• Marketingas

    SEO paslaugos: atlikti savarankiškai ar kreiptis į profesionalus?

    Šiandien rinkodara, dar vadinama marketingu, yra nebeatsiejama nuo verslo. Verslas be rinkodaros yra praktiškai nebeįmanomas. O augant skaitmenizacijos tempams ir vis dar populiarėjant socialiniams tinklams ir paieškos sistemoms, ignoruoti skaitmeninę erdvę gali tik visiškas rinkodaros mėgėjas. Tačiau rinkodara rinkodarai nelygi. Dažniausiai tai yra suvokiama kaip trumpalaikė investicija, o tiksliau – vienkartinis paslaugos sandoris. Tu sumoki pinigus, tave pareklamuoji. O tuomet yra daroma atsipirkimo analizė. Tik šiandien – bent jau skaitmeninėje erdvėje – viskas nebėra taip paprasta. SEO optimizacija (search engine optimization) yra labai svarbi reklamos procesų sudedamoji, tačiau tai nėra vienkartinis sandoris. Tai – ilgalaikę naudą galinti turėti investicija. Bet apie tai jau žino kiekvienas, kuriam tai aktualu. Turėti komercinę…

  • Marketingas

    Skelbimas nemokamai gali būti talpinamas ne visur ir ne visada

    Skelbimų svetainių monopolizacija nėra naudinga nei paprastiems žmonėms, nei verslui. Ji naudinga tik tokių tinklapių savininkams.Skelbimas nemokamai, pasak kai kurių ekspertų, gali būti įdedamas vos viename kitame tinklapyje. Aišku, kalba eina apie kažkokią auditoriją turinčias skelbimų svetaines. Visose kitose pagrindinėse skelbimų svetainėse jų talpinimas yra mokamas. Būna atvejų, kad nemokamai skelbimus dėti galima pirmuosius kartus ir reikia būti labai atsargiems, jog tokių tinklapių administracija netraktuotų pateiktų pasiūlymų kaip verslo kategorijos pasiūlymų. Skelbimas nemokamai gali būti talpinamas su tam tikromis sąlygomis Skelbimų tinklapiuose paslaugomis naudojasi ir privatūs asmenys, ir verslas. Verslui skelbimų talpinimas dažniausiai yra mokamas nuo pat pirmo pateikto pasiūlymo. Tai reiškia, kad įmonės, kurios registruojasi į skelbimų tinklapius, turi…

  • Marketingas,  Verslas

    Pakuočių gamyba: verslininkai ieško geriausio gamintojo!

    Šiais laikais plastikinės pakuotės yra naudojamos kiekvieną dieną. Daugelis mūsų jas kiekvieną dieną liko savo rankose ir paprasčiausiai nesusimąsto, kaip jos pasiekė mūsų rankas. Tiesa, tai visiškai natūralu, kadangi tokie niuansai yra aktualūs tik verslininkams, kurie turi ieškoti profesionalų, kurie užsiima šio pobūdžio darbais. Akučių gamyba šiuo metu atliekama daugelio specialistų, tad ieškodami Jums labiausiai tinkamo specialisto susidursite su gana plačia pasiūla. Tiesa, ją palyginus bei įvertinus galiausiai pavyks rasti tai, kas Jums labiausiai tinka. O sistemingai paieškai siūlome įvertinti šiuos aspektus. Kainoraščiai daugeliui žmonių yra vienas svarbiausių apsektų, kurį reikia įvertinti ieškant ne tik kokybės, tačiau ir galimybių. Tiesa, niekada negalima remiasi tik kaina, kadangi jos dydis turi būti paraleliai vertinamas kartu su kitomis charakteristikomis, kurios galiausiai garantuoja, kad gausite tai, kas…

  • Marketingas,  Verslas

    Logotipų kūrimas: kodėl logotipas yra toks svarbus ir kaip pasirinkti logotipų kūrėjus

    Ar jums kada nors buvo tekę domėtis logotipo kūrimo procesu ir visomis nuo to neatsiejamomis subtilybėmis? Ar kada nors pagalvojote, kokią didelę reikšmę šiuolaikiniam verslui turi logotipas? Ar jums niekuomet nebuvo kilusi mintis, kodėl savo daug metų naudojamą logotipą pasiryžta pakeisti tik nedaugelis verslo savininkų? Šiandien profesionalių logotipų kūrimas yra būtent tai, kam verslas turėtų skirti bene didžiausią dėmesį – juolab, kad tai yra vienas iš pirmųjų žingsnių, kuriant savo prekės ženklą ir formuojant bendrą kuriamo verslo koncepciją. Todėl vos viena nedidelė klaida gali turėti labai didelės įtakos jūsų tolimesnei verslo plėtrai. Taigi, jūsų įmonės logotipas privalo būti atpažįstamas, lengvai įsimenamas ir nesunkiai susiejamas su jūsų vykdoma veikla. Trumpiau tariant,…

  • Marketingas

    Raktažodžiai: kam jie reikalingi?

    Visų pirma, turbūt kyla klausimas, kas gi yra tas SEO? Šis terminas  angliškai paraidžiui skambėtų, taip: search engine optimization”, o išvertus į lietuvių kalbą – optimizacija paieškos sistemoms. Kitas klausimas, kuris greičiausiai iškyla natūraliai, būtų – ko/kieno optimizacija? Tai yra jūsų (kliento) svetainės optimizacija, pavyzdžiui, “Google” paieškos sistemai. Kodėl “Google”? Todėl, kad “Google” yra populiariausia paieškos sistema tarp interneto vartotojų Lietuvoje.   Kokia sąsaja yra tarp raktažodžių ir SEO?   Vienas pagrindinių SEO proceso etapų yra raktažodžių tyrimas, kuris itin svarbus siekiant suprasti svetainės tematiką ir sukurti efektyvų tiek išorinių, tiek vidinių nuorodų tinklą. Raktažodžių tyrimai mažiems ir dideliems projektams yra atliekamai šiek tiek kitaip. Jei jūsų projektas yra gan…

  • Marketingas

    Kas yra vidinis SEO?

    Išvertus iš anglų kalbos, SEO terminas reiškia optimizavimą paieškos sistemoms. Pagrindinis optimizavimo paieškos sistemų tikslas – pritraukti kuo daugiau tam tikros svetainės lankytojų natūraliuoju būdu. Tai reiškia, kad didėjant lankytojų srautui, svetainės pozicija paieškos sistemoje iškeliama vis aukščiau ir aukščiau. Lietuvoje populiariausia paieškos sistema išlieka “Google”. Todėl ir Lietuvoje teikiamos SEO paslaugos yra konkrečiai pritaikytos Lietuvos rinkai. Paprastai šios paslaugos skirstomos į vidinį ir išorinį SEO.   Vidiniu SEO atliekami įvairiausi vidiniai svetainės pakeitimai kaip: Sutvarkoma vidinė svetainės struktūra; Jei reikia, keičiami puslapių pavadinimai (angl. meta title); Papildomas turinys raktiniais žodžiais; Kuriami trumpi puslapių aprašymai (ang. meta description).   Išoriniu SEO atliekami išorinis svetainių nuorodų tinklo kūrimas. Tai reiškia, kad…

  • Marketingas,  Technologijos,  Verslas

    Kokia yra reklamų talpinimo internete nauda?

    Skelbimai interneto besidriekiančiose platybėse įprastai būna visiškai nemokami. Didžioji dalis naujienų, skelbimų, katalogų bei į juos panašių portalų leidžia talpinti informaciją nemokamai, kuri yra susijusi su tam tikra prekybos ar paslaugų sritimi. Tai labai paranku tiems, kurie turi labai siaurą biudžetą savo komerciniams tikslams įgyvendinti. Reklamoms, kurios talpinamos internetinėse svetainėse, yra kreipiamas neįtikėtinai didelis dėmesys iš marketingo pusės. Tokie puslapiai dažniausiai visada būna stipriai populiarinami, taip siekiant pritraukti platesnę lankytojų auditoriją. Tik įsivaizduokite, kad Jūsų įkeltą skelbimą kasdien peržiūri vis daugiau ir daugiau žmonių; aišku, to padaryti nepavyks, nesumokėjus simbolinio mokesčio, kuris yra taikomas jau daugelyje portalų. Skelbimas, kuriam skyrėte bent dalį pinigų arba kurio įkėlimas visai nieko nekainavo, gali…

  • Marketingas

    10 privalumų, kuriais pasižymi profesionalios internetinio marketingo paslaugos

    Internetinio marketingo populiarumas ir svarba didėja ne dienomis, o valandomis. Siekiama suformuoti šiuolaikines efektyvesnes strategijas, bandoma tinkamai išnaudoti socialinius tinklus, padidinti konversijos rodiklius, susigrąžinti prarastus potencialius klientus ir sistemingai didinti naujų klientų srautą bei pardavimus. Galbūt jau spėjote pastebėti, kaip akivaizdžiai išaugo „LinkedIn“ socialinio tinklo populiarumas. Pirmajame praėjusių metų ketvirtyje buvo skaičiuojama daugiau nei 400 mln. „LinkedIn“ vartotojų. Tuo tarpu 2009 m. jų buvo „vos“ 32 mln. Tai puikiai iliustruoja tikrąją šiandieninę situaciją – vis daugiau ir daugiau verslo pasaulio subjektų persikelia į virtualią erdvę. Todėl verslas, kuris pasiekia sėkmę, savo veiklos populiarinimui ir plėtrai pritaiko efektyvius internetinio marketingo sprendimus. Taigi, kokie yra dešimt pagrindinių internetinio marketingo privalumų ir kaip…

  • Marketingas

    „Utenos trikotažas“ atnaujina prekės ženklą ir parduotuves

    Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjerą. Pirmosios parduotuvės, įrengtos pagal atnaujintą vizualinę koncepciją, duris iki metų pabaigos atvers preky-bos centre VCUP Vilniuje ir „Megoje“ Kaune, viena parduotuvė bus atidaryta Šakiuose. Visas šias parduotuves atidaro ir valdys pardavimo partneriai. „Pastaruosius keletą metų „Utenos trikotažas“ sistemingai įgyvendina atnaujintą bendrovės verslo strategiją – investuoja į novatoriškų medžiagų kūrimą, plečia tikslinių klientų portfelį, vysto nuosa-vus prekės ženklus. Konkurencingoje drabužių rinkoje vizualinis identitetas yra labai svarbus – vartotojams ir pardavimo partneriams rūpi ne tik nepriekaištinga gaminių kokybė, bet ir prekės ženklo kuriamas įvaizdis. Senasis prekės ženklas buvo sukurtas 2000 m.…

  • Marketingas

    Ką daryti, kad eksporto planai nesugriūtų?

    Tomas Jaskelevičius Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos (LINPRA) Eksporto ir investicijų komiteto pirmininkas Lietuvos eksportas auga sparčiausiai Baltijos šalyse. Eksportuoti savo gaminius ir paslaugas siekia vis daugiau gamybinių įmonių, tačiau planuotai sėkmei kartais koją pakiša supratimo ir vadybos stoka. Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos (LINPRA) eksportuojančios įmonės narės iš patirties pripažįsta, kad svarbu išlikti konkurencingiems, pelnyti pasitikėjimą, vertinti partnerystę. Eksporto efektyvumas labai priklauso nuo geopolitinės padėties, šalių kultūros ir besikeičiančios kartos. Šie faktoriai ir atveria galimybes sėkmingam eksportui. Plačiau apie tai, kaip jam pasiruošti. Nuo eksporto plano iki tinkamos jo vadybos Tiek įgyvendinant verslo sprendimus, tiek apsisprendus eksportuoti, visų pirmiausia reikia turėti tinkamą strategiją: Ištirti konkurencinę aplinką, Parengti eksporto rinkodaros, logistikos planą,…