Internetinio marketingo populiarumas ir svarba didėja ne dienomis, o valandomis. Siekiama suformuoti šiuolaikines efektyvesnes strategijas, bandoma tinkamai išnaudoti socialinius tinklus, padidinti konversijos rodiklius, susigrąžinti prarastus potencialius klientus ir sistemingai didinti naujų klientų srautą bei pardavimus. Galbūt jau spėjote pastebėti, kaip akivaizdžiai išaugo „LinkedIn“ socialinio tinklo populiarumas. Pirmajame praėjusių metų ketvirtyje buvo skaičiuojama daugiau nei 400 mln. „LinkedIn“ vartotojų. Tuo tarpu 2009 m. jų buvo „vos“ 32 mln. Tai puikiai iliustruoja tikrąją šiandieninę situaciją – vis daugiau ir daugiau verslo pasaulio subjektų persikelia į virtualią erdvę. Todėl verslas, kuris pasiekia sėkmę, savo veiklos populiarinimui ir plėtrai pritaiko efektyvius internetinio marketingo sprendimus. Taigi, kokie yra dešimt pagrindinių internetinio marketingo privalumų ir kaip…
„Dove” kampanija „Tikrasis grožis“ išrinkta geriausia XXI amžiuje
Didžiausias pasaulyje rinkodaros ir reklamos naujienų leidėjas „Advertising Age” bei specialiai atrinkta komisija paskelbė geriausią XXI amžiaus reklaminę kampaniją, kuria tapo gerai pasaulyje žinomo prekės ženklo „Dove“ kampanija „Tikrasis grožis“ (ang. Real Beauty). Ši kampanija nugalėjo tokius garsius prekės ženklus kaip „Nike“, „Budweiser“, „Old Spice“ – iš viso net 50 geriausių pasaulyje reklamos kampanijų, sukurtų per pastaruosius 15 metų. Kampanija „Tikrasis grožis“ pradėta 2004 metais, kai „Dove“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, jog vos 23 proc. moterų mano, kad pačios kuria savitą grožio supratimą. Praėjus dešimtmečiui šis skaičius išaugo kone trigubai – 2014 metų apklausos duomenimis, daugiau kaip pusė moterų mano, kad jos pačios kuria savo grožio standartus. Po dviejų metų…
Lietuviškas produktas visos Europos rinkai
Neseniai startavęs projektas europtraders.eu jau sulaukė plataus susidomėjimo visame senajame žemyne. Europos rinkai pateiktas naujas lietuviškas produktas – internetinis įmonių, prekių ir paslaugų katalogas skirtas tiek patiems smulkiausiems verslo subjektams, tiek globalioms korporacijoms. Naujas katalogas plečiasi pritraukdamas daugelio Europos šalių vartotojus savo valdymo paprastumu ir suteikiamomis ypatingos viešinimosi galimybėmis. Katalogas apima 35 Europos valstybes, daugiau nei 380 galimų paieškos kategorijų, be viso to pritaikytas įvairiakalbiai Europos rinkai. Šiuo metu puslapis gali būti sklaidomas pasirinkus vieną iš 11 pageidaujamų kalbų, tačiau pasak projekto koordinatorių – tai tik pradžia. Svarbiausias kompanijos užsibrėžtas tikslas – kurti produktą, kuris taptų interaktyvus, bei lengvai valdomas tiek informacijos ieškančiajam, tiek ir besiskelbiančiajam. Paieškos sistemos gylis ir…
„Oze“ – pasaulyje unikali reklamos paroda
Šį šeštadienį prekybos ir pramogų centre „Ozas“ atidaroma pasaulyje unikali paroda „Irklavimo sportas reklamoje“. Apie šimto originalių eksponatų paroda – dalis visą savaitgalį prekybos centre šurmuliuosiančios sporto šventės, kviesiančios vilniečius ir sostinės svečius susipažinti su populiariausiomis sporto mokyklomis bei klubais. Parodoje „Irklavimo sportas reklamoje“ eksponuojami irkluotojos, Lietuvos irklavimo federacijos viceprezidentės Rimos Karalienės surinkti reklaminiai skelbimai, kuriuose žodžiais ar vaizdu įamžintas irklavimo sportas. Kolekcijoje daugiau nei 80 originalių iškarpų iš laikraščių ir žurnalų nuo 1885 metų bei apie 20 vaizdo reklamų. „Prieš imdamasi savo verslo, dešimt metų dirbau reklamos ir rinkodaros srityje, todėl, pamačius pirmą reklamos skelbimą, kuriame prie prašmatnaus automobilio išsirikiavę irkluotojai, pradėjau domėtis, kas ir kodėl pasaulyje lyginama su…
Mobilūs stendai – brangu? Mitas sugriautas!
2010 m. gegužės mėn. 6 d., Vilnius. Mobilūs stendai, reklaminės sienelės ir stovai bukletams nuo šiol tapo prieinami kiekvienai įmonei adresu www.Lpromo.Lt . Vienas efektyviausių ir patraukliausių būdų pranešti apie teikiamas paslaugas, parduodamas prekes ar gaminamą produkciją – reklaminiai stendai ir kitos vaizdinės priemonės. Tačiau iki šiol Lietuvoje parduodami reklaminiai stendai buvo brangi priemonė ir ja pasinaudoti galėjo toli gražu ne kiekviena įmonė. Reklamos agentūra Lpromo.LT, aktyviai dirbdama su reklaminių stendų gamintojais bei atstovais, pristato rinkai itin platų įvairių mobilių stendų asortimentą elektroninėje reklamos atributikos parduotuvėje www.Lpromo.Lt . Lpromo.Lt reklaminės atributikos parduotuvėje pateikiamas, ko gero, plačiausias mobilių stendų pasirinkimas Lietuvoje – daugiau nei 220 skirtingų modelių. Itin populiarūs ištraukiami mobilūs…