Konkursai elektroniniu paštu: Gera pradžia – pusė darbo
TC eBid® suteikia didesnį efektyvumą transporto pramonėje
Diuseldorfas, 2011-11-23. Ar žinote pasakėčią apie skruzdėlę, kuri visą vasarą ruošė maisto atsargas žiemai, ir žiogą, kuris visiškai negalvojo apie ateitį? Netgi jeigu nežinote šios istorijos, Jūs greičiausiai nujaučiate, kas buvo toliau: žiema. Ir jeigu skruzdėlytė nebūtų pasidalinusi savo maisto atsargomis, žiogas greičiausiai mirtu. Šios nuostabios pasakos pamokymas taip pat gali būti pritaikytas ir transporto pasaulyje – ypač sudarant sutartis. Todėl, kaip specialistas, Jūs turėtumėte įvykiams užbėgti už akių ir būti pasiruošęs jau šiandien saugiai išnaudoti rytdienos transporto galimybes.
Transporto rinka tai tokia sritis, kuri pradeda svyruoti nuo pat pamatų. Tai yra viena iš pirmųjų pramonės šakų, kuri yra paveikiama ekonominės krizės, bet taip pat yra viena iš pirmųjų, kuri iš jos išeina. Nepalankiu laikotarpiu daugelis įmonių turi atsisakyti savo flotilės, kurios jie vėl pasiges ekonomikai atsigaunant. Gerai planuojant, vėliau galima ir atsipalaiduoti. Internetinių priemonių pagalba, turint laisvos vietos transporte arba dideles krovinių apimtis, sumaniai dirbantys verslininkai gali visu žingsniu aplenkti savo konkurentus.
Vienas iš tokių pavyzdžių, tai visoje Europoje veikianti konkursų skelbimo programa TC eBid® kurią pristato IT paslaugų teikėjas TimoCom. Būdamas rinkos lyderiu tarp krovinių ir transporto biržų, su savo produktu TC TruckCargo® , pirmiausiai aktyviai rinkoje veikė, kaip įmonė, siūlanti trumpalaikius pasiūlymus. Tačiau, pastebėjo savo vartotojų augantį poreikį ilgalaikių sutarčių rinkoje ir sukūrė internetinę pervežimo konkursų skelbimo platformą. Nuo 2009 metų pabaigos, konkursuose dalyvaujančios įmonės, siūlančios savo krovinius internete, vienu metu pasiekė iki 30 000 patikrintų transporto paslaugų teikėjų visoje Europoje. Savo ruožtu, transporto paslaugų teikėjams, tai yra veiksmingas būdas vystyti naujas verslo galimybes tarptautinių įmonių pagalba. Nuo pat veiklos pradžios iki šiandien, buvo pasiūlyta daugiau nei 8 800 pasiūlymų. Tarp jų esą: „Didžiųjų Žaidėjų”, taip pat mažų bei vidutinių įmonių pasiūlymai.
Transporto konkursą pateikti galite greitai ir paprastai, tam reikia tik 3 žingsnių
Programos didžiausia nauda, tai paprastumas kuriant konkursą. Paruošti konkursui užteks trijų žingsnių. Sudarant pasiūlymą, konkursą planuojanti įmonė gali diferencijuoti tarp „svorio/tūrio” ir tuo pat metu paklausti kainos už atskirus maršrutus. Be to, kainos pasiūlymai gali būti įvesti ne tik už „kilometrą”, bet taip pat ir „už vienetą”, kaip „pakrovimo metras” ar „padėklas/paletė”. Konkursai gali būti sudarinėjami lanksčiai, atsižvelgiant į individualius poreikius. Pabaigoje, gali būti sukurtos naudingos ir lengvai suprantamos ataskaitos, kurios padeda patikrinti rinkos kainas. Dėka elektroninio duomenų apdorojimo, sudėtingos lentelės, pasenę adresų katalogai ir nesibaigiantys telefono skambučiai tampa nebereikalingi. Ir konkurencija čia yra sąžininga, nes sąlygos ir informacija visiems dalyviams yra tokios pačios: tam, kad užkirsti kelią kainų karui, konkurso dalyviai negali matyti kitų dalyvių pasiūlytų kainų.
Antrojo TC eBid® gimtadienio proga, Marcel Frings, TimoCom Vyriausiasis atstovas, apžvelgia situaciją: „ Jau dabar, daugiau nei 2000 įmonių pasinaudojo konkursų platforma. Mes patys nustebome išvydę, kokius tarptautinius mastus pasiekėme per tokį trumpą laikotarpį. Mes didžiuojamės, galėdami patenkinti mažų ir didelių įmonių poreikius.”
Jeigu žiogas būtų žinojęs apie tai ir galvojęs apie ateitį, būtų turėjęs galimybę išvengti daugelio bėdų.
Daugiau informacijos apie TimoCom taip pat galite rasti www.timocom.lt
Užima vietos: 3737 spaudos ženklai, įskaitant tarpus.