Optimizavimas paieškos sistemos (SEO) nėra žaidimas ir kažkokie burtai leidžiantys mėgautis tinklalapio sėkme. Tai yra nuoseklus optimizavimas apjungtas su reklama, rinkodara ir darbu socialiniuose tinkluose. Pagrindiniai SEO tikslai:
- Suteikti galimybę klientams patogiai naudotis tinklalapiu.
- Įvardinti paieškos sistemoms savo tikslus, pagrindines temas, kad jos atvestų potencialius klientus.
O kaip tai padaryti, kaip pasiekti išsikeltus tikslus? Pirmiausia reikia žinoti, ko nori ir ko nepageidauja paieškos sistemos, pvz. į ką dėmesį kreipia mūsų krašte populiariausia Google paieškos sistema ir kas turėtų būti SEO paslaugos pagrindas.
Kas Google paieškos sistemai yra svarbiausia?
Pagrindinis paieškos sistemos tikslas suteikti ja besinaudojantiems, t.y. ieškantiems informacijos, kuo tikslesnę informaciją, numatyti ko ieško žmogus ir pateikti geriausius paieškos rezultatus. O kaip tai padaroma?
Tinklalapio turinys. Tinklalapio tema nustatoma pagal pavadinimus, patį tekstą ir aprašymus.
Tinklalapio veikimas. Kaip gerai, greitai veikia tinklalapis.
Autoritetas. Ar tinklalapis kurdamas turinį remiasi autoritetingais šaltiniais ir ar kiti autoritetingi šaltiniai remiasi jūsų tinklalapio turiniu.
Lankytojo įvertinimas. Kaip atrodo tinklalapis, ar patogi navigacija, ar tinklalapis vizualiai atrodo patikimas. Ar aukštas atmetimo rodiklis.
Ko Google paieškos sistema nemėgsta?
Google labai atsakingai žiūri į informacijos pateikimą, tad jei jūsų tinklalapis naudoja taktikas, kurios priskiriamos šiukšlinimui (spam), tuomet greičiausiai jos tau ne padės, o kaip tik Google gali nubausti už tokių taktikų naudojimą. Taigi, ko tikrai nereikėtų daryti?
Raktažodžių „perdozavimas“. Tinklalapis perkrautas raktažodžių.
Perkamos nuorodos. Nuorodų pirkimas prie gero dažniausiai nepriveda.
Žemas lankytojų vertinimas. Jei atmetimo rodiklis yra aukštas, tuomet reikšia vos tik užsukę į tinklalapį klientai bėga kaip akis išdegę – tinklalapis nėra kokybiškas.
O apskritai – ką daryti, jog SEO optimizavimas būtų veiksmingas ir atliekami veiksmai būtų naudingi? Pirmiausia, vertėtų nusistatyti tinklalapio siekius – ar norima realių pardavimų (reiškia, paspaudimų) ar užtenka tiesiog, kad pastebėtų jūsų pavadinimą. Antra, įdarbinti socialinius tinklus, naujienlaiškių rinkodarą, reklamą ne internete. Visose srityse reikėtų nuosekliai naudoti pasirinktus raktažodžius.
One Comment
Gabrielius
Labai geras straipsnis apie profesionalios seo paslaugos . Ir labai geras pastebėjimas, kad prieš svetainės optimizacija apskritai verta gerai pamąstyti kokie siekiai ir tikslai yra pagrindiniai.