Transportas

Populiarėja siuntų pristatymo paslaugų užsakymas internetu

Šių metų pirmąjį ketvirtį smulkių siuntų pristatymo paslaugų bendrovės „DPD Lietuva“ valdomoje interneto svetainėje www.esiunta.lt pateiktų siuntų gabenimo paslaugos užsakymų kiekis, lyginant su paskutiniuoju praėjusių metų ketvirčiu, išaugo daugiau nei du kartus, o galimybe išsikviesti kurjerį internetu besidominčių ir apsilankančių svetainėje skaičius didėjo 51 proc.
„Galimybę užsakyti siuntos pristatymo paslaugą internetu pasiūlėme praėjusių metų rugsėjį, nes matėme tokios paslaugos poreikį. Sunkmečiu sparčiai daugėjo interneto parduotuvių, kurių daugumos, o ypač verslo pradžioje, užsakymai yra pavieniai, nereguliarūs. Paslauga taip pat eliminuoja problemą dėl prekių grąžinimo ar keitimo – parduotuvės klientas gali internetu užpildyti užsakymą ir išsikviesti kurjerį į namus“, – sako „DPD Lietuva“ generalinis direktorius Vytautas Kudzys.
Pasak jo, investavus į www.esiunta.lt, siuntų pristatymo paslaugos užsakymo procesas tapo paprastesnis įmonėms, reguliariai siunčiančioms korespondenciją ar siuntas tuo pačiu adresu, pavyzdžiui, turinčioms filialų ar atstovybių – www.esiunta.lt išsaugomi visi ankstesnių užsakymų duomenys. Taip pat kurjerių paslaugos tapo lengviau prieinamos smulkiam verslui, siunčiančiam ne daug, iki dešimt siuntų per mėnesį, bei fiziniams asmenims – bet kuris gyventojas, užpildęs užsakymą internetu, gali išsikviesti kurjerį ir išsiųsti siuntą neišeidamas iš namų.
www.esiunta.lt prisiregistravęs lankytojas siuntos užsakymą gali pateikti bet kuriuo paros metu, o už paslaugą atsiskaityti internetu.

Parašykite komentarą