Marketingas

10 privalumų, kuriais pasižymi profesionalios internetinio marketingo paslaugos

Internetinio marketingo populiarumas ir svarba didėja ne dienomis, o valandomis. Siekiama suformuoti šiuolaikines efektyvesnes strategijas, bandoma tinkamai išnaudoti socialinius tinklus, padidinti konversijos rodiklius, susigrąžinti prarastus potencialius klientus ir sistemingai didinti naujų klientų srautą bei pardavimus.

Galbūt jau spėjote pastebėti, kaip akivaizdžiai išaugo „LinkedIn“ socialinio tinklo populiarumas. Pirmajame praėjusių metų ketvirtyje buvo skaičiuojama daugiau nei 400 mln. „LinkedIn“ vartotojų. Tuo tarpu 2009 m. jų buvo „vos“ 32 mln. Tai puikiai iliustruoja tikrąją šiandieninę situaciją – vis daugiau ir daugiau verslo pasaulio subjektų persikelia į virtualią erdvę. Todėl verslas, kuris pasiekia sėkmę, savo veiklos populiarinimui ir plėtrai pritaiko efektyvius internetinio marketingo sprendimus.

Taigi, kokie yra dešimt pagrindinių internetinio marketingo privalumų ir kaip jie galėtų pasitarnauti jūsų verslui?

Kas yra internetinis marketingas?

Prieš pradedant vardinti stipriąsias internetinio marketingo puses, turime atsakyti į labai svarbų klausimą – kas yra internetinis marketingas?

Internetinis marketingas – tai internete naudojama kompleksinių ir nuolatos besivystančių metodų visuma, skirta pasiekti labai didelę ir plačią, tačiau dažnai ypač tikslinę auditoriją. Internetinio marketingo metodikas sudaro (tačiau jomis neapsiriboja) turinio rinkodara, socialiniai tinklai, internetiniai tinklalapiai, optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), internetinė vaizdo medžiaga, naujienlaiškiai, mokama paieška ir kt.

Daugelis iš paminėtų internetinio marketingo priemonių geriausius rezultatus suteikia tuomet, kai veikia kartu su kitomis. Pvz., švietėjiško ir edukacinio turinio publikavimas savo įmonės tinklalapyje esančioje „blog‘o“ (arba naujienų) skiltyje, o tuomet šios informacijos pasidalinimas socialiniuose tinkluose, siekiant paskatinti diskusiją. Be to, tinklaraščio įraše gali būti panaudojama ir „YouTube“ vaizdo medžiaga, pabrėžianti esmines straipsnio detales. Jei straipsnis tampa sėkmingu, visa tai, kas buvo paminėta, gali labai reikšmingai paveikti „Google“ paieškos sistemos pozicijas jūsų publikuojamo straipsnio tema.

Kaip matote, efektyvus elektroninis marketingas iš tikrųjų yra kompleksiška skirtingų metodikų sistema, galinti jūsų verslui padėti pasiekti didesnį matomumą, žinomumą ir patikimumą. Tačiau pabūkime šiek tiek konkretesni. Kokie yra patys svarbiausi privalumai, kuriais pasižymi profesionalios internetinio marketingo paslaugos?

1) Reklama internete suteikia galimybę perteikti savo patirtį

Verslui, ieškančiam profesionalių internetinės reklamos paslaugų, labai svarbu pasirinkti patyrusius internetinio marketingo paslaugų teikėjus. Tačiau dažnai sunkiausia užduotimi tampa ne specialistų paieška, o nustatymas, kokių specialistų labiausiai reikia.

Internetinis tinklalapis yra tokia galinga platforma todėl, kad ji suteikia galimybę naudoti informacinį turinį, siekiant perduoti žinutę ir pademonstruoti savo patirtį konkrečiais jūsų tikslinei auditorijai aktualiais klausimais. Tai galite padaryti ir fizinėje erdvėje, tačiau internetiniai įrankiai plačią ir tikslinę auditoriją padeda pasiekti kur kas lengviau. Tinklaraščiai („blog‘inimas“), socialiniai tinklai ir internetiniai seminarai leidžia jums šviesti savo auditoriją, jai naudingomis ir įdomiomis temomis, viso proceso metu perteikiant ir parodant savo didelę patirtį.

2) Internetinė rinkodara padeda efektyviau sukurti ir sustiprinti ryšį su klientais

Reklama internete padeda kurti tikslinius ryšius – tai privalumas, kuris prieš dvidešimt metų buvo tiesiog neįsivaizduojamas. Nusitaikymas į konkrečias raktines frazes, naujienlaiškiai ir kitos strategijos gali padėti jums perteikti iki tobulumo nugludintą ir tikslinei auditorijai pritaikytą žinutę.

SEM
Internetinės reklamos sprendimai palengvina tikslo siekimą.

Beje, tikslinės žinutės nėra vienintelė priemonė, padedanti kurti stipresnius ryšius su savo klientais ir partneriais. Kartu galima pasitelkti ir verslui pritaikytus socialinius tinklus (pvz., „LinkedIn“), kurių pagalba formuojami nauji ir daug žadantys ryšiai. Internetinio marketingo priemonės leidžia pasiekti naujus klientus, partnerius ir visuomenei gerai žinomas „internetines“ asmenybes, galinčias dar labiau sustiprinti jūsų ryšius su savo esamais ir būsimais klientais.

3) Naudojantis internetine reklama, galite nusitaikyti į konkrečią rinką ir auditoriją

Internetinė reklama sukuria puikias sąlygas suformuoti ir perteikti ne tik labai koncentruotą žinutę, tačiau taip pat leidžia nusitaikyti ir į konkrečią nišą bei tikslinę vartotojų grupę, kuriai reikia jūsų prekių ar paslaugų. Svarbiausia, kad tai galima padaryti sąlyginai nedideliais kaštais. Todėl internetinis marketingas jūsų verslo vystymo strategiją paverčia kur kas efektyvesne.

4) Internetinis marketingas nėra apribotas vietos ar laiko

Internetinio marketingo strategija neturi būti apribota. Tai reiškia, kad jūsų auditorija, į kurią norite nutaikyti savo reklamą, gali būti neribojama konkrečios geografinės vietos. Juk priešingu atveju, jei norėtumėte fiziškai pasiekti potencialius klientus, esančius nuo jūsų gerokai nutolusioje vietovėje, patirtumėte dideles laiko sąnaudas ir finansines išlaidas.

Žinoma, tiesioginis bendravimas su savo klientais (akis į akį) įvairiuose teminiuose renginiuose, konferencijose ar parodose yra galinga priemonė, padedanti gerinti jūsų reputaciją ir dažnai pasižymi dideliu atsiperkamumu – tačiau tam reikia skirti labai daug pastangų ir laiko, todėl toks pasirinkimas ne visuomet yra prieinamas ir lengvai įgyvendinamas. Tuo tarpu internetinio seminaro surengimas tokio paties dydžio ar netgi didesnei tikslinei auditorijai (nei tai, kuri pasiekiama fiziniuose renginiuose) gali tetrukti vos vieną valandą, neiškeliant kojos už savo biuro slenksčio.

Dar vienas svarbus privalumas, kurio negalima pamiršti, tai galimybė jūsų tikslinę auditoriją sudarantiems vartotojams į jūsų sukurtą ir perteiktą žinutę reaguoti tuomet, kai jiems yra patogiausia. Apie jūsų sukauptą patirtį ir profesionalumą jie gali sužinoti skaitydami jūsų verslo tinklaraštį, naudodamiesi socialiniais tinklais ar naršydami kituose internetiniuose projektuose. Tuomet jie tai daro savanoriškai, niekieno neverčiami, todėl tokiais atvejais didėja tikimybė, kad vartotojai susidomės parduodamomis prekėmis, teikiamomis paslaugomis ar atliks kitus verslui naudingus sprendimus.

5) Reklama internetu yra gerokai pigesnė

Atliktų tyrimų duomenys rodo, kad tokių internetinės reklamos priemonių kaip tinklaraščiai, socialiniai tinklai ir SEO atvesti klientai kainuoja net 61% mažiau nei tradiciniai fizinės reklamos sprendimai. Ir tikrai nesudėtinga suprasti, kodėl taip yra. Internetinio marketingo atveju nėra jokių keliavimo išlaidų ir jums nereikia mokėti už fizinių reklamos priemonių gamybą.

Taip pat, kai kurios jūsų dabartinės fizinės reklamos išlaidos gali būti nukreiptos į internetinio marketingo įrankius – ir šie įrankiai įprastai yra gerokai galingesni, jei juos įtraukiate į savo bendrą internetinio marketingo strategiją. Pavyzdžiui, gausiai komentuojami jūsų publikuojami straipsniai internete gali į jūsų tinklalapį pritraukti didžiulį naujų lankytojų srautą, formuoti jūsų reputaciją ir paskatinti diskusijas socialiniuose tinkluose.

6) Internetas – tai populiariausia priemonė, kurios pagalba vartotojai ieško jūsų verslo

Tyrimų duomenys rodo, kad trys iš keturių pačių populiariausių būdų, kurie pasitelkiami vartotojų, ieškant jiems reikiamų paslaugų teikėjų, yra internetiniai.

  1. Apsilanko įmonės internetiniame tinklalapyje – 80.8%
  2. Ieško naudodamiesi Google paieškos sistema – 63.2%
  3. Teiraujasi savo draugų ar kolegų, ar šie yra girdėję apie paslaugų teikėją – 62.4%
  4. Naudojasi socialiniais tinklais – 59.9%
  5. Kreipiasi į paslaugų teikėją, kurį jiems rekomendavo – 55.5%
  6. Renkasi aklai – 0.7%

Taigi, matyti, kad vartotojai dažniausiai paieškai pasitelkia internetą.

7) Reklama internete padeda būti visur, kur lankosi jūsų klientai

Šiandien yra labai svarbu būti ten, kur yra jūsų potencialūs klientai. Tai reiškia, kad jūsų įmonei būtina tapti matoma internete. Praktika rodo, kad vartotojai jiems reikiamų paslaugų teikėjų internete ieško pačiais įvairiausiais būdais, tarp kurių yra internetinės paieškos sistemos, atsiliepimų ir apžvalgų skaitymas, socialiniai tinklai ir kt.

Internetinis marketingas
Internetinis marketingas yra kompleksinių veiksmų visuma.

Galbūt jūsų potencialūs klientai linkę teirautis savo aplinkos žmonių, kurie galėtų įvardinti stipriausius paslaugų teikėjus viename ar kitame sektoriuje, tačiau jei jie apie jus išgirdo, ieškodami internetu turėtų jus labai lengvai rasti. Tuo tarpu, jei jūs nesinaudosite nei viena internetinio marketingo sudedamąja dalimi, jūsų potencialūs klientai ieškos informacijos apie jus ir galiausiai jos niekaip neras.

8) Galite pasitelkti internetinį marketingą, stengdamiesi pasiekti autoritetingas asmenybes ir atskleisti „nematomas“ galimybes

Internete veikia daugybė autoritetingų asmenybių, kurios gali turėti didžiulės teigiamos įtakos jūsų žinomumo didinimui. Kai kurie iš jų gali būti jūsų tikslinės rinkos profesionalai, o kiti – labai gerbiami ir gerai žinomi autoritetai internete.

Lygiai taip pat galima atskleisti plika akimi „nematomas“ galimybes, kurių priešingu atveju nepastebėtumėte. Internetinio marketingo pagalba apie jus gali sužinoti kitos įmonės ir specialistai, kurie turi vienokius ar kitokius sąlyčio taškus su jūsų teikiamomis paslaugomis. Pavyzdžiui, rašant ir publikuojant straipsnius internete, sukuriate sau kur kas daugiau galimybių – į savo straipsnius įtraukę reikiamas raktines frazes, kurias užfiksuotų internetinės paieškos sistemos, galėtumėte paskleisti aiškią ir garsią žinią konkrečiu klausimu, tokiu būdu lengviau pasiekiant tikslinę auditoriją.

9) Verslas, kuris generuoja pardavimus internete, PASIEKIA DIDESNĮ PELNINGUMĄ

Nustatyta, kad įmonės, kurios į pagalbą pasitelkia internetinę reklamą, yra kur kas pelningesnės nei tos, kurios nesinaudoja internetinio marketingo galimybėmis.

Kol apytiksliai dvidešimt procentų pardavimų yra sugeneruojami internetu, pelningumas išlieka daugiau ar mažiau toks pats. Tačiau tuomet, kai dvidešimties procentų riba peržengiama – pelningumas kyla geometrine progresija.

10) Verslas, kuris generuoja pardavimus internete, AUGA GREIČIAU

Lygiai tokią pačią situaciją galime matyti ir kalbėdami apie verslo augimo greitį. Atlikti tyrimai parodė, kad įmonių augimo greitis tiesiogiai susijęs ir su internetinio marketingo pagalba atvestų klientų skaičiumi. Įmonės, kurių 40 – 60 proc. pardavimų sudaro internetiniai kanalai, auga keturis kartus greičiau nei tos įmonės, kurios internetine reklama nesinaudoja.

Pabaigai

Internetinis marketingas suteikia labai galingus įrankius, padedančius didinti įmonės pasiekiamumą ir reputaciją bei plėsti patį verslą. Visapusiškai pasinaudojus internetinio marketingo teikiamais privalumais ir pasitelkus turinio rinkodarą, internetinio tinklalapio optimizavimą paieškos sistemoms (SEO paslaugas), socialinius tinklus, mokamos paieškos sprendimus, naujienlaiškius, vizualinę reklamą internete, remarketingą ir kitas priemones, galite sukurti labai galingą ir pardavimus didinančią marketingo strategiją, kuri nutiestų jūsų verslui plačius kelius, įtakotų didesnį pelningumą ir didžiulę sėkmę.

Patarimais dalinasi internetinio marketingo agentūra – Loris.lt

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Rekomenduojame
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Parašykite komentarą