El. prekyba: tendencijos ir lyderiai

Elektroninė prekyba, savo erą Lietuvoje pradėjusi maždaug prieš 10 metų, šiandien išgyvena tikrą aukso amžių. Statistikos departamento skaičiavimais, būtent per minėtąjį laikotarpį elektroninės prekybos ir prekybos užsakomuoju paštu mastai mūsų šalyje išaugo net 120 kartų. Puikiai suvokiantys pirkėjų kintančius įpročius verslininkai kuria el. parduotuves, kuriose galima įsigyti praktiškai visko, kas susiję su buitimi, namų apyvoka […]

Netrukus virtualioje erdvėje duris atvers elektroninis prekybos centras „mamy.lt“

Sujungę prekybos internetu inovacijas ir verslo idėją programuotojai, verslininkai ir investicijų valdytojai Lietuvos rinkai pristato pirmąjį šalyje elektroninį prekybos centrą internete. Jis po vienu virtualiu stogu sujungs mažas parduotuves ir didelius prekybos tinklus. „mamy.lt“ prekybos centras vartotojams suteikia galimybę vienoje interneto svetainėje rasti įvairiausių parduotuvių ir užsisakyti norimas prekes nuo maisto produktų iki buitinės technikos […]

Su krize kovos mažindami elektroninės išparduotuvės apyvartines lėšas

Viena iš pirmųjų Lietuvoje elektroninių drabužių ir avalynės išparduotuvių „Vulcan.lt“, nusprendė priimti naują strategiją, kuri pasak išparduotuvės vadovo, padės sutaupyti „įšaldomas“ lėšas prekėms įsigyti bei suteiks geresnes galimybes padidinti pelną. „Krizės metu žmonės kaip niekada ankščiau taupo pinigus. Reikia taupyti ir mums. Nuo šiol didžiąją dalį prekių į savo centrinį sandėlį Lietuvoje iš partnerių užsienyje […]