• Technologijos,  Verslas

    El. prekyba: tendencijos ir lyderiai

    Elektroninė prekyba, savo erą Lietuvoje pradėjusi maždaug prieš 10 metų, šiandien išgyvena tikrą aukso amžių. Statistikos departamento skaičiavimais, būtent per minėtąjį laikotarpį elektroninės prekybos ir prekybos užsakomuoju paštu mastai mūsų šalyje išaugo net 120 kartų. Puikiai suvokiantys pirkėjų kintančius įpročius verslininkai kuria el. parduotuves, kuriose galima įsigyti praktiškai visko, kas susiję su buitimi, namų apyvoka ir kasdieniu gyvenimu. Viena tokių parduotuvių – https://www.b-a.eu/, kurioje šiuo metu galima rasti net per 375 tūkst. įvairių prekių nuo baldų iki kietojo kuro. Įvairių statistikų duomenimis, elektroninė prekyba kasmet auga ir visoje Europoje, o jos apyvarta didėja apie 15 proc. Tiesa, pažengusiose el. prekyboje šalyse, kurios jau buvo pasiekusios el. prekybos piką, galima pastebėti…

  • Verslas

    Netrukus virtualioje erdvėje duris atvers elektroninis prekybos centras „mamy.lt“

    Sujungę prekybos internetu inovacijas ir verslo idėją programuotojai, verslininkai ir investicijų valdytojai Lietuvos rinkai pristato pirmąjį šalyje elektroninį prekybos centrą internete. Jis po vienu virtualiu stogu sujungs mažas parduotuves ir didelius prekybos tinklus. „mamy.lt“ prekybos centras vartotojams suteikia galimybę vienoje interneto svetainėje rasti įvairiausių parduotuvių ir užsisakyti norimas prekes nuo maisto produktų iki buitinės technikos ar prekių vaikams. „Prekybos centras „mamy.lt“ skirtas užimtam žmogui, turinčiam šeimą, kuriai reikia nupirkti visus produktus ir prekes, ir nenorinčiam gaišti laiko vykstant į parduotuvę ir stovint eilėse. Nauja paslauga suteiks galimybę gyventojui po vienu virtualiu stogu užsisakyti prekes ir pasirinkti tikslų laiką, kada jos turi būti pristatytos į namus“, – idėją pristato „mamy.lt“ prekybos…

  • Įvairenybės

    Su krize kovos mažindami elektroninės išparduotuvės apyvartines lėšas

    Viena iš pirmųjų Lietuvoje elektroninių drabužių ir avalynės išparduotuvių „Vulcan.lt“, nusprendė priimti naują strategiją, kuri pasak išparduotuvės vadovo, padės sutaupyti „įšaldomas“ lėšas prekėms įsigyti bei suteiks geresnes galimybes padidinti pelną. „Krizės metu žmonės kaip niekada ankščiau taupo pinigus. Reikia taupyti ir mums. Nuo šiol didžiąją dalį prekių į savo centrinį sandėlį Lietuvoje iš partnerių užsienyje užsakysime tik gavę užsakymus iš klientų. Tai padės mums skirti mažiau apyvartinių pinigų elektroninei išparduotuvei ir labiau susikoncentruoti ties realiomis, turimomis, išparduotuvėmis“, – teigia tinklo vadovas Aurimas Dulskis. Jau 400 prekių pasiekęs asortimentas pasipildė ir naujais gamintojais. Nuo šiol išparduotuvėje bus galima rasti visame pasaulyje pripažintų Everlast, Lonsdale bei Airwalk gamintojų produkcijos. „Jau šiai dienai…