Sveikata

„Pagalvės iššūkio“ įkvėpta kampanija: Kauno „Akropolis“ kviečia atsisveikinti su karantino mada

Laisvėjant karantino ribojimams, parduotuvių veiklą atnaujinęs Kauno „Akropolis“ startuoja su nauja spalvinga kampanija, kviečiančia pamiršti karantino madą ir atnaujinti savo garderobą.

„Kauno „Akropolio“ komunikacijoje visuomet ieškome kitokių kampų, todėl ir šių dienų kontekste, kuriame daug nerimo ir rūpesčių, nenorėjome eiti įprastu keliu. Esame išskirtinai į madą orientuotas prekybos centras Lietuvoje, todėl nusprendėme ir į visiems aktualią karantino temą pažiūrėti per mados ir lengvo humoro prizmę“, – kampaniją pristato Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Levenauskienė.

Kampanijos „#karantinomada. Ačiū, daugiau ne“ idėją įkvėpė socialiniuose tinkluose balandžio pradžioje gimęs „pagalvės iššūkis“ (angl. Pillow Challenge). Jo dalyviai iš pagalvių gamina sukneles, didelę pagalvę prie kūno pritvirtindami diržu, bei derinį papildydami kruopščiai parinktais aksesuarais, nepriekaištingu makiažu ir šukuosena.

„Ilgą laiką buvome užsidarę namuose, ir mada, savaime suprantama, liko antrame plane. Ko gero, dažnai ir į virtualius susirinkimus atvykdavome pasipuošę iki pusės. Dabar matome, kad neretas yra išsiilgęs pirkinių ir noro gražiai atrodyti. Kviečiame visoms karantino madoms plačiąja prasme pasakyti „ne“ ir atnaujinti savo garderobą. Žinoma, saugant save ir aplinkinius, laikantis higienos ir saugumo rekomendacijų“, – sako B. Levenauskienė.

Visame pasaulyje išpopuliarėjusio „pagalvės iššūkio“ nuotraukų socialiniame tinkle „Instagram“ jau yra kiek daugiau nei 200 tūkst., jame spėjo sudalyvauti ir žymūs žmonės: aktorės Halle Berry, Anne Hathaway ir daugelis kitų.

Siekiant užtikrinti saugumą, „#karantinomada. Ačiū, daugiau ne“ kampanijos fotosesija vyko kitaip nei įprasta – joje dalyvavo tik minimalus kiekis žmonių, o kūrybinė komanda viską stebėjo nuotoliniu būdu internetu. „Įprastai mados fotosesijoje dalyvauja nemaža komanda – nuo fotografo ir jo asistentų, iki kūrybos, meno vadovų, stilistų ir, žinoma, pačių modelių. Šį kartą, laikantis visų saugumo rekomendacijų, buvo pasirinktas kitoks darbo principas“, – pasakoja B. Levenauskienė.

Naujoji Kauno „Akropolio“ kampanija startuoja ketvirtadienį. Ją įgyvendino reklamos agentūra „Truth“.

Kauno „Akropolis“ visų parduotuvių ir paslaugų teikimo vietų duris atvėrė balandžio 25 d., jų lankytojus prekybos centras pasitinka laikantis aukščiausių saugumo ir higienos standartų, reikalingų užtikrinti saugų ir patogų apsilankymą prekybos centre.

Pranešimą paskelbė: Lina Mickutė, UAB „INK agency“

Parašykite komentarą