Įvairenybės

„Lidl“ – oficialus Europos futbolo čempionato rėmėjas

Prekybos tinklas „Lidl“ tampa oficialiu Europos futbolo čempionato rėmėju. Prekybos tinklo ir 2024 m. Europos futbolo čempionato partnerystė apima tiek šiais ir kitais metais vyksiančias atrankos į čempionatą varžybas, tiek finalinį turnyrą Vokietijoje 2024 m.

2024 m. birželio 14–liepos 14 d. geriausios Europos futbolo rinktinės keliaus į Vokietiją, kur dešimtyje šalies miestų varžysis dėl Europos čempionų titulo. Šalys, sieksiančios triumfuoti jau 51-ą kartą vyksiančiame finale, paaiškės čempionato atrankos varžybose, kurios prasidės jau kovo 23 d. ir tęsis ištisus metus.

Vienas didžiausių Europos mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų „Lidl“ yra oficialus Europos futbolo čempionato partneris ir rems tiek atrankos į čempionatą varžybas, tiek oficialius 2024 m. Europos futbolo čempionato rinktinių mačus. Kadangi pagrindinės čempionato rungtynės vyks būtent Vokietijoje, kur stipriai įsitvirtinęs „Lidl“ prekės ženklas, ši partnerystė – itin deranti.

„Schwarz“ įmonių grupei priklausantis prekybos tinklas valdo daugiau nei 12 tūkst. parduotuvių 31-oje Europos valstybėje. Kaip futbolas kasdien įkvepia milijonus sporto aistruolių, taip „Lidl“ yra patikimas partneris milijonams europiečių jų kasdienių apsipirkimų metu, sako Rasa Didjurgytė, „Lidl Lietuva“ socialinės atsakomybės konsultantė.

„Labai džiaugiamės galėdami įsitraukti į renginį, kuris žavi ne tik mūsų klientus, bet ir darbuotojus. Kasdien dirbame, kad mūsų produktai būtų prieinami visiems, o dabar norime prisidėti ir prie to, kad Europos 2024 m. futbolo čempionatas visiems taptų puikia patirtimi. Pavyzdžiui, vykstant čempionatui pristatysime specialias „Lidl“ sirgalių zonas. Tikime, kad daugybė „Lidl“ šalių džiaugsis varžybomis, o tai, kad finalinis čempionatas vyksta šalyje, kurioje prasidėjo „Lidl“ istorija, šią progą paverčia dar ypatingesne“, – sako R. Didjurgytė, „Lidl Lietuva“ socialinės atsakomybės konsultantė.

Tapdama oficialia Europos futbolo čempionato partnere, bendrovė kartu siekia pabrėžti šviežių vaisių ir daržovių, sporto ir fizinių pratimų svarbą sveikai gyvensenai ir aplinkai. Remdamasis planetai ir sveikatai palankios mitybos modeliu, „Lidl“ prekybos tinklas nuolat tobulina parduotuvių asortimentą ir skatina pirkėjus pirkti sveikus, tvariau užaugintus bei pagamintus maisto produktus.

„UEFA didžiuojasi galėdami pasveikinti „Lidl“ prekybos tinklą tapus oficialiu Europos futbolo čempionato atrankos ir finalinio turnyro partneriu. „Lidl“ veikla visoje Europoje nepaprastai prisidės prie dar vieno nepamirštamo turnyro populiarinimo. Mes taip pat tikimės kartu skleisti bendras „Lidl“ bei UEFA sveikos gyvensenos vertybes“, – teigia Guy-Laurent Epstein, UEFA rinkodaros direktorius.

Pranešimą paskelbė: Greta Jankaitytė, UAB „coagency”

Parašykite komentarą