Lietuviško kapitalo fintech bendrovė „Creditonline“, kurianti ir teikianti programinės įrangos sprendimus finansų rinkos dalyviams, pelnė tarptautinį pripažinimą. Platforma „GoodFirms“ skyrė „Creditonline“ 9 vietą pasauliniu mastu paskolų teikėjų programinės įrangos segmente.
„GoodFirms“ yra tarptautinė tyrimų platforma, vertinanti programinę įrangą kuriančias ir parduodančias bendroves pagal tokius kriterijus kaip kokybė, patikimumas, dizainas, programinės įrangos tobulinimas ir vystymas, vartotojų patirtis, platformos patogumas. Iš viso portalas „GoodFirms“ pateikė vertinimus apie daugiau nei 30 tūkst. IT bendrovių globaliu mastu. Kreditavimo technologijų segmente „GoodFirms“ ekspertai vertino 43 bendroves globaliu mastu – tarp kurių „Creditonline“ atiteko 9 vieta.
Anot „Creditonline“ įkūrėjo ir vadovo Juozo Rupšio, patekimas į pasaulinį kreditavimo technologijų teikėjų dešimtuką yra tiesiogiai susijęs su didžiuliu įdirbiu, kurį įmonė pasiekė prieš Covid pandemiją ir pandemijos metu.
„Nuolat investuojame į mūsų vystomos kreditavimo technologijos tobulinimą – ne išimtis buvo ir Covid laikotarpis. Tačiau pandemija ir atsiradusi pardavimų pauzė leido papildomai susifokusuoti į mūsų technologijos tobulinimą. Pavyzdžiui, per pastaruosius metus pagerinome vartotojų patirtį, padidinome produkto efektyvumą, pagreitinome procesus. Šių pokyčių dėka mūsų kuriama programinė įranga stipriai patobulėjo būtent tose srityse, kurias vertina „GoodFirms“ portalas. Be to, taip pat sukūrėme kreditavimo technologiją faktoringo ir investicinės rinkos programinės įrangos (angl. market place) srityse veikiančiomis finansų bendrovėms” ,- teigia Juozas Rupšys.
„Creditonline“ vadovas sako, kad šiemet įmonė planuoja toliau investuoti į kreditavimo technologijų tobulinimą, naujų kreditavimo technologijų prototipų bandymus. Įmonė skirs didelį dėmesį ekspertiniam klientų konsultavimui. „Mūsų vizija – teikti paslaugas klientams vieno langelio principu. Sieksime, kad klientas iš „Creditonline“ galėtų ne tik įsigyti kokybišką kreditavimo technologiją, bet taip pat gautų kokybiškų konsultacijų jo finansų verslo vystymo klausimais” ,- akcentuoja J. Rupšys.
Apie „Creditonline“
Šiuo metu „Creditonline“ veikia 15-koje šalių, tarp kurių Jungtinė Karalystė, Danija, Ispanija, Brazilija, Meksika, Šveicarija ir Baltijos šalys. Įmonė turi atstovybes Argentinoje ir Jungtinėje Karalystėje. „Creditonline“ kuria vartojimo paskolų, trumpalaikio skolinimo, lizingo, faktoringo, refinansavimo, sutelktinio finansavimo ir kitokių kredito rūšių technologines platformas, skolos ir paskolų administravimo sistemas, teikia rizikos analizės paslaugas, konsultuoja ir adaptuoja technologijas konkrečios rinkos aplinkai.
Nuoroda į „Creditonline“ poziciją „GoodFirms“ reitinge:
(https://www.goodfirms.co/loan-origination-software/)
Pranešimą paskelbė: Robertas Šapalas, Brandnomika