Marketingas,  Verslas

Google reklama ir geografinis taikymas: kas tai ir kodėl tai svarbu?

Google AdWords garsėja dideliu efektyvumu ir aukštais rezultatais. Vis dėlto, ne visais atvejais Google reklama padeda siekti užsibrėžtų tikslų. Ekspertai teigia, kad šiuo atveju būtina kalbėti apie tinkamą reklaminės kampanijos administravimą ir optimizavimą. Jei siekiate aukščiausių rezultatų, turite bendradarbiauti su ilgametę patirtį turinčiais internetinės rinkodaros specialistais, kurių patirtis ir žinios padės jums tapti lyderiais.

Siekdama patenkinti augančius klientų poreikius, Google AdWords siūlo modernius naujinius ir patikimus problemų sprendimus. Vienas svarbiausių atnaujinimų, neseniai pasirodęs Baltijos šalyse, – kur kas tikslesnis ir efektyvesnis reklaminių skelbimų taikymas teritorijos lygiu, t. y. skelbimų taikymas vykdomas, atsižvelgiant į konkretų miestą ar apskritį. Internetinės rinkodaros profesionalai, atsižvelgę į jūsų verslo sritį ir numanomus lūkesčius, padės parinkti efektyviausius reklaminio skelbimo taikymo sprendimus.

Natūraliai kyla klausimas, kodėl Google reklama tampa efektyvesnė, naudojant tikslesnį geografinį taikymą? Žinoma, negalima teigti, kad minėtasis atnaujinimas padės siekti aukščiausių rezultatų visais atvejais, tačiau tai itin praktiškas sprendimas regioniniams verslams, leidžiantis efektyviau pasiekti tikslinę pirkėjų auditoriją. Kitaip sakant, tikslesnis geografinis taikymas leidžia kalbėti apie didesnę investicinę grąžą.

Kad galėtumėte tiksliau perprasti naujinio privalumus, pateiksime pavyzdį. Įsivaizduokite, kad jums priklauso grožio salonas Panevėžyje, o jūsų esminis tikslas – pritraukti daugiau klientų. Natūralu, kad reklama, rodanti jūsų skelbimą visos Lietuvos gyventojams, padeda didinti potencialių klientų gretas, tačiau dalis reklamai skirto biudžeto neatneša jokios naudos, kadangi tolimesnių miestų gyventojai net negalvoja apsilankyti Panevėžyje. Žinoma, tokiu atveju galima apsiriboti papildomu raktiniu žodžiu, pvz., „grožio salonas Panevėžyje“, tačiau šis sprendimas neleidžia orientuotis į populiariausią paieškos frazę „grožio salonas“. Tikslesnis geografinis skelbimų taikymas padeda maksimaliai tiksliai skirstyti auditoriją ir pateikti personalizuotą pranešimą, kuris būtų tiesiogiai nukreiptas į konkretų miestą ar regioną. Gaudamas tikslesnius skelbimus laimi ir vartotojas – jam nebereikia gaišti laiko, grupuojant skelbimus į atskiras kategorijas.

Jei norite, kad Google reklama padėtų siekti maksimalių rezultatų, atsakingai rinkitės internetinės rinkodaros bendrovę, su kuria ketinate bendradarbiauti. Geriausias sprendimas – paklausti draugų ar artimųjų rekomendacijų. Nepamirškite, kad šios srities specialistai visų pirma racionaliai įvertins jūsų verslo sritį ir konkurentus, numatys efektyviausius raktažodžius ir padės priimti racionaliai pagrįstus sprendimus, kurių realizacija padės siekti verslo aukštumų.

Rekomenduojame
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Parašykite komentarą