Įvairenybės

Su krize kovos mažindami elektroninės išparduotuvės apyvartines lėšas

Viena iš pirmųjų Lietuvoje elektroninių drabužių ir avalynės išparduotuvių „Vulcan.lt“, nusprendė priimti naują strategiją, kuri pasak išparduotuvės vadovo, padės sutaupyti „įšaldomas“ lėšas prekėms įsigyti bei suteiks geresnes galimybes padidinti pelną.

„Krizės metu žmonės kaip niekada ankščiau taupo pinigus. Reikia taupyti ir mums. Nuo šiol didžiąją dalį prekių į savo centrinį sandėlį Lietuvoje iš partnerių užsienyje užsakysime tik gavę užsakymus iš klientų. Tai padės mums skirti mažiau apyvartinių pinigų elektroninei išparduotuvei ir labiau susikoncentruoti ties realiomis, turimomis, išparduotuvėmis“, – teigia tinklo vadovas Aurimas Dulskis.

Jau 400 prekių pasiekęs asortimentas pasipildė ir naujais gamintojais. Nuo šiol išparduotuvėje bus galima rasti visame pasaulyje pripažintų Everlast, Lonsdale bei Airwalk gamintojų produkcijos. „Jau šiai dienai mūsų elektroninės išparduotuvės asortimentas padidėjo 4 kartus ir su kiekviena diena jis didėja. Vienintelė iškilusi problema – galbūt per ilgas pristatymo laikas. Šiuo metu naujai papildytos prekės pristatomos iki 2 savaičių, tačiau padaugėjus užsakymų sieksime šį terminą kiek įgalėdami sumažinti“, – kalba A.Dulskis.

Vos prieš kelias dienas priimta nauja strategija, pasak vadovo, jau pradeda duoti vaisius. „Rezultatai jau jaučiami. Tikimės, kad užsakymų skaičius padidės bent 2-3 kartus“, – optimizmo neslepia Vulcan.lt vadovas.

Parašykite komentarą