Verslas

„General Financing” valdomą prekės ženklą „Kreditas 123” žino daugiau nei pusė šalies gyventojų

Finansų įstaigos „General Financing”, vienos Lietuvos vartojimo kreditų ir vartotojiško lizingo rinkos lyderių, priklausančios Prancūzijos banko „Societe Generale” grupei, valdomą prekės ženklą „Kreditas 123” žino 52,9 proc. Lietuvos gyventojų. Tą rodo vasario mėnesį „Synopticom Ad Research” atliktas prekės ženklų žinomumo ir suvokimo tyrimas. Šiais metais net 21,9 proc. daugiau žmonių, paklaustų apie jiems žinomas vartojimo kreditus teikiančias įmones, nurodė „Kredito 123” prekės ženklą (praėjusiais metais jį paminėjo 31 proc. visų respondentų). Geriausiai „Kredito 123” prekės ženklą žino aukštesnes pajamas gaunantys (65 proc.), aukštąjį išsilavinimą turintys (61 proc.), Vilniuje gyvenantys (64,7 proc.) respondentai. Tyrimo metu taip pat nustatyta, kad šiuo prekės ženklu pažymėtos finansų įstaigos „General Financing” teikiamos vartojimo kreditų ir vartotojiško lizingo paslaugos geriausiai žinomos 21-39 metų amžiaus grupės gyventojų tarpe. Finansų įstaigos „General Financing” generalinio direktoriaus teigimu, bendrovės prekių ženklų žinomumo tyrime dalyvavę žmonės, paklausti apie Lietuvoje veikiančias vartojimo kreditus teikiančias įmones, dažniausiai pirmą spontaniškai minėjo būtent „Kredito 123” prekės ženklą (8,5 proc. respondentų). „Šis rodiklis rodo, kad „Kreditas 123” yra pirmasis prekės ženklas, apie kurį pagalvoja daugiausia potencialių vartojimo kreditų gavėjų, kai jiems užsimenama apie kreditus teikiančias įmonės. „Kredito 123″ prekės ženklą respondentai spontaniškai minėjo dažniau nei kitų finansų įstaigų, bankų, lizingo bendrovių, prekės ženklus”, – pasakoja K. Balakinas. Atliktas tyrimas parodė, kad praėjusiais metais dažniausiai spontaniškai minėtus „Snoro lizingo” ir „Ūkio banko lizingo” prekės ženklus, šiais metais žmonės prisiminė rečiau. „Snoro lizingo” prekės ženklo pirmas spontaninis paminėjimas krito nuo 8 proc. iki 3,5 proc., „Ūkio banko lizingo” – nuo 4 proc. iki 1,1 proc. Tyrimas taip pat atskleidė, kad šalies gyventojams yra svarbu tai, jog finansų įstaigos paslaugas teiktų skaidriai (52,4 proc.), siūlytų lizingo, prekių ar paslaugų pirkimo išsimokėtinai paslaugas (51,1 proc.), būtų bankai arba priklausytų bankams (48,1 proc.) bei maloniai aptarnautų klientus (46,5 proc.). Tyrimas, kurio metu telefonu apklausta 1011 respondentų, buvo atliktas šių metų vasario 4-20 dienomis. Finansų įstaigos „General Financing” vartojimo kreditai yra teikiami daugiau nei 800 vietų visoje Lietuvoje: 11 bendrovės klientų aptarnavimo skyrių, daugiau nei 260 „Lietuvos pašto” skyrių, „Maxima X XX XXX”, „Topo centro” parduotuvėse bei kitose „General Financing” ir „Kredito 123” ženklu pažymėtose partnerių parduotuvėse ar paslaugų teikimo vietose. „General Financing” turi virš 110 tūkstančių klientų.

Parašykite komentarą