Verslas

Pokyčiai jau pasiekė ir Vilniaus centrą – atidaryta visiškai naujos koncepcijos „IKI Express“ parduotuvė

Aktyviai atnaujinimus vykdantis prekybos tinklas „Iki“ penktadienį, gegužės 16 dieną, po permainų atvėrė parduotuvės „IKI Express Talinas“ duris Vilniuje. Gedimino pr. 64 įsikūrusi parduotuvė – pirmoji mažesnio formato parduotuvė, rekonstruota pagal naująją koncepciją. Ji primena nedidelę užkandinę ir bus dar patogesnė čia dirbantiems ir į miesto centrą pasivaikščioti užsukantiems žmonėms. Į jos rekonstrukciją investuota 670 tūkst. eurų.

Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, pavasarį pradėta įgyvendinti nauja parduotuvių koncepcija buvo kuriama itin dėmesingai įsiklausant į pirkėjus, bendradarbiaujant su Švedijos ir Vokietijos mažmeninės rinkos ekspertais.

„Galvodami apie mūsų pirkėjus ir jų poreikius, visada stengiamės būti žingsniu priekyje – imtis lyderystės įgyvendinant pokyčius, atnešant mažmenos inovacijas į Lietuvą. Pastarieji keleri metai parodė, kad keičiasi ir pats pirkėjas – tikisi dar sklandesnės apsipirkimo patirties, greičio, patogumo, drąsiai išbando technologines naujoves. Tai mus kasdien skatina keistis, naujausias mūsų kūrinys – geriausiomis rinkos praktikomis grįsta fizinių parduotuvių koncepcija, kurią įgyvendinome jau penktoje parduotuvėje Lietuvoje“, – sako N. Kvietkauskaitė.

Pagrindinė prekybos tinklo „Iki“ naujos koncepcijos parduotuvių idėja – sukurti tokią aplinką, kurioje klientų apsipirkimo kelionė vyktų intuityviai, mėgstamas prekes būtų galima rasti kuo greičiau ir patogiau bei dar daugiau dėmesio skiriama „Iki“ stiprybei rinkoje – šviežių produktų asortimentui.

Greitam apsipirkimui – jau paruošti patiekalai ir kava

Pagal naujausius standartus buvo atnaujinta ir pirmoji mažesnio formato – „IKI Express“ – parduotuvė. Šio formato parduotuvės įkurtos ypatingose lokacijose, miestų centruose, jos turi išskirtinį asortimentą bei sukurtos greitam kasdieniam apsipirkimui.

Prie Seimo rūmų, Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos ir Neries pakrantės esančioje parduotuvėje pirkėjai ras patrauklių pasiūlymų, tinkančių greitiems pietums: sumuštinių, kulinarijos ir konditerijos gaminių, ne mažiau kaip tris kartus per dieną kepamų bandelių ir duonos. Taip pat čia galima įsigyti aukščiausios kokybės įvairių rūšių ir skonių kavos bei kitų karštų gėrimų išsinešti.

Po rekonstrukcijos duris atvėrusioje parduotuvėje Gedimino pr. 64 sumaniai išnaudojama erdvė ir intuityvus išplanavimas leis apsipirkti greitai ir patogiai. Laiko parduotuvėje sutaupyti padės 3 savitarnos kasos „IKI Bitutė“, veiks ir paprasta kasa. Lankytojams parduotuvė atvira kasdien nuo 8 iki 20 val.

Atnaujinant parduotuvę buvo įdiegti ir energiją taupantys sprendimai – LED apšvietimas bei tvaresnė šaldymo įranga. Prekybos tinklo duomenimis, įdiegus LED apšvietimą, vienoje parduotuvėje sutaupoma maždaug 40–50 proc. jam skiriamų elektros sąnaudų. Pakeitus LED apšvietimą ir įdiegus išmanią pastato valdymo sistemą, sutaupoma dar nuo 15 iki 20 proc. energijos apšvietimui. O atnaujinus šaldymo įrangą į modernesnę ir tvaresnę, energijos suvartojimas sumažėja beveik perpus.

Dar arčiau pirkėjo – kad būtų patogiau ir šviežiau

Pirmoji naujos koncepcijos „Iki“ parduotuvė šalyje buvo pristatyta kovą, jų Lietuvoje jau yra keturios: Vilniaus Pilaitės, Šeškinės ir Žirmūnų rajonuose bei Vievyje.

Naujose parduotuvėse taikomi sprendimai buvo kuriami įvertinus pirkėjų poreikius ir ypač daug dėmesio skirta apsipirkimo sklandumui, kategorijų ir prekių išdėstymui, šviežumui ir kokybei bei geros kainos pasiūlymams.

Įgyvendinant pokyčius, buvo nuosekliai peržiūrėtas parduotuvių asortimentas. Eliminuotos mažo apyvartumo prekės, padidintas mėgstamiausių prekių matomumas. Esami skyriai įrengti dar patogiau ir erdviau. Taip pat atnaujinta ir standartizuota įranga – siekiant maksimalaus energetinio efektyvumo, operacijų efektyvumo ir, žinoma, jaukumo bei patogumo klientams.

Parduotuvių interjeras atnaujintas taip, kad pirkėjo kelionė būtų aiškiai orientuota, jis visada gerai matytų tiek specialius kainų pasiūlymus, tiek šviežio maisto kategorijų produktus. Interjere dominuoja pagrindinės „Iki“ spalvos – žalia ir geltona. Žalia spalva simbolizuoja šviežumą bei paslaugų teikimo zonas, geltona spalva indikuoja gerus kainos ir kokybės pasiūlymus – pirkėjai čia visuomet ras prekes, kurioms taikomos akcijos ir nuolaidos.

Dar vienas svarbus naujos koncepcijos bruožas – aplinkos atpažįstamumas. Šio formato parduotuvės sukurtos taip, kad aplinka būtų atpažįstama visame „Iki“ tinkle, tad nusprendus užeiti į bet kurią „Iki“ parduotuvę klientai nepasimestų – loginis kategorijų išdėstymas bus analogiškas visame tinkle, tokiu būdu užtikrinant sklandžią apsipirkimo kelionę.

Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Prekybos tinkle dirba beveik 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.

Parašykite komentarą