Verslas

„Maxima Grupė” pernai daugiausiai investavo į mažas kainas

MAXIMA GRUPĖS, UAB, apyvarta 2009 metais sumažėjo 9 proc. palyginti su 2008 metų tuo pačiu laikotarpiu ir siekė 7,721 mlrd. litų be PVM. GRUPĖS valdomų bendrovių apyvarta labiausiai sumažėjo Lietuvoje – 11,6 proc. Lyginamuoju laikotarpiu MAXIMA GRUPĖS bendrovės valstybei sumokėjo 4,4 proc. daugiau mokesčių ir pirkėjams suteikė nuolaidų už daugiau nei 300 mln. litų. „Praėję metai buvo sudėtingi visam verslui ne tik dėl bendros ekonominės situacijos, bet ir dėl politinių sprendimų, kurie turėjo tiesioginį poveikį bendrovės veiklai ir rezultatams, ypač Lietuvoje. Tačiau laiku pradėję įgyvendinti veiklos efektyvumo didinimo programą ir įvertinę pasikeitusius vartotojų poreikius sugebėjome suvaldyti sąnaudas, išlaikėme didžiąją dalį darbuotojų bei sumokėjome daugiau mokesčių. Kainai tapus esminiu vartojimo kriterijumi, pardavimus skatinome savo sąskaita”, – sako MAXIMA GRUPĖ, UAB, generalinis direktorius Mindaugas Bagdonavičius. Pasak MAXIMA GRUPĖS vadovo, 2009 m. bendrovė nuolat mažino kainas daugeliui prekių kategorijų ir suteikė pirkėjams nuolaidų už daugiau nei 300 mln. litų. M. Bagdonavičiaus teigimu, metinius GRUPĖS rezultatus stabilizavo veiklos rezultatai užsienio rinkose. Lietuvoje mažmeninės prekybos bendrovės MAXIMA LT, UAB, apyvarta analizuojamu laikotarpiu sumažėjo daugiausiai – 11,6 proc. ir sudarė 4,777 mlrd. litų be PVM. Finansinius rezultatus Lietuvoje paveikė ne tik pakitę vartotojų įpročiai ir bendroji ekonominė situacija, bet ir padidėjusi mokestinė bazė bei sugriežtintas prekybos rinkos reguliavimas. Latvijoje veikiančios bendrovės „MAXIMA Latvija” praėjusių metų apyvarta krito 7,8 proc. ir siekė 1,910 mlrd. litų be PVM. Pasak M. Bagdonavičiaus, krizės metu MAXIMA parduotuvės kaimyninėje šalyje yra vienos populiariausių dėl galimybės nusipirkti kokybišką prekę už mažą kainą. Estijoje šiuo metu 52 parduotuves valdančios „MAXIMA Eesti” apyvarta augo 9,2 proc. ir pasiekė 877 mln. litų be PVM dėl mažesnio šalies BVP kritimo nei Lietuvoje, palankesnės verslo aplinkos mažmeninės prekybos rinkai ir išplėtoto mažo formato parduotuvių tinklo. Bulgarijoje ketvirtąjį ketvirtį pirmą kartą fiksuotas bendrovės „MAXIMA Bulgarija” apyvartos kritimas – beveik 12 proc. Tam įtakos turėjo antroje metų pusėje prasidėjusi ekonomikos recesija. Tačiau vėliau nei Baltijos šalyse prasidėjęs ekonominis nuosmukis sąlygojo teigiamus bendrovės metinius rezultatus ir beveik 11 proc. augimą – bendrovės apyvarta pasiekė 214 mln. litų be PVM. Labiausiai ekonominė krizė ir smukusi nekilnojamo turto rinka paveikė MAXIMA GRUPEI priklausančios bendrovės UAB „Ermitažas” apyvarta, kuri per analizuojamą laikotarpį sumažėjo 18,1 proc. ir siekė 173 mln. litų be PVM. MAXIMA GRUPĖ, UAB yra 2007 m. registruotas operatyvinis finansinis holdingas, valdantis mažmeninės prekybos verslą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, ir Bulgarijoje, kurį sudaro 426 prekybos centrai „Maxima X”, „Maxima XX”, „Maxima XXX”, „T-Market”, „Ermitažas”: Lietuvoje – 217, Latvijoje – 127, Estijoje – 52, Bulgarijoje – 30. MAXIMA GRUPĖS, UAB valdomose įmonėse visose šalyse dirba virš 25,5 tūkst. darbuotojų.

Parašykite komentarą