Transportas

Renault ir Caterham Group pranešė apie susitarimą kartu kurti ir gaminti sportinius automobilius

– „Renault” ir „Caterham Group” pranešė apie sprendimą suvienyti jėgas bendram tikslui – kurti, vystyti ir gaminti ateities sportinius automobilius. Šis susitarimas atspindi bendrą aistrą ir panašią patirtį kuriant sportinius ir lenktyninius automobilius.
– Ateities automobiliai bus skirtingi, saviti ir atitiks „Alpine” ir „Caterham Cars” – „Caterham Group” automobilių skyriaus, DNR. Jie bus gaminami „Alpine” gamykloje Dieppe, Normandijoje, Prancūzijoje.
– „Caterham Group” valdys 50 proc. „Automobiles Alpine Renault” kompanijos akcijų, šiuo metu visos akcijos priklauso „Renault SAS”. Šios partnerystės rezultatą – „Société des Automobiles Alpine Caterham”, planuojama įkurti 2013-ųjų sausį. Jam vadovaus Bernardas Ollivier.
– Dieppe gamyklai tvarią ateitį užtikrinantis projektas vykdomas Prancūzijos vyriausybės ir Normandijos regiono iniciatyvos, pasiryžimo ir nuolatinės pagalbos dėka. Prie projekto taip pat prisideda Dieppe laivynas.

„Renault” valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Carlosas Ghosnas:
„Šis novatoriškas bendradarbiavimas su „Caterham” įkūnija ilgalaikę ambiciją – sukurti sportinį automobilį, remiantis „Alpine” tradicijomis. Tai reiškia ne tik papildomas galimybes Dieppe gamyklai, bet ir šio istorinio inžinerijos centro plėtrą.”

„Caterham Group” valdybos pirmininkas Tan Sri Tony Fernandes:
„Nesijaučiau toks susijaudinęs dėl naujos verslo idėjos nuo pat 2001-ųjų, kai pradėjau „AirAsia” veiklą, ir noriu padėkoti Carlosui Ghosnui, Carlosui Tavaresui bei kiekvienam mūsų naujos „Renault” šeimos nariui už tai, kad tikėjo „Caterham Group” ir šios partnerystės sėkme. Daug žmonių prieš 11 metų abejojo mūsų ateitimi, kai pristatėme savo oro linijas. Esu tikras, kad bus abejojančių ir šį kartą, tačiau mes neapvilsime jūsų tikėjimo. Mes puikiai pažįstame rinkas į kurias ruošiamės žengti, ypač Aziją, bei turime puikią galimybę pasinaudoti „AirAsia” modeliu ir suteikti vartotojams priėjimą prie jaudinančių, bet įperkamų gaminių, kurie pasižymės mūsų patirtimi „Formulėje 1“ ir technologijose bei leis klientų svajonėms virsti realybe.”

„Renault” vykdantysis direktorius Carlosas Tavaresas: „Mūsų ambicijos atkurti „Alpine” šlovę priklausė nuo gebėjimo rasti partnerį, nes tai leistų užtikrinti ekonominį tokio nuotykio pelningumą. Nuo pat pradžių mes norėjome, kad Dieppe gamykla būtų šio projekto širdis. Šiandien partnerystės su „Caterham Group” dėka mes galime įžengti į naują fazę: automobilio dizainas įkūnys pačią „Alpine” vardo esmę, modelis dar kartą skleis aistrą automobilių sportui. Tai gali tapti realybe jau per ateinančius tris ar keturis metus.”

„Caterham Group” atstovų valdybos pirmininkas Dato Kamarudin Meranu:
„„Formulė 1“ visada buvo mūsų pradinis taškas vykdant automobilių verslą. Pirminis planas plėtoti partnerystę su „Lotus” buvo atidėtas, tačiau dabar mes turime kur kas geresnę galimybę vykdyti „Caterham Cars” automobilių plėtrą bendradarbiaujant su „Renault”. Darbai bus vykdomi kartu su „Caterham Technology”, kurie taip pat yra įsitraukę į šį naują verslo etapą. Mūsų „Formulės 1“ komanda jau nuo 2011-ųjų sezono pradžios sėkmingai dirba su „Renault Sport F1” ir aš esu labai sujaudintas, kad dabar mūsų bendradarbiavimas bus išplėstas suvienijant jėgas su „Renault” šioje srityje. Kartu su „Renault” sukūrėme galimybę naujai „Caterham Cars” plėtros fazei – iš gerbiamo nišinio rinkos dalyvio tapti rimtu žaidėju pasauliniame sportinių automobilių sektoriuje.“

„Société des Automobiles Alpine Caterham” generalinis direktorius Bernardas Ollivier teigė: „Man labai didelė garbė sulaukti tokio pasitikėjimo iš abiejų pagrindinių akcininkų. Kiekvieno automobilio kūrimo pagrindas yra labai aiškus ir paprastas – gerbti „Alpine” ir „Caterham Cars” automobilių tradicijas. Galime būti tikri, kad su tokia projekto komandos aistra ir pasiryžimu pasieksime šį tikslą.”

Į sportinių automobilių rinką nutaikytos plėtros ambicijos
Po „Renault Sport Technologies” ir „Caterham Technology & Innovation” („CTI“ – „Caterham” grupės inžinerijos ir technologijos skyrius) atlikto tyrimo apie bendrą sportinių automobilių kūrimą, „Renault” ir „Caterham” suvienys savo įgūdžius gaminant modelius mažais ir dideliais kiekiais. Taip bus siekiama padidinti sportinių automobilių rinkos dalį. Kiekvienai kompanijai iškeltas tikslas šioje rinkoje – per ateinančius tris ar keturis metus pristatyti po automobilį.

Novatoriška partnerystė kaip jungtinės kompanijos dalis
– Pasitelkus naujai įkurtą inžinerijos departamentą, „Renault” ir „Caterham Group” savo techninius įgūdžius pritaikys gaminant ateities produktus ir vykdant plėtrą. Kompanijos vienodomis dalimis dalinsis inžinerijai ir pramonei skiriamas investicijas ir taip įtvirtins partnerystės dvasią.
– Kuriant ateities modelius „Société des Automobiles Alpine Caterham” galės naudoti „Renault”, „Renault Sport Technologies” ir „CTI” patirtį.

Bendros vertybės, kylančios iš aistros automobilių sportui
„Alpine”: pilotas, verslininkas ir automobilių pionierius Jeanas Rédélé įkūrė „Alpine” 1955 metais. „Alpine” gamybos ir lenktynių istorija prasidėjo su „A106”, kuris buvo paremtas „Renault 4 CV” platforma ir varikliu. „Alpine” tradicijos remiasi vikriais, mažo svorio, įspūdingų dinaminių savybių automobiliais su aptakiomis linijomis – formulė, puikiai veikianti tiek su kelių, tiek lenktyniniais automobiliais. Amžinai jaunas „A110” švenčia savo 50-ąjį jubiliejų – jis turbūt pats ikoniškiausias iš „Alpine” modelių. Per savo gyvavimo laikotarpį „Alpine” pardavė 30 tūkst. keliams skirtų sportinių automobilių. Keletą dešimtmečių automobiliai buvo dažomi „Renault” lenktyninių automobilių spalvomis. Tarp kitų „Alpine” pergalių buvo 1973-ųjų triumfas Pasaulio ralio čempionate, pergalės 1973-ųjų ir 1974-ųjų Monte Karlo ralyje bei 1978-ųjų 24 valandų lenktynėse Le Mane. „Alpine” sportinėje istorijoje yra daugybė prestižinių apdovanojimų, ji yra viena iš automobilių sporto legendų.

„Caterham Cars”: „Caterham” automobilių tradicijas galima atsekti šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kai buvo sukurtas pirmas jų automobilis – „Seven”. Nuo to laiko „Caterham Cars” visada įkvėpdavo savo aistra ir emocijomis. Šie automobiliai įkūnija tai, koks iš tikrųjų turėtų būti sportinis automobilis. Šiandien ir toliau remiamasi šia filosofija gaminant „Caterham” automobilius ir viso pasaulio sportinių automobilių pirkėjams siūlant įperkamą mėgavimąsi vairavimu.
Kiekvieną savaitgalį visame pasaulyje daugiau nei tūkstantis pilotų lenktyniauja su „Caterham” automobiliais – pradedant Silverstaunu ir Brands Hatchu, baigiant Bahreinu ir Abu Dabiu. Keturis dešimtmečius plėtusi savo lenktyninių automobilių įprastiems keliams patirtį, „Caterham Cars” gali suderinti savo įspūdingus inžinerinius sprendimus su „Renault” gamybiniu ir surinkimo potencialu. Visa tai leis sukurti dar geresnius „Caterham” automobilius. Toks naujas automobilis turės ypatingas „Seven” tradicijas, nes gamyba ir toliau bus vykdoma Dartforde, Jungtinėje Karalystėje.

Projekto centre – „Alpine” gamykla Dieppe, Prancūzijoje
Dieppe gamykla vaidins pagrindinį vaidmenį „Renault” ir „Caterham Group” bendradarbiavime ir bus pačioje dviejų partnerių bendros aistros automobilių sportui širdyje. Tai – vieta, kur bus gaminami ateities „Renault” ir „Caterham” automobiliai. Projektas yra puiki galimybė Dieppe gamyklos plėtrai, produkcijos apimčių didinimui bei unikalios patirties įgijimui. „Alpine” gamykloje Dieppe šiuo metu gaminami „Renault Sport Technologies” masinės gamybos („Clio R.S.”) ir lenktynių modelių automobiliai.
1969 metais pastatyta Dieppe gamykla yra istoriniai „Alpine” markės namai, kurios dalis yra tokie legendiniai modeliai kaip „Berlinette”. Pagrindinė „Alpine” verslo sritis yra sportinių automobilių surinkimas ir pardavimas, prekyba atsarginėmis lenktyninių automobilių dalimis bei sporto renginiai. Gamyklos lankstumas ir galimybė adaptuotis prie besikeičiančių poreikių yra tik dvi specifinės savybės, leidžiančios gaminti automobilius mažais kiekiais. Turėdama daugiau nei 300 darbuotojų ir užimdama 76 tūkst. m² plotą, iš kurių 36,9 tūkst. m² užima pastatai, nuo 1969 metų gamykla surinko daugiau nei 400 tūkst. automobilių.

Bernardo Ollivier biografija
Gimė 1953-ųjų kovo 11 dieną, 1975 metais baigė „Ecole Nationale Supérieure des Mines de Paris”. Bernardas Ollivier „Renault” pradėjo dirbti 1977 metais. Prieš tapdamas korporacijos kontrolieriumi ir „Renault” pardavimų ir rinkodaros skyriaus planavimo vadovu (1992 metais), jis užėmė įvairias pozicijas planavimo, finansų ir rinkodaros srityse. Netrukus jis tapo „Renault“ direktoriumi veikloms po pardavimų ir vykdančiuoju „Sodicam” direktoriumi. 2000-ųjų sausį jis tapo „CAT group” (logistika) vadovu. „Renault Sport Technologies” generaliniu direktoriumi Bernardas Ollivier buvo paskirtas 2001-ųjų liepą, o grupės inžinerinės infrastruktūros Prancūzijoje (ypač Guyancourt) vadovu tapo 2007-ųjų balandžio 2 dieną. 2011 metų sausį jis tapo „Renault” transformacijos viceprezidentu.

Apie „Renault” ir „Renault Sport”
Nuo Louiso Renault pergalės Paryžiaus-Trouville lenktynėse 1899 metais „Renault” kultūra ir istorija buvo glaudžiai susijusi su automobilių sportu. Vykdydama savo veiklą per „Renault Sport F1” ir „Renault Sport Technologies”, „Renault” yra viena pagrindinių žaidėjų automobilių sporte. Per paskutiniuosius 35 metus „Renault” laimėjo daugiau „Formulės 1“ titulų nei bet koks kitas konstruktorius (devyni lenktynininkų ir dešimt konstruktorių įskaitos titulų). „Renault” yra pasaulinė lyderė gaminant vieną sėdimąją vietą turinčius automobilius – „Formula Renault 2.0” ir „Formula Renault 3.5”, bei ralio automobilius. „Renault Sport Technologies” perteikia savo patirtį projektuojant ir gaminant „Renault Sport” serijos automobilius. GT ir R.S. „Twingo”, „Clio” ir „Megane” versijos yra puikiai žinomos dėl savo dinaminių savybių ir valdymo. Tuo pat metu „Renault” nemokamai pristato automobilių sportą platesnei visuomenės daliai, organizuodama „World Series by Renault” renginius. Automobilių sportas yra „Renault” techninės patirties ir aistros išraiška, kuri taip pat naudinga gaminant masinės produkcijos automobilius. „Renault” vykdo savo veiklą kiekviename kontinente, turėdama daugiau nei 350 gamybos filialų 118-oje šalių. „Renault” kuria, gamina ir parduoda plataus asortimento novatoriškus ir patikimus automobilius, kurie yra nekenksmingi aplinkai. Šiandien „Renault” vykdo savo pelningo augimo strategiją su jai priklausančiais prekės ženklais – „Dacia” ir „Renault Samsung Motors”. „Renault” samdo 128 tūkst. darbuotojų, 2010 metų pajamos sudarė 42,628 mln. eurų, o 2011 metais buvo parduota daugiau nei 2,7 mln. automobilių.

Apie „Caterham Group”, „Caterham Cars” ir „CTI”
„Caterham Group” yra motininė kompanija, kurią sudaro su automobiliais, lenktynėmis, technologijomis ir naujovėmis dirbančios įmonės – „Caterham Cars”, „Caterham Technology and Innovation”, „Caterham F1 Team” ir „Caterham Composites”.
„Caterham Cars” yra smulkios specializacijos sportinių automobilių gamintojas, pasaulyje žinomas dėl preciziškų inžinerinių sprendimų, įspūdingų dinaminių savybių, mažo svorio automobilių, tokių kaip „Seven”. Plėtros programa yra paremta paprasta filosofija – derinti mažai sveriantį kėbulą su galingu varikliu ir įdiegti intuityvų bei užtikrintumą skatinantį valdymą. Šiandien „Caterham Seven” modelių linija puikiai atspindi šį idealą. Kompanija savo automobilius gamina Dartforde, Kente, Jungtinėje Karalystėje ir turi pasaulinį mažmeninės prekybos tinklą.
„Caterham Technology and Innovation” („CTI“) yra inžinerijos specialistų įmonė, kuri koncentruojasi į pažangių transporto priemonių koncepcijas, novatoriškas variklių sistemas, pažangias medžiagas bei gamybos technologijas. „CTI” inžinieriai taip pat dirba su išoriniais projektais automobilių ir lėktuvų pramonėje. Kompanijos būstinė yra įsikūrusi Hinghame, Norfolke, Jungtinėje Karalystėje.

„Renault” kontaktai spaudai
Céline Noraz : +33 1 76 84 90 54
Raluca Barb : +33 1 76 84 18 54
www.media.renault.com

„Caterham Group” kontaktai spaudai:
Tom Webb
+44 (0) 7581 208 504
tom.webb@caterhamf1.com

„Caterham Cars” / „CTI” kontaktai spaudai:
Andy Bothwell, „Performance PR”
+ 44 (0) 208 541 3434
andyb@performancepr.co.uk

Parašykite komentarą