Šių metų pirmąjį ketvirtį smulkių siuntų pristatymo paslaugų bendrovės „DPD Lietuva“ valdomoje interneto svetainėje www.esiunta.lt pateiktų siuntų gabenimo paslaugos užsakymų kiekis, lyginant su paskutiniuoju praėjusių metų ketvirčiu, išaugo daugiau nei du kartus, o galimybe išsikviesti kurjerį internetu besidominčių ir apsilankančių svetainėje skaičius didėjo 51 proc. „Galimybę užsakyti siuntos pristatymo paslaugą internetu pasiūlėme praėjusių metų rugsėjį, nes matėme tokios paslaugos poreikį. Sunkmečiu sparčiai daugėjo interneto parduotuvių, kurių daugumos, o ypač verslo pradžioje, užsakymai yra pavieniai, nereguliarūs. Paslauga taip pat eliminuoja problemą dėl prekių grąžinimo ar keitimo – parduotuvės klientas gali internetu užpildyti užsakymą ir išsikviesti kurjerį į namus“, – sako „DPD Lietuva“ generalinis direktorius Vytautas Kudzys. Pasak jo, investavus į www.esiunta.lt,…