Verslas

Lietuviško prekės ženklo „eSTAR“ planšetės parduodamos jau 30 pasaulio šalių

Lietuviškas prekių ženklas „eSTAR“ 2015-aisiais pardavė dvigubai daugiau planšetinių kompiuterių, nepaisant to, kad pernai planšečių rinka daugelyje Europos šalių traukėsi 30 proc. Tokį „eSTAR“ augimą lėmė sparti plėtra užsienio rinkose – lietuviško prekės ženklo išmanieji įrenginiai šiuo metu eksportuojami į 30 pasaulio šalių.

Praėjusiais metais „eSTAR“ produktai įsitvirtino 7 naujose užsienio rinkose. Dabar lietuvių prekės ženklo išmaniaisiais įrenginiais prekiaujama ir Ispanijoje, Belgijoje, Vengrijoje, Rumunijoje, Serbijoje, Gruzijoje bei Armėnijoje.

„Pernai pardavėme beveik trečdalį milijono planšetinių kompiuterių, o tai yra 100 tūkst. planšečių daugiau nei 2014 m. Sėkmingai išplėtus pardavimus į naujas užsienio rinkas ir stabiliai išsilaikius esamose, tarp klientų ir konkurentų jau spėjome įgyti įmonės, kuri sugeba prisitaikyti prie rinkos įgeidžių, vardą“, – pasakoja „eSTAR“ prekinį ženklą valdančios UAB „Mikrovisata“ eksporto pardavimų direktorius Dovydas Asanavičius.

Prie pardavimų augimo ženkliai prisidėjo eksporto plėtra naujose užsienio rinkose. Sėkmingiausias naujos pardavimų plėtros pavyzdys – Serbija. Vos tik įžengusi į šią rinką, „eSTAR“ spėjo užimti beveik 30 proc. rinkos dalies ir tapti absoliučia planšetinių kompiuterių lydere šioje šalyje.

Sparčiai augant pardavimų apimtims, atitinkamai augo ir įmonės apyvarta bei pelnas. Remiantis neaudituotais duomenimis, per 2015 metus įmonės apyvarta sudarė 22,9 mln. eurų – tai yra 13 proc. daugiau, lyginant su 2014 m. Atitinkamai grynasis pelnas išaugo beveik trečdaliu. „Prie pelno augimo prisidėjo ne tik sėkminga eksporto plėtra, bet taip pat dešimtadaliu padidėję TV priedėlių pardavimai“, – situaciją komentuoja UAB „Mikrovisata“ generalinis direktorius Mindaugas Anilionis.

Anot UAB „Mikrovisata“ generalinio direktoriaus, bendra Lietuvos planšetinių kompiuterių rinka 2015-aisiais, kaip ir daugelyje Europos šalių, taip pat traukėsi. „eSTAR“ planšetiniai kompiuteriai Lietuvoje šiuo metu užima 13% rinkos. „Nepaisant pesimistinių praeitų metų prognozių, sugebėjome išlaikyti tokį patį pardavimų kiekį kaip 2014 – aisiais metais ir esame pakankamai stiprūs varžytis su kitais prekės ženklais.“

Apie „eSTAR“

„Mikrovisatą“ kurti išmaniuosius įrenginius paskatino sėkminga prekės ženklo „TVSTAR“ istorija. Europoje buvo parduota daugiau nei 1,5 mln. šio prekės ženklo skaitmeninės televizijos priedėlių.

2012 m. UAB „Mikrovisata“ pristatė lietuvišką prekės ženklą „eSTAR“. Šiuo metu 30 pasaulio šalių parduodamas platus planšetinių kompiuterių asortimentas, išmanieji telefonai, „Bluetooth“ technologija veikiantys įrenginiai. „eSTAR“ savo produktų asortimente taip pat turi aksesuarų liniją – klaviatūras, dėklus ir įmautes planšetiniams kompiuteriams.

Parašykite komentarą