Verslas

MV pripažinta populiariausiu 2009-ųjų alkoholinių gėrimų tiekėju Lietuvoje

Pirmą kartą Lietuvos prekybos įmonių asociacijos surengtame konkurse „Populiariausia prekė 2009” didžiausia Baltijos šalyse alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių platintoja „Mineraliniai vandenys” (MV) buvo išrinkta populiariausiu 2009-ųjų metų alkoholinių gėrimų tiekėju. Ši pripažinimą bendrovei pelnė didžiausias skaičius produktų, tapusių nugalėtojais savo kategorijose. Remiantis pardavimais „Maxima LT”, „Rimi Lietuva”, „Norfos mažmena” ir „Aibės mažmena” tinkluose, MV atstovaujami prekiniai ženklai buvo paskelbti populiariausiais šešiose alkoholinių gėrimų kategorijose: raudonojo ir baltojo vyno, konjako, tekilos, degtinės ir trauktinių. „Šie rezultatai rodo, jog mūsų aštuoniolika metų vystoma patirtis, kuri per pastaruosius trejus metus išsiplėtė ir į Baltijos šalių ir Lenkijos rinką, duoda vaisių. Esu įsitikinusi, kad šiems pasiekimams didžiausią įtaką turi profesionalus kolektyvas, nuo pat veiklos pradžios vystomas ekspertiškumas bei nuolatinės investicijos į aptarnavimo kokybę”, – sako MV prekinių ženklų skyriaus vadovė Vaidutė Kriaučiūnaitė. Nurungęs 7 artimiausius konkurentus, populiariausiu raudonuoju vynu pripažintas MV atstovaujamas sausas vynas „J.P.Chenet Cabernet Syrah VdP d’Oc”, tuo tarpu baltojo vyno kategorijoje, kurioje varžėsi 8 geriausiai parduodami vynai, triumfavo „Bianco delle Venezie I.G.T.”. Tekilos kategorijoje populiariausia pripažinta „Sierra Tequila Gold”, o konjakų – „Hennessy V.S”. Šiame konkurse laimėtojais tapo ir MV atstovaujami didžiausios Lietuvoje alkoholinių gėrimų bendrovės „Stumbras” gaminami produktai: degtinių kategorijoje „Lithuanian vodka” auksinė, o trauktinių – „Žalios devynerios”. Pasak V.Kriaučiūnaitės, nenuostabu, kad kategorijose, kuriose tradiciškai dominuoja vietiniai prekių ženklai, lyderio pozicijas užsitikrino būtent „Stumbro” gėrimai – bendrovė išsiskiria ilgametėmis gamybos tradicijomis bei itin modernia technologine baze. Visi šie gėrimai turės teisę būti žymimi specialiu „Populiariausios prekės 2009” ženklu. Konkursas „POPULIARIAUSIA PREKĖ 2009” vykdomas kaip atviras, demokratinis ir ne pelno siekiantis renginys. „POPULIARIAUSIA PREKĖ 2009” – tai ženklas, kuris pirkėjų tarpe identifikuoja mėgstamiausią prekę pagal kiekvieną produktų grupę, t. y. parduotas didžiausias šių prekių kiekis – populiariausia prekė. Vykdymo eigą, sąmatą ir ekspertų komisiją tvirtina Lietuvos prekybos įmonių asociacija. Ekspertų komisija sudaroma iš LPĮA administracijos ir narių atstovų, komisijai vadovauja LPĮA. 1992 m. įsteigta bendrovė „Mineraliniai vandenys” yra didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais lyderė Lietuvoje. Nuo 2007 m. jos dukterinės bendrovės veikia Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje. 2009 m. MV apyvarta siekė 598,17 mln. Lt. Pagal 2009 m. trijų ketvirčių apyvartą MV Lietuvos didžiausių įmonių sąraše iš 24 vietos pakilo į 18. MV atstovauja „Stumbro”, „Hennessy”, „Moet & Chandon”, „Metaxa”, „Russian Standard Vodka”, CLWB („Scottish Leader”, „Angostura”, „Bunnahabhain” ir kt.), „Campari”, „Cinzano”, „Red Bull”, „Antinori”, „Baron Philippe de Rothschild”, „Farnese”, „Bianchi”, LGCF, BAT, JTI prekių ženklus.

Parašykite komentarą