Greito aptarnavimo restoranų tinklas „McDonald‘s“ pradėjo naują kampaniją, skatinančią žmones rūpintis aplinka ir tinkamai išmesti šiukšles. Kad tai padaryti būtų lengviau, įmonė skyrė 20 tūkst. eurų paramą „Vilniaus parkams“, už kuriuos Vilniaus Vingio parke jau įrengta 40 rūšiavimui skirtų šiukšliadėžių.
Naujoji kampanija „Nusprendei išsinešti? Nepamiršk išmesti!“ akcentuoja kasdienių įpročių reikšmę palaikant švarią ir tvarią aplinką. Nuo to, kaip žmonės tvarko atliekas, priklauso mūsų visų aplinkos švara ir planetos ateitis. „Mes suprantame, kad žmonės mėgsta „McDonald‘s“ ne tik dėl skanaus maisto, bet ir dėl patogios galimybės savo mėgstamus patiekalus išsinešti. Tačiau norint, kad mūsų aplinka būtų švari ir tvarkinga, būtina tinkamai išmesti maisto pakuotes ir kitas atliekas. Vėjo blaškomos šiukšlės meniškai atrodo tik filmuose. Tikrame gyvenime prašome – palaikykime švarą drauge. Maisto likučiai ir kitos šiukšlės neturėtų likti miesto gatvėse, tad kviečiame išmesti šiukšles į tam skirtas šiukšliadėžes. Ši kampanija ir bendradarbiavimas su „Vilniaus parkais“ yra svarbus žingsnis mūsų ilgalaikių tvarumo tikslų link“, – teigia „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimir Janevski.
Kaip atsakinga įmonė, „McDonald‘s“ prisiima įsipareigojimą rūpintis atliekomis, kurios kyla iš jų kasdienės veiklos ir siekia dalyvauti iniciatyvose, skatinančiose švarią aplinką ir bendruomenių gerovę. Savo požiūrį pagrįsdama darbais ir sprendimais, bendrovė Vilniaus miesto Vingio parkui padovanojo 40 rūšiavimui skirtų šiukšliadėžių, kurios padės palaikyti švarą bei skatins žmones tinkamai rūpintis atliekomis.
„Verslo bendrovių indėlis skatinant visuomenę tinkamai išmesti šiukšles yra itin svarbus. Visuomet vertiname verslo norą prisidėti prie švaresnės aplinkos ir visuomenės edukacijos. Dovanojamos šiukšliadėžės yra to paties dizaino, kaip ir visos kitos naujai mieste statomos šiukšliadėžės, skirtos ne tik bendroms atliekoms, bet ir atskirai plastikui, stiklui ar popieriui. Vienas iš esminių jų privalumų – jos yra uždaros, tad tikimės, kad paukščiai, kurių parke gausu, šiukšles išnešios rečiau. Viliamės, kad žmonės jomis naudosis pagal paskirtį, o tokių rūšiavimo šiukšliadėžių galėsime įrengti ir kituose miesto parkuose“, – teigia Vilniaus parkų direktorius Laimonas Čiakas.
„McDonald‘s“ tikisi, kad kampanija „Nusprendei išsinešti? Nepamiršk išmesti!“ įkvėps visuomenę aktyviau prisidėti prie aplinkos priežiūros iniciatyvų ir rūšiuoti atliekas.
„Tikime, kad kartu galime sukurti tvaresnę ir švaresnę aplinką dabartinei ir ateities kartoms. Raginame visus savo lankytojus ir ne tik, prisijungti prie šio judėjimo ir atsakingai veikti kartu“, – sako V. Janevski.
Apie „Premier Capital“:
„Premier Capital plc“ yra licencijuota „McDonald‘s“ prekės ženklo plėtotoja Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Graikijoje, Maltoje ir Rumunijoje. Šiuo metu „Premier Capital“ valdo 177 restoranus, įskaitant „McDrive“, „McDelivery“ ir „McCafe“ paslaugas teikiančias vietas, kuriose bendrai dirba 10 000 darbuotojų. Kasmet šešiose rinkose veikiančiuose „McDonald‘s“ restoranuose apsilanko daugiau nei 77 mln. lankytojų.
„Premier Capital plc“ priklauso „Hili Ventures“ įmonių grupei, užsiimančiai maitinimo ir mažmeninės prekybos, nekilnojamojo turto ir svetingumo, laivybos, inžinerijos ir technologijų sritimis 11 Europos ir Šiaurės Afrikos šalių. Įmonių grupėje dirba 11 000 žmonių. „Hili Ventures“ didžiuojasi bendradarbiaudama su tokiais partneriais kaip „Apple“, „iRiparo“, „Konecranes“, „McDonald’s“, „Microsoft“, „NCR“, „Six Senses“ ir daugybe kitų pasaulinių prekės ženklų.