Internetinio marketingo populiarumas ir svarba didėja ne dienomis, o valandomis. Siekiama suformuoti šiuolaikines efektyvesnes strategijas, bandoma tinkamai išnaudoti socialinius tinklus, padidinti konversijos rodiklius, susigrąžinti prarastus potencialius klientus ir sistemingai didinti naujų klientų srautą bei pardavimus. Galbūt jau spėjote pastebėti, kaip akivaizdžiai išaugo „LinkedIn“ socialinio tinklo populiarumas. Pirmajame praėjusių metų ketvirtyje buvo skaičiuojama daugiau nei 400 mln. „LinkedIn“ vartotojų. Tuo tarpu 2009 m. jų buvo „vos“ 32 mln. Tai puikiai iliustruoja tikrąją šiandieninę situaciją – vis daugiau ir daugiau verslo pasaulio subjektų persikelia į virtualią erdvę. Todėl verslas, kuris pasiekia sėkmę, savo veiklos populiarinimui ir plėtrai pritaiko efektyvius internetinio marketingo sprendimus. Taigi, kokie yra dešimt pagrindinių internetinio marketingo privalumų ir kaip…
„Coca Cola“ viceprezidentas: „Praeityje buvome pernelyg išpuikę“
Šią savaitę „Coca Cola“ kompanija pirmaujančio reklamos bei rinkodaros tinklapio Adage.com buvo apdovanota už geriausią rinkodarą 2011-aisiais. Svarbiausias bendrovės prekės ženklas, „Coca Cola“, jau 12 metų pirmauja brangiausių prekės ženklų sąraše. Džiaugdamasis šiuo apdovanojimu Joe Tripodi, kompanijos viceprezidentas, atsakingas už rinkodarą bei komerciją, pripažino, jog bendrovės rinkodaros strategija toli gražu ne visada buvo tokia sėkminga: „Tiesą sakant, mes visi nuoširdžiai manome, jog prieš kokius 10 metų, kompanija buvo tapusi pernelyg arogantiška ir išpuikusi“, – sakė jis. J.Tripodi darbą bendrovėje pradėjo 2007 metų viduryje, kuomet, anot Adage.com tinklapio, įmonės rinkodara buvo tapusi „tingi ir siauraprotiška“, reklaminė strategija – pernelyg nenuosekli, o pati kompanija buvo pernelyg priklausoma nuo jos svarbiausio prekės ženklo…
Kur klysta internetinės parduotuvės
Šiandien patyręs programuotojas ir dizaineris elektroninę parduotuvę gali paversti dizaino ir valdymo patogumo šedeveru. Deja, ne visada tai kas gražu svetainės savininkui, būna naudinga ir patinka lankytojams. Kartais nutinka taip, kad dėl grožio paaukojamas funkcionalumas ir žmogus, keletą kartų apsilankęs tokiame tinklalapyje nusispjauna ir daugiau niekada nebegrįžta, nes nenori kankintis mėgindamas suprasti, kaip normaliai naudotis svetaine. Net patekęs į svetainę iš paieškos sistemų, žmogus joje neužsibūna. Kartais net puikiai techniškai sutvarkytos pardutuvės neišpopuliarėja, nes jų administratoriai tiesiog pamiršta, kad prekes parduoda ne mistiniam „internautui”, o gyvam žmogui su savo įporčiais ir netgi įnoriais. Pateikiame keletą paprastų taisyklių, kurių nederėtų užmiršti kuriant ir populiarinant internetinę parduotuvę. Prekės pateikimas Ar pirkti jūsų…