Vienuoliktą kartą vykusiame tarptautiniame Kijevo reklamos festivalyje net du medija kategorijos apdovanojimus pelnė Lietuvos komunikacijos planavimo profesionalų įgyvendinti projektai. Interneto sprendimų kategorijoje sidabrą pelnė projektas „Padovanok Kalėdų stebuklą“. Jam pasibaigus, akcijos iniciatorius prekybos tinklas IKI skurstančių šeimų vaikams pirko Kalėdines dovanas, kurioms lėšas surinko reklaminius skydelius spaudę interneto vartotojai. Ypatingų įvykių kategorijoje antrąja vieta įvertintas 3D projekcijomis Vilniaus rotušę papuošęs „Sony Ericsson“ projektas. Didžiulio žiniasklaidos dėmesio sulaukusį renginį Rotušės aikštėje tiesiogiai stebėjo apie 10 tūkst. žmonių, o internete filmuota medžiaga buvo peržiūrėta per 100 tūkst. kartų. Abu projektus suplanavo ir įgyvendino komunikacijos planavimo kompanija „Publicum Media“. „Esame jauna, vienerius metus skaičiuojanti kompanija, tad šis įvertinimas mums – svarbus ženklas, kad…