Verslas

SAS didina reisų iš Vilniaus oro uosto į Kopenhagą skaičių

Skandinavijos avialinijos SAS nuo 2010 m. gegužės 3 dienos iš Vilniaus oro uosto į Kopenhagą keleivius skraidins 3 kartus per dieną. Įtraukus dar vieną papildomą reisą į 2010 m. vasaros sezono tvarkaraštį, iš viso vasaros sezonu šiuo maršrutu SAS vykdys 20 reisų per savaitę. „Šių metų pradžioje atnaujinę skrydžius iš Vilniaus oro uosto pastebėjome vis didėjantį keleivių susidomėjimą maršrutu Kopenhaga–Vilnius–Kopenhaga, todėl didiname reisų skaičių. Šiuo metu SAS iš Vilniaus oro uosto į Kopenhagą skraido 2 kartus per dieną, iš viso 14 kartų per savaitę, o nuo vasaros sezono šiuo maršrutu SAS vykdys 20 reisų per savaitę. Skrydžių į Kopenhagą populiarumą lemia tai, kad šis oro uostas yra ypač patogus geografinis centras keliaujantiems bet kuria pasirinkta Europos ar tolimųjų reisų kryptimi,” – teigia SAS atstovybės Lietuvoje vadovė Rūta Jucienė. Naujasis reisas maršrutu Kopenhaga–Vilnius–Kopenhaga bus vykdomas kiekvieną dieną, išskyrus šeštadienius. Kopenhagoje pakilęs 8.30 val. (vietos laiku), Vilniuje SAS lėktuvas leisis 11.00 val. Atgaliniam skrydžiui iš Vilniaus oro uosto lėktuvas kils 11.30 val. ir Kopenhagoje leisis 12.05 val. (vietos laiku). Pasak Rūtos Jucienės, tai ypatingai patogus laikas skrendantiems iš Skandinavijos į Lietuvą. Iš Palangos oro uosto į Kopengahą SAS šiuo metu vykdo 19 reisų per savaitę, o nuo vasaros sezono skraidys 2 kartus per dieną, iš viso 14 kartų per savaitę. Šie skrydžiai bus vykdomi naujausio modelio „CRJ900 NextGen” lėktuvais. Pirmą kartą Lietuvoje, Palangos oro uoste, šio tipo lėktuvas nusileido praėjusių metų rugpjūčio 31 d. Skrydžius iš Vilniaus oro uosto SAS taip pat vykdo „CRJ900 NextGen” lėktuvais. Lėktuvas talpina 88 keleivius, jame įrengtos ekonominė, ekonominė ekstra bei verslo klasės. Tai ekonomiškiausias šios klasės lėktuvo modelis, kuris į aplinką išmeta mažiau anglies dvideginio lyginant su kitais šios kategorijos lėktuvais. Tarp Lietuvos ir Kopenhagos oro uostų skraidantis „CRJ900 NextGen” yra žymiai patogesnis keleiviams. Lėktuvo kabinoje įmontuotos naujos kartos sėdynės, čia yra didesnės bagažui skirtos spintelės virš keleivio sėdynės, didesni langai, nauja apšvietimo sistema.

Parašykite komentarą