Verslas

Kovoje su nutukimu lietuviškas startuolis „Lympo” sujungia jėgas su Pietų Korėjos biofarmacijos milžinu „GC Pharma”

Lympo” geimifikuotas apdovanojimų įrankis bus naudojamas indvidualizuotų sveikatos priežiūros priemonių, kurias siūlo GC Pharma, sustiprinimui

YONGIN, Pietų Korėja, Gruodžio 17, 2019, 

Lietuviškas „blockchain“ startuolis Lympo” ir Pietų Korėjos biofarmacijos milžinas GC Pharma” (anksčiau žinomas kaip Green Cross Corporation”), sujungia jėgas kovoje su nutukimu – kuria mobilų indvidualizuotą sveikatos priežiūros produktą, motyvuojantį vartotojus maitintis sveikiau, o laisvalaikį leisti aktyviau.  Lympo” partneris šiame projekte – GC Healthare”, GC Pharma” sveikatos priežiūros dukterinė įmonė.

Remiantis naujausiais tyrimais, nutukusių žmonių skaičius pasaulyje padidėjo iki 2,1 milijardo, t.y. net 30% pasaulio gyventojų. Nutukimo sukeliamos ligos yra pagrindinė mirties priežastis pasaulyje, o nutukimo mastai auga kiekvienais metais. Daugelį rizikos veiksnių galima pašalinti su daugiau fizinio aktyvumo ir sveikesne mityba.

„Lympo atskleidė išskirtinį mankštos motyvacijos efektą. Taigi mes pradėjome bendradarbiavimą kurdami dar labiau suasmenintas ir veiksmingesnes individualizuotos priežiūros paslaugas “, – sako Dokyu Jeon, “GC Healthcare” generalinis direktorius.

Individualizuotos dietos ir mankštos programos nėra didelė naujiena, tačiau ši yra kitokia. Ši sveikatos programa nebus pateikta PDF formatu, kad taptų dar vienu dalyku, kurį vartotojas pamiršo stalčiuje – ji bus prieinama „Lympo“ programėlėje – padalyta į mažas kasdienes užduotis. Šios užduotys bus pateikiamos kaip iššukiai, už kurių įveikimą vartotojai gaus realią vertę turinčius “Lympo” apdovanojimus. „GC Healthcare“ komanda pasirūpins, jog kiekvienas vartotojas gautų individualų planą geriausiems rezultatams pasiekti.

„Lympo“ tikslas – suteikti žmonėms galimybę gyventi sveikesnį ir laimingesnį gyvenimą pasitelkus naujausias technologijas. Turėdami „GC Healthcare“ žinias, mes pasiūlysime puikų sprendimą, kuris bus pritaikytas prie asmeninių poreikių ir padarys sveikesnę gyvenseną linksmą ir naudingą “, – sako Ada Jonušė,„ Lympo “generalinė direktorė.

„Lympo“ programėlė suteikia motyvaciją mankštintis savo vartotojams, kuriuos apdovanoja už sveikos gyvensenos iššūkių įveikimą. Programėlė turi daugiau nei 350 000 vartotojų, prisijungusių prie „Lympo“ per 12 mėnesių nuo jos paleidimo pradžios JAV ir Pietų Korėjoje.

„GC Healthcare“ teikia įvairias medicinos paslaugas Pietų Korėjoje, įskaitant medicinos patikrinimus verslo klientams, ir turi geriausią savo lygos sveikatos priežiūros specialistų komandą.

„Lympo“ ir „GC Healthcare“ pirmąją produkto versiją išleis 2020 m. Pradžioje.

 

Apie „GC Pharma“

„GC Pharma“ yra biofarmacijos įmonė, teikianti baltymų sveikatingumo terapiją bei vakcinas. „GC Pharma“, kurios būstinė yra Pietų Korėjoje, yra didžiausia plazmos baltymų produktų gamintoja Azijoje, daugiau nei pusę amžiaus dedikavusi kokybiškiems sveikatos priežiūros sprendimams. „Green Cross Corporation“ atnaujino savo įmonės prekės ženklą persivadindama „GC Pharma“ 2018 m. pradžioje. „Green Cross Corporation“ išlieka bendrovės registruotu juridiniu vardu.

Apie „Lympo“

„Lympo“ yra sveikos gyvensenos platforma, kurios pagrindą sudaro vartotojų sukurti ir jų pačių kontroliuojami sveikatingumo duomenys. „Lympo“ vartotojai gali naudotis geimifikuota programėle ir užsidirbti LYM žetonų sveikiems įpročiams kurti naudodamiesi iššūkiais ir kasdienėmis užduotimis programoje.

Pranešimą paskelbė: Tadas Maurukas, UAB Latgala

Parašykite komentarą