Transportas

Per dvejus metus parduota daugiau nei milijonas Motrio padangų

Per dvejus metus nuo „Motrio” padangų pristatymo buvo parduota virš milijono vienetų. Siūlydama patrauklias produktų ir paslaugų kainas, „Motrio” aptarnauja beveik tūkstantį 40-ties skirtingų markių automobilių, kurių padangos yra nusidėvėjusios ar su defektais. „Motrio” prekės ženklas auga plėsdamas savo produktų asortimentą ir vykdydamas tarptautinę plėtrą daugiau nei 40-yje šalių.

Daugiau nei milijonas „Motrio” padangų per dvejus metus

2010 metais „Motrio” padangų pristatymas buvo svarbus „Renault Group” etapas plečiant šalutinių produktų pasiūlą. „Renault” – pirmasis gamintojas, pradėjęs prekiauti savo vardo padangomis.
Iš karto po pristatymo padangas buvo galima įsigyti 7-iose šalyse (Prancūzijoje, Portugalijoje, Vokietijoje, Turkijoje, Rumunijoje, Ispanijoje ir Belgijoje). Jos iškart sulaukė populiarumo – 15-oje valstybių buvo parduota 1 mln. vienetų, milijoninė padanga parduota Maroke.
„Motrio” padangos užtikrina saugumą, komfortišką važiavimą ir ilgaamžiškumą bei išsiskiria patrauklia kaina. Vieno didžiausių padangų tiekėjų Europoje sukurta padangų linija yra prekiaujama „Renault”, „Dacia” ir „Motrio” tinkluose (1500 „Motrio” prekybos taškų pasaulyje) bei kai kuriose remonto dirbtuvėse.

„Motrio” – alternatyva originalioms dalims, tinkanti 1000 modelių, priklausančių 40 skirtingų markių

„Motrio” suteikia „Renault” pranašumą siekiant pelno atsarginių dalių sektoriuje. Maždaug 6,5 tūkst. dalių yra pagaminamos pirmaujančių įrangos tiekėjų. Dalys gaminamos beveik tūkstančiui modelių, priklausančių 40 skirtingų markių.
„Motrio” turi didžiulį prekybos potencialą, nes siūlo alternatyvą vartotojui, nusprendusiam, kad automobilio vertė nebepateisina originalių dalių naudojimo.
„Motrio” užtikrina puikią kokybę ir funkcionalumą. Lyginant su originaliomis dalimis, galima sutaupyti apie 20 proc. Tai pasiekti padeda:
– geresnis daugumos svarbiausių dalių standartizavimas lyginant su originaliomis dalimis,
– pasirinktų medžiagų nusidėvėjimas – „Renault” modelių dalių susidėvėjimo terminas siekia daugiau nei 5 metus, o kitų markių – daugiau nei 3 metus.

„Motrio” – nuolatos augantis prekės ženklas

„Motrio” produkciją dabar galima įsigyti daugiau nei 40-yje šalių. Per pastaruosius kelerius metus „Motrio” gaminių asortimentas buvo labai išplėstas. Siekiama patenkinti klientų poreikius apimant visas eksploatacijos bei nusidėvėjimo sritis (išskyrus variklius ir pavarų dėžes). Produktų asortimente yra filtrai, ašių dalys, stabdžių, aušinimo, sankabos ir išmetimo sistemos.

Kontaktai spaudai: Christophe LAVAUZELLE – Renault spauda: + 33 1 76 84 63 36
www.media.renault.com & www.renault.com

Parašykite komentarą