotiruotės atsidūrė „raudonojoje zonoje“: „Lloyds Banking“ akcijos nukrito 1,96 %, „Barclays“ nusileido 1,11 %, „Royal Bank of Scotland“ akcijos…

  • Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga lapkričio 18 d.

    Prekyba akcijomis Europoje ketvirtadienį, lapkričio 17 d., baigėsi pagrindinių indeksų kritimu dėl galimo euro zonos skolos krizės pablogėjimo. Ketvirtadienį Ispanija ir Prancūzija pranešė, jog kreditų ir paskolų aptarnavimo sąnaudos obligacijų aukcione išaugo, tai sustiprino investuotojų susirūpinimą šių šalių valstybės finansų būkle. Atsižvelgiant į tai, ženkliai atpigo pirmaujančių Senojo pasaulio bankų akcijos. Vokietijos banko „Deutsche Bank“ vertybiniai popieriai atpigo 3,74 %, Prancūzijos „Societe Generale“ – 3,91 %, Didžiosios Britanijos „Barclays“ – 4,20 %. Taip pat nukrito naftos ir dujų sektoriaus kompanijų akcijos. Italų kompanijos „Eni S.p.A.“ akcijos atpigo 0,75 %, Prancūzijos „Total S.A.“ – 0,73 %, Didžiosios Britanijos-Nyderlandų „Royal Dutch Shell“ – 0,51 %. Sesijos duomenimis, Didžiosios Britanijos indeksas FTSE 100…

  • Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga lapkričio 17 d.

    Prekyba akcijomis Europoje, lapkričio 16 d., prasidėjo pagrindinių indeksų šoniniu judėjimu dėl didėjančio investuotojų susirūpinimo euro zonos skolų krizės įveikimo perspektyvomis. Sesijos eigoje investuotojų nuotaikos pamažu prastėjo. Biržų žaidėjų dėmesys buvo nukreiptas į Ispanijos ir Italijos obligacijų pelningumo dinamiką, kuri trečiadienio išvakarėse mušė naujus augimo rekordus. Tačiau ECB, matyt, vėl įžengė į rinką, todėl trečiadienį Italijos obligacijų pelningumas sumažėjo, o euras sustiprino savo pozicijas ir grįžo prie 1,35 dol. ribos. Neigiamai investuotojų nuotaikas paveikė Anglijos banko ketvirčio infliacijos ataskaita. Reguliatorius sumažino Didžiosios Britanijos ekonomikos augimo prognozes, todėl dabar tikimasi, jog 2011-2012 m. ekonominis augimas neviršys 1 %. 2011 m. rugpjūtį centrinis bankas prognozavo, jog 2011 m. Jungtinės Karalystės BVP augimas…

  • Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga lapkričio 16 d.

    Prekyba akcijomis Europoje, lapkričio 15 d., baigėsi pagrindinių indeksų kritimu 2 % ribose. Lemiamu faktoriumi įtakojusiu prastas investuotojų nuotaikas tapo susirūpinimas Prancūzijos lėtu grimzdimu į Europos skolų krizę dėl įvairių šalies skolinių įsipareigojimų nurašymo; tačiau nuosmukį kompensavo teigiamos makroekonominės naujienos iš JAV ir Vokietijos. Sesijos eigoje skaudžiausią smūgį patyrė Prancūzijos kredito organizacijos: „Societe Generale“ akcijos nukrito 5,2 %, „BNP Paribas“ – 5,77 %, „Credit Agricole“ – 4,77 %. Didžiosios Britanijos bankų kotiruotės taip pat atsidūrė „raudonojoje zonoje“: „Lloyds Banking“ nusileido 3,79 %, „Barclays“ – 1,64 %, „Royal Bank of Scotland“ – 2,72 %. Vokietijos „Deutsche Bank“ akcijos nukrito 0,47 %, jo konkurento „Commerzbank“ vertybiniai popieriai atpigo 2,27 %. Lapkričio 15…

  • Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga lapkričio 15 d.

    Prekyba akcijomis Europoje, lapkričio 14 d., prasidėjo pagrindinių indeksų kilimu dėl teigiamos dinamikos Amerikos ir Azijos biržose. Geras investuotojų nuotaikas lėmė lūkesčiai, jog naujosios Graikijos ir Italijos vyriausybės ras būdų išvengti euro zonos skolos krizės. Tačiau augimas Europos akcijų biržose tęsėsi neilgai. Neigiamai rinkas paveikė Italijos obligacijų paskirstymas. Italijos finansų ministras surengė kitą vidutinės trukmės vyriausybės obligacijų aukcioną ir taip pasiskolino 3 mlrd. eurų. Didelė paklausa šiems vertybiniams popieriams Italijos iždui leido pritraukti lėšas aukščiausiame diapazone, tačiau 5 metų vyriausybės obligacijų pajamingumas pasiekė 6,29 %, tai tapo rekordiniu lygiu per pastaruosius 14 metų. Taip pat neigiamą poveikį rinkoms padarė prastų makroekonominių duomenų paskelbimas. Svarbų vaidmenį tame suvaidino ir Vokietijos kanclerės…