Optimizavimas paieškos sistemos (SEO) nėra žaidimas ir kažkokie burtai leidžiantys mėgautis tinklalapio sėkme. Tai yra nuoseklus optimizavimas apjungtas su reklama, rinkodara ir darbu socialiniuose tinkluose. Pagrindiniai SEO tikslai: Suteikti galimybę klientams patogiai naudotis tinklalapiu. Įvardinti paieškos sistemoms savo tikslus, pagrindines temas, kad jos atvestų potencialius klientus. O kaip tai padaryti, kaip pasiekti išsikeltus tikslus? Pirmiausia reikia žinoti, ko nori ir ko nepageidauja paieškos sistemos, pvz. į ką dėmesį kreipia mūsų krašte populiariausia Google paieškos sistema ir kas turėtų būti SEO paslaugos pagrindas. Kas Google paieškos sistemai yra svarbiausia? Pagrindinis paieškos sistemos tikslas suteikti ja besinaudojantiems, t.y. ieškantiems informacijos, kuo tikslesnę informaciją, numatyti ko ieško žmogus ir pateikti geriausius paieškos rezultatus.…
Dažniausiai užduodami klausimai apie seo optimizaciją
Vis daugiau įmonių savininkų įvertina SEO (optimizacija paieškos sistemoms) ir investuoja nemažus pinigus tam, kad būtų aukščiausiose paieškos pozicijose pagal pasirinktus raktažodžius. Tačiau yra dar ir nesuprantančių SEO reikšmės internetiniam verslui ir kuriems kyla begalės klausimų apie raktažodžius, optimizaciją ar pozicijas. Tad trumpai apžvelgsime keletą dažniausiai užduodamų klausimų ir pabandysime rasti atsakymus. Kiek trunka SEO optimizacija? SEO optimizacija yra nenutrūkstantis procesas. Prasideda nuo analizės, įvertinami būtini vidinės optimizacijos ir programavimo procesai, sudaromas planas. Tuomet atlikus vidinę optimizaciją, pradedamas vykdyti išorinis SEO. Pasiekti norimas pozicijas galima per 3-6 mėnesius. Tuomet lieka tik palaikymas, jog konkurentai jūsų neaplenktų. Kiek tai atima laiko ir resursų priklauso nuo veiklos srities konkurencingumo. Kokia SEO kaina?…