Pirmajame Lietuvoje išpraduotuvių centre „Parkas Outlet” kuriasi smulkūs prekybininkai, patys atsivežantys prekes iš užsienio. „Mingo outlet” jau veikia. „Fashion outlet” duris atvers netrukus. Abi naujos parduotuvės prekiaus madingais moteriškais ir vyriškais drabužiais. „Lietuvoje, palyginus su kitomis Europos šalimis, drabužiai išskirtinai brangūs. Smulkūs verslininkai sugeba Europos rinkose atrasti garsių aukštosios mados gamintojų prekių už ženkliai mažesnę kainą. Naujos parduotuvės atstovauja Mados (Fashion) išparduotuvių krypčiai”, – sakė „Parkas Outlet” vadovė Vida Minkštimienė. „Mingo Outlet” vadovės Ilonos Bašinskienės teigimu, apie 80 proc. asortimento sudaro aktualūs, šio sezono modeliai. „Sunkiausia verslo dalis – atrasti patikimus tiekėjus. Pati važiuoju į Italiją, Ispaniją, Prancūziją. Rinkdama drabužius pirmiausiai žiūriu į audinių kokybę. Žiemą norisi kašmyro, lanos vilnos, natūralių audinių. Ispanai drabužiuose meistriškai derina vilnonius ir šilkinius audinius. Dabar jie ypač madingi. Kiekvieną modelį išsirenku, neperku „katės maiše”, – pasakojo verslininkė. Į salono atidarymą ir prekes investuota apie 70 tūkst. litų. Lentynose prancūziški „Yuka” firmos drabužiai moterims, itališki „Anthony Morato” vyrams. Megztinių kainos – apie 100 litų. Pasak „Fashion outlet” vadovo Aido Gužausko, jo salone už prieinamą kainą bus galima įsigyti žinomų dizainerių „Guess”, „Dolce & Gabbana”, „Prada”, „Armani” rūbų, kuriuos atrenka ir tiekia užsienio partneriai. „Pirkėjui norime pasiūlyti vienetinių dizainerių rūbų už kainas, kurios nesikandžioja”, – sakė A. Gužauskas. „Mūsų rinkoje nebrangių, vienetinių garsių prekių ženklų madingų drabužių gali pasiūlyti tik smulkūs verslininkai, kurie, skirtingai nei didieji prekybos tinklai, atsiveža nedidelius modelių kiekius. Jų atkaklumas ir pastangos atrasti kokybiškas prekes už mažą kainą tikrai yra verti pagarbos”, – sakė V. Minkštimienė. „Parkas outlet” valdančio „Ogmios centro” užsakymu rinkos tyrimų kompanija „Rait” neseniai atliko pirkėjų apklausą. 41 proc. apklaustųjų teigė, jog lankosi ir perka išparduotuvių centre dėl optimalios kainos. Tik 17 proc. išeina be pirkinio. Beveik trečdalis pirkėjų išleidžia nuo 50 iki 150 litų.