SEO paslaugos: atlikti savarankiškai ar kreiptis į profesionalus?

Šiandien rinkodara, dar vadinama marketingu, yra nebeatsiejama nuo verslo. Verslas be rinkodaros yra praktiškai nebeįmanomas. O augant skaitmenizacijos tempams ir vis dar populiarėjant socialiniams tinklams ir paieškos sistemoms, ignoruoti skaitmeninę erdvę gali tik visiškas rinkodaros mėgėjas. Tačiau rinkodara rinkodarai nelygi. Dažniausiai tai yra suvokiama kaip trumpalaikė investicija, o tiksliau – vienkartinis paslaugos sandoris. Tu sumoki […]

Pakuočių gamyba: verslininkai ieško geriausio gamintojo!

Šiais laikais plastikinės pakuotės yra naudojamos kiekvieną dieną. Daugelis mūsų jas kiekvieną dieną liko savo rankose ir paprasčiausiai nesusimąsto, kaip jos pasiekė mūsų rankas. Tiesa, tai visiškai natūralu, kadangi tokie niuansai yra aktualūs tik verslininkams, kurie turi ieškoti profesionalų, kurie užsiima šio pobūdžio darbais. Akučių gamyba šiuo metu atliekama daugelio specialistų, tad ieškodami Jums labiausiai tinkamo specialisto susidursite su gana plačia pasiūla. […]

Logotipų kūrimas: kodėl logotipas yra toks svarbus ir kaip pasirinkti logotipų kūrėjus

Ar jums kada nors buvo tekę domėtis logotipo kūrimo procesu ir visomis nuo to neatsiejamomis subtilybėmis? Ar kada nors pagalvojote, kokią didelę reikšmę šiuolaikiniam verslui turi logotipas? Ar jums niekuomet nebuvo kilusi mintis, kodėl savo daug metų naudojamą logotipą pasiryžta pakeisti tik nedaugelis verslo savininkų? Šiandien profesionalių logotipų kūrimas yra būtent tai, kam verslas turėtų […]

Raktažodžiai: kam jie reikalingi?

Visų pirma, turbūt kyla klausimas, kas gi yra tas SEO? Šis terminas  angliškai paraidžiui skambėtų, taip: search engine optimization”, o išvertus į lietuvių kalbą – optimizacija paieškos sistemoms. Kitas klausimas, kuris greičiausiai iškyla natūraliai, būtų – ko/kieno optimizacija? Tai yra jūsų (kliento) svetainės optimizacija, pavyzdžiui, “Google” paieškos sistemai. Kodėl “Google”? Todėl, kad “Google” yra populiariausia […]

Kas yra vidinis SEO?

Išvertus iš anglų kalbos, SEO terminas reiškia optimizavimą paieškos sistemoms. Pagrindinis optimizavimo paieškos sistemų tikslas – pritraukti kuo daugiau tam tikros svetainės lankytojų natūraliuoju būdu. Tai reiškia, kad didėjant lankytojų srautui, svetainės pozicija paieškos sistemoje iškeliama vis aukščiau ir aukščiau. Lietuvoje populiariausia paieškos sistema išlieka “Google”. Todėl ir Lietuvoje teikiamos SEO paslaugos yra konkrečiai pritaikytos […]

Kokia yra reklamų talpinimo internete nauda?

Skelbimai interneto besidriekiančiose platybėse įprastai būna visiškai nemokami. Didžioji dalis naujienų, skelbimų, katalogų bei į juos panašių portalų leidžia talpinti informaciją nemokamai, kuri yra susijusi su tam tikra prekybos ar paslaugų sritimi. Tai labai paranku tiems, kurie turi labai siaurą biudžetą savo komerciniams tikslams įgyvendinti. Reklamoms, kurios talpinamos internetinėse svetainėse, yra kreipiamas neįtikėtinai didelis dėmesys […]

„Utenos trikotažas“ atnaujina prekės ženklą ir parduotuves

Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjerą. Pirmosios parduotuvės, įrengtos pagal atnaujintą vizualinę koncepciją, duris iki metų pabaigos atvers preky-bos centre VCUP Vilniuje ir „Megoje“ Kaune, viena parduotuvė bus atidaryta Šakiuose. Visas šias parduotuves atidaro ir valdys pardavimo partneriai. „Pastaruosius keletą […]

Ką daryti, kad eksporto planai nesugriūtų?

Tomas Jaskelevičius Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos (LINPRA) Eksporto ir investicijų komiteto pirmininkas Lietuvos eksportas auga sparčiausiai Baltijos šalyse. Eksportuoti savo gaminius ir paslaugas siekia vis daugiau gamybinių įmonių, tačiau planuotai sėkmei kartais koją pakiša supratimo ir vadybos stoka. Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos (LINPRA) eksportuojančios įmonės narės iš patirties pripažįsta, kad svarbu išlikti konkurencingiems, pelnyti pasitikėjimą, […]