Vienuoliktą kartą vykusiame tarptautiniame Kijevo reklamos festivalyje net du medija kategorijos apdovanojimus pelnė Lietuvos komunikacijos planavimo profesionalų įgyvendinti projektai.
Interneto sprendimų kategorijoje sidabrą pelnė projektas „Padovanok Kalėdų stebuklą“. Jam pasibaigus, akcijos iniciatorius prekybos tinklas IKI skurstančių šeimų vaikams pirko Kalėdines dovanas, kurioms lėšas surinko reklaminius skydelius spaudę interneto vartotojai.
Ypatingų įvykių kategorijoje antrąja vieta įvertintas 3D projekcijomis Vilniaus rotušę papuošęs „Sony Ericsson“ projektas. Didžiulio žiniasklaidos dėmesio sulaukusį renginį Rotušės aikštėje tiesiogiai stebėjo apie 10 tūkst. žmonių, o internete filmuota medžiaga buvo peržiūrėta per 100 tūkst. kartų.
Abu projektus suplanavo ir įgyvendino komunikacijos planavimo kompanija „Publicum Media“. „Esame jauna, vienerius metus skaičiuojanti kompanija, tad šis įvertinimas mums – svarbus ženklas, kad būdami klientų partneriais tiek kuriant netradicinius sprendimus, tiek juos kokybiškai realizuojant, judame teisinga linkme“, – teigė Jaunius Jakaitis, „Publicum Media“ direktorius.
Šiemet reklamos festivalio žiuri griežtai vertino ne tik projektų kūrybiškumą, tačiau ir jų įgyvendinimo kokybę.
Konkursinius darbus Kijevo reklamos festivalyje vertina 10 skirtingų žiuri komisijų – tai leidžia skaidriai ir sąžiningai įvertinti dalyvių projektus. Dėl šios priežasties Tarptautinio Kijevo reklamos festivalio apdovanojimai tarp rinkos profesionalų yra vertinami itin aukštai.
Tarptautinis Kijevo reklamos festivalis – vienas didžiausių reklamos festivalių Rytų Europoje. Jame reklamos, media ir ryšių su visuomene agentūros, dizaino ir prodiuserinės kompanijos bei žiniasklaidos atstovai rungiasi 14 kategorijų.
Apie Tarptautinį Kijevo reklamos festivalį
Festivalis atviras reklamos, komunikacijos, medija agentūroms, dizaino ir prodiuserinėms kompanijos, viešųjų ryšių agentūroms, kitiems reklamos ir komunikacijos rinkos dalyviams, o taip pat reklamos davėjams, žiniasklaidai ir individualiems dalyviams iš šių šalių: Austrijos, Azerbaidžano, Albanijos, Armėnijos, Baltarusijos, Bulgarijos, Bosnijos ir Hercegovinos, Kroatijos, Graikijos, Gruzijos, Izraelio, Japonijos, Kazachstano, Kirgiztano, Latvijos, Libano, Lietuvos, Maltos, Makedonijos, Moldavijos, Lenkijos, Rumunijos, Rusijos, Serbijos, Slovakijos, Slovėnijos, Tadžikistano, Turkmėnistano, Turkijos, Uzbekistano, Ukrainos, Suomijos, Čekijos, Juodkalnijos ir Estijos. Interaktyviame ir medios projektų konkurse gali dalyvauti visos šalys.
Apie „Publicum media“
„Publicum Media“ priklauso komunikacijos paslaugų įmonių grupei „Publicum Group“, kuri taip pat valdo didžiausią Lietuvos ryšių su visuomene kompaniją „Publicum“, finansinės komunikacijos bendrovę „Publicum FComm“, įvykių rinkodaros kompaniją „Publicum Events“ bei reklamos agentūrą „Love“.
Daugiau informacijos:
„Publicum Media“ direktorius Jaunius Jakaitis
Tel. 8 687 25708
El. paštas j.jakaitis@publicum.lt