Šį savaitgalį vieno didžiausio Baltijos šalyse automobilių sporto festivalio „Aurum 1006 km lenktynių“ ritmu alsuoja ne tik Palanga ir čia atvykę lenktynininkai bei žiūrovai. Lenktynių dvasia, greitis bei sportininkų kovas lydintis adrenalinas persismelkė ir į tradicinės bei socialinės medijos kanalus – žinomi prekių ženklai, bendradarbiaujantys su šiose lenktynėse dalyvaujančiomis sporto žvaigždėmis, transliuoja būtent šiam įvykiui sukurtus proginius reklaminius klipus.
„Dalyvaujant lenktynėse svarbi kiekviena sekundė. Laikas neretai svarbus ir tiems, kurie vykdami atostogauti ar darbo reikalais nusprendžia pakeliui atsigerti kavos, įsipilti degalų ar nuplauti automobilį. Naudojantis savitarnos terminalais atsiskaitymai degalinėse vyksta milisekundžių tikslumu“, – sako praėjusių metų „Aurum 1006 km lenktynių“ laimėtojas Jonas Gelžinis, su lenktynių automobiliu „Porsche GT3 CUP Gen2“ nusifilmavęs degalinių tinklo „Circle K“ reklaminiuose klipuose.
Klipų nuorodos:
Pasak skaitmeninės reklamos agentūros „Enter Agency“, kuriai priklauso šių klipų kūrybinė idėja, scenarijus ir režisūra, kūrybininko Igno Vaicekausko, būtent didžiausias Lietuvoje autosporto festivalis – 1006 km lenktynės Palangoje, kuriose dalyvauja „Circle K milesPLUS Racing Team“ – ir padiktavo idėją.
„Galimybę naudojantis savitarnos terminalais atsiskaityti už degalus, plovyklą ir kavą mes vadiname greitų atsiskaitymų trijule. Savitarnos atsiskaitymai degalinėse yra greičiausi, kaip praėjusias metais greičiausia lenktynėse buvo ir komanda „Circle K milesPLUS Racing Team“, tad paralelę išvedėme nesunkiai“, – sako I. Vaicekauskas.
Jo teigimu, idėjos įgyvendinimas sunkumų nekėlė, nes profesionalių lenktynininkų komanda degalinėje įrengtoje filmavimo aikštelėje, kaip ir lenktynių trasoje, buvo susikaupusi ir visiškai atsidėjusi tam, ką daro.
„Smulkus keblumas kilo tik įvarant mašiną į plovyklą. Lenktyninės mašinos yra gerokai žemesnės, tad šis iš pirmo žvilgsnio paprastas manevras pareikalavo preciziško piloto darbo. Tiesa, teko įdarbinti ir visą aptarnaujantį lenktynių personalą, kuris užtikrino, kad į degalinę atvykstantys klientai nepakliūtų į kadrą, nes norinčių buvo ne vienas“, – šypsosi I. Vaicekauskas.
Reklaminių klipų trukmė – maždaug 20 sekundžių. Vidutiniškai tiek trunka techninio aptarnavimo sustojimas (angl. pit stop) lenktynėse. I. Vaicekauskas sako, kad būtent tokia žinia ir užkoduota klipo trukmėje – degalinės klientams viskas turi būti greita ir patogu, kaip lenktynininkams trumpame pit stop sustojime.
Tai, kad klipuose nusifilmavo ne aktorius su sportinio automobilio kopija, o žymus lenktynininkas su tikru lenktynėse dalyvaujančiu automobiliu, „Circle K“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė vadina puikiu pavyzdžiui, kaip rėmimo projektai gali peraugti į komandinį bendradarbiavimą.
„Trejus metus besitęsiantis bendradarbiavimas su „Circle K milesPLUS Racing Team“ komanda nebėra vien tik rėmimo projektas. Jis užaugo iki atviros ir stiprios partnerystės, kada galime drąsiai sakyti, jog esame viena komanda, padedame vieni kitiems siekti tikslų ir didžiuojamės vieni kitų pasiekimais“, – sako L. Katinė.
Praėjusiais metais 1006 km lenktynes laimėjusi „Circle K milesPLUS Racing Team“ jose dalyvauja ir šiemet. Komandai vadovauja Haris Aleksandravičius, kiti komandos nariai yra Jonas Gelžinis, Oskaras Brazaitis, Julius Adomavičius ir Ralf Aron iš Estijos.
2019-ųjų lenktynes komanda ne tik laimėjo, bet ir pasiekė jų trukmės rekordą – 373 ratų distanciją komandos lenktynininkas J. Adomavičius automobiliu „Porsche GT3 Cup“ įveikė per 8 val. 37 min. 26,121 sekundes, pagerinęs ankstesnių metų laiką daugiau nei keturiomis minutėmis.
„Circle K“ yra didžiausia pagal pajamas Lietuvos mažmeninės naftos prekybos bendrovė. Didžiąją dalį jos degalinių tinklo sudaro viso aptarnavimo degalinės – jų yra 77, dar 11 – automatinės. Pagal 2019 metais sumokėtus mokesčius „Circle K“ Lietuvoje užėmė šeštą vietą.
Pranešimą paskelbė: Eglė Cibienė, UAB „Idea Prima”