• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Susipažinkime su didžiausiu namų priešu – ponas pelėsis
  • Donorinė širdis ir kepenys iš Latvijos išgelbės 2 žmonių gyvybes
  • Visi į Lietuvą iš užsienio atvykstantys keleiviai privalės turėti neigiamą COVID-19 tyrimo atsakymą

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Prieigą prie išmaniųjų televizorių platformos „Webos“ LG suteikia ir kitiems televizorių gamintojams
  • Pandemijos atvertos kibernetinio saugumo spragos: kas dėl jų nukenčia labiausiai?
  • IT mokytoja: „Kaip galima sakyti, kad technologijos – ne mergaičių sritis, jei programavimo pradininkė buvo moteris?“

Įvertino arktinę žiemą: šaltis ir trumpi atstumai automobilį išspaudė tarsi citriną

Įvertino arktinę žiemą: šaltis ir trumpi atstumai automobilį išspaudė tarsi citriną

Pastaruosius kelerius metus dominavusios šiltos žiemos tarsi užmigdė vairuotojus – šiemet „netikėtai“ užklupus arktiniams šalčiams išryškėjo tiek automobilių, tiek vairuotojų silpnosios vietos. Šios žiemos Achilo kulnu tapo akumuliatoriai ir sugedę ar neužsivedantys varikliai, o spręsdami šias problemas vairuotojai nevengė rizikuoti saugumu.

„Iš visų šiemet mūsų fiksuotų techninės pagalbos iškvietimo atvejų 34 proc. sudarė skambučiai dėl automobilių elektros sistemos gedimų, išsikrovusių akumuliatorių, sugedusių starterių, 30 proc. – dėl sugedusių bei neužsivedančių variklių. Susirūpinimą kelia ir besikartojančios vairuotojų klaidos, atsidūrus situacijoje, kai automobilis nepajuda iš vietos – ieškodami sprendimo, jie dažnai nevengia rizikuoti saugumu ar pažeidinėti Kelių eismo taisykles“, – sako draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

Užvedus pamiršta pasivažinėti

Šiemet karantino ribojimai neleidžia mums laisvai keliauti po šalį, tad ir automobiliais važinėjame tik trumpais maršrutais – į darbą ar parduotuvę ir atgal, o didžiąją laiko dalį jie stovi. „Tokiomis sąlygomis generatoriai nesugeba įkrauti akumuliatoriaus iki reikiamo lygio, o to pasekmės išryškėja nukritus oro temperatūrai – akumuliatoriaus galios nebepakanka užvesti automobilio variklį. Dėl to vairuotojai, kurie automobiliais naudojasi retai arba važinėja tik trumpus atstumus, turėtų dažniau tikrinti, koks yra akumuliatoriaus įkrovos lygis ir prireikus jį pakrauti“, – pataria A. Žiukelis.

Akumuliatoriaus išsikrovimą gali paspartinti ir paliktos automobilio šviesos, itin žema oro temperatūra, prastai veikiantis generatorius.  

Geriausiai akumuliatorių įkrauna specialūs krovikliai, tiesa, su jais krovimas užtrunka ilgiau, akumuliatorių gali tekti išiminėti iš automobilio, be to, ne kiekvienas vairuotojas tokius turi. Neturint kroviklio arba su išsikrovusiu akumuliatoriumi susidūrus ne namie, padės užvedimo laidai, vairuotojų praminti „krokodilais“. Šiame procese svarbiausia – sujungti juos teisingai, nesupainiojant jungčių, nes yra didelė tikimybė, kad gali kilti elektros instaliacijos gedimų.

Draudimo ekspertas sako, kad pasinaudoję užvedimo laidais vairuotojai dažnai daro vieną klaidą – nepavažinėja su užvestu automobiliu. „Pasivažinėti kurį laiką būtina tam, kad akumuliatorius kaip įmanoma daugiau pasikrautų. Jei pavažiuosite porą kilometrų, o po to automobilį ir vėl paliksite visai dienai stovėti, tikėtina, kad kitą sykį jo vėl nebeužvesite“, – akcentuoja pašnekovas. 

Rizikinga degalų loterija

Dalis „žieminių“ problemų, pasak eksperto, yra vienodos visiems varikliams, tačiau dažniausiai su jomis susiduria senesni automobiliai: sutrūksta ir aušinimo skystį ima leisti sušalusios aušinimo sistemos žarnelės, seniai keisti ar nekokybiški tepalai apsunkina variklio užvedimą.

Pagrindinė problema, kuri iškyla vairuojantiems automobilius su dyzeliniais varikliais, yra degalų bake likęs kad ir nedidelis kiekis vasarinio dyzelino, kuris žiemą užšąla.

„Techninės pagalbos kelyje specialistai tikina, kad dažnu atveju, kai kreipiamasi pagalbos dėl bevažiuojant užgesusių automobilių, priežastis būna bandymas važiuoti su vasariniais degalais. Jei nutiko taip, kad bake vis dar vasariniai degalai, o važiuoti reikia kuo skubiau ir negalite laukti šiltesnių orų, svarbu išleisti dyzeliną ir pakeisti jį žieminiu“, – tikina pašnekovas.

Variklis gali neužsivesti ir dėl neveikiančių kaitinimo žvakių ar užšalusių degalų filtrų. Žvakes A. Žiukelis rekomenduoja prieš žiemą kasmet patikrinti, o degalų filtrus – ir pakeisti. Jei degalų filtras jau buvo užšalęs, jį būtina pakeisti nauju, nepaisant to, kad galbūt jis buvo keistas vos prieš kelis mėnesius. Tokiame filtre būna susikaupęs didelis parafino kiekis, dėl kurio filtras gali užšalti ir vėl, net ir nesant dideliems šalčiams.

Eismo įvykiai dėl trosų

Draudimo bendrovės atstovas primena ir saugumo klausimą – kiekvieną žiemą tenka susidurti su atvejais, kai kraunant akumuliatorių nukenčia žmonės, arba bandant užgesusį automobilį užvesti jį tempiant sukeliamas eismo įvykis.

Dėl netinkamo kroviklio ar nebetinkamo įkrauti akumuliatoriaus gali įvykti jo sprogimas, gresia ir kiti pavojai. „Akumuliatoriaus gnybtams oksiduojantis, ant jų susidaro rūgštinės apnašos. Vairuotojai, jas valydami, dažnai bando nupūsti – taip jos gali patekti į akis. Man taip pat teko atsidurti tokioje situacijoje, kai dalelės pakliuvo į akį, ją nudegino, teko kreiptis į medikus“, – pataria A. Žiukelis.

Jo teigimu, šią žiemą ne kartą fiksuoti įvykiai, kai kiti vairuotojai nepastebi tempiamo automobilio, bando rikiuotis ar lenkti ir sukeliami eismo įvykiai. Pasitaiko situacijų, kai pamirštama atrakinti tempiamo automobilio vairą, arba vairuotojai net nežino, kad automobiliuose su neužvestu varikliu neveikia vairo bei stabdžių stiprintuvai, tad jiems suvaldyti reikia nemažai fizinių jėgų.

„Paprastai neužsivedantis automobilis tempiamas bandant jį „prikelti“. Bėda, kad ne visais atvejais tai suveikia – pavyzdžiui, kai yra užšalę degalai. Be to, rizikuojama tempiant pavojingomis sąlygomis, nors tempti automobilį esant slidžiam keliui draudžia Kelių eismo taisyklės. Visgi pakliuvus į tokią situaciją, reikėtų labai atidžiai įsivertinti galimybes iš jos išbristi patiems ir geriau kreiptis profesionalios techninės pagalbos, o rūpinantis automobiliais derėtų nepamiršti ir savo pačių saugumo“, – pataria A. Žiukelis.

Apie BTA:     

AAS „BTA Baltic Insurance Company“ (BTA) priklauso Vidurio ir Rytų Europos draudimo rinkos lyderei Austrijos „Vienna Insurance Group AG“ (VIG) ir yra didžiausia VIG bendrovė Baltijos regione. Beveik 200 metų veikianti, per 50 įmonių 25-iose šalyse valdanti VIG pirmauja Baltijos šalyse, kur grupės įmonės 2019 m. užima ketvirtadalį ne gyvybės draudimo rinkos. 2019 m. BTA savo draudimo partneriu Lietuvoje pasirinko apie 420 tūkst. privačių bei verslo klientų, su kuriais pasirašyta virš 1 mln. draudimo sutarčių, atlyginta per 57 mln. eurų žalų.

Pranešimą paskelbė: Eglė Cibienė, UAB „Idea Prima“

Rekomenduojame
 
Jermyn Street Luxury Pre-Shave Gel Gelis prieš skutimąsi, 50ml
 
1.3. Strengthening Shampoo With Lavender Šampūnas kasdieniam naudojimui, jautriai galvos odai, 250 ml
 
Nourishing Moisture Conditioner Maitinantis ir drėkinantis kondicionierius sausiems plaukams, 1000 ml
 
Shades of Dahlia Valomasis veido ir rankų gelis, 280ml
 
REPAIR Atkuriamasis tekstūrą grąžinantis purškalas, 195 ml
 
Teknia Frizz Control Conditioner Nenuplaunamas kondicionierius nepaklusniems plaukams, 300ml
2021 02 23   BNS Spaudos centras
  Transportas
  • JT aplinkos asamblėjos sesijoje – apie miškų ir pelkių svarbą Lietuvai

  • Seime vyks Užsienio reikalų komiteto organizuojama diskusija „Brexit“: iššūkiai ir galimybės Lietuvai“

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • https://zaidziam.lt
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT