Verslas

„Rimi Lietuva” išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Šią savaitę mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva” pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius. Nuo naujų metų RIMI reklamos kampanijomis rūpinsis žiniasklaidos planavimo agentūra PHD. Pasak „RIMI Lietuva” marketingo ir viešųjų ryšių vadovo Roberto Liudvinavičiaus, naujo žiniasklaidos planavimo partnerio pasirinkimą lėmė kitokio požiūrio ir netradicinių bei inovatyvių sprendimų poreikis, planuojant RIMI reklamos kampanijas. „Tikimės, jog vertinga tarptautinė šios agentūros patirtis ir naujas požiūris į žiniasklaidos planavimo sprendimus, kartu mums leis pasiekti puikų rezultatų ir užsibrėžtų reklamos tikslų”, – sako R. Liudvinavičius. Kaip teigia UAB „PHD” direktorius Nerijus Kalinauskas, bendradarbiavimas su „Rimi Lietuva” agentūrai yra didelis įvertinimas ir tuo pačiu vienas didžiausių laimėjimų per visą PHD veikos Lietuvoje istoriją. „Džiaugiamės, kad „Rimi Lietuva” žiniasklaidos planavimui pasirinko mūsų atstovaujamo tarptautinio PHD tinklo agentūrą”, – sako jis. Bendrovė „Rimi Lietuva” šiuo metu valdo 47 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 20 „Rimi” („Supermarket”), 14 „Rimi Hypermarket” ir 13 mažų kainų parduotuvių „Supernetto”. Žiniasklaidos planavimo agentūra „PHD”, įkurta 2007 m. pradžioje, yra tarptautinio tinklo PHD padalinys Lietuvoje. PHD tinklas vienija 70 žiniasklaidos planavimo agentūrų 60 pasaulio šalių. PHD priklauso koncernui „Omnicom Media Group”.

Parašykite komentarą