Šalyje laisvėjant karantino ribojimams ir prekybos centrams atnaujinant veiklą, dalis prekybininkų klientus pasitinka atnaujintose patalpose. Įspūdingiausias pokytis įvyko Kauno „Akropolyje“ įsikūrusioje parduotuvėje „Zara“, kuri savo prekybos plotą per antrajį šalyje paskelbtą karantiną padidino beveik du kartus bei parduotuvės koncepciją atnaujino pagal pasaulinius standartus. Anot įmonių grupės „Apranga“ generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko, naujoji „Zara“ yra vienintelė tokio formato parduotuvė Baltijos šalyse.
Nuo šiol Kauno „Akropolyje“ atnaujinta parduotuvė „Zara“ įsikūrusi per du prekybos centro aukštus, o jos plotas siekia beveik 3 tūkst. kvadratinių metrų. R. Perveneckas pabrėžia, kad ši parduotuvė buvo įrengta pagal naujausią pasaulinio prekybos drabužiais lyderio „Inditex“ koncepciją, kuri buvo inicijuota remiantis aukščiausiais vartotojų patirties, technologijų integracijos ir tvarumo standartais.
„Naujoje „Zara“ parduotuvėje ypatingai daug dėmesio skyrėme elektroninės komercijos integracijai, kuri užtikrintų pirkėjams sklandesnę patirtį apsiperkant tiek parduotuvėse, tiek internetu. Pasitelktos inovatyvios technologijos nuo šiol parduotuvių darbuotojams palengvins prekių inventoriaus papildymo darbus. Tokie paspartėję vidaus procesai leis pirkėjams apsipirkti dar greičiau ir patogiau. Todėl džiaugiamės, kad nepaisant sudėtingo laikotarpio, atradome sprendimus bei nesustabdėme investicijų – tai mums šiandien leidžia dalintis su pirkėjais patogesnėmis galimybėmis apsiperkant „Zara“ parduotuvėse“, – pasakoja R. Perveneckas.
Tuo metu Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė priduria, kad vienas svarbiausių kiekvieno prekybininko siekių – dėmesingai atsižvelgti į nuolat besikeičiančius pirkėjų įpročius. Dėl to verslui labai svarbu išpildyti jų keliamus lūkesčius.
„Kauno „Akropolyje įsikūrusi „Zara“ nuo pat prekybos centro atidarymo dienos yra vienas labiausiai lankytojų pamiltų prekės ženklų. Dėl to tikime, kad šiandien atnaujintas parduotuvės konceptas, įdiegtos patyriminės technologijos bei, žinoma, iki šiol siūlomas plačiausias prekių asortimentas dar labiau atlieps tiek Kauno gyventojų, tiek miesto svečių poreikius“, – teigia B. Kuodytė.
Naujai įrengta parduotuvė taip pat atitinka aukščiausius aplinkosaugos reikalavimus ir, lyginant su įprastomis parduotuvėmis, suvartoja vidutiniškai 20 proc. mažiau elektros energijos, sumažinta jos šiltnamio dujų emisija bei iki 40 proc. sumažintos vandens sąnaudos.
Įrengiant parduotuvę, išskirtinis dėmesys skirtas architektūriniam dizainui ir bendrai estetikai. Visa parduotuvė tapo vientisa erdve ir pasižymi apvaliomis bei pusapvalėmis formomis. Tuo metu stiklinės sienos nuo grindų iki pat lubų sukuria erdvės bei laisvės pojūtį. Be to, skaidresnė parduotuvės aplinka nuo šiol užtikrins darbuotojams galimybę patraukliau pirkėjams pateikti kolekcijų spalvas ir naujus derinius.
Kauno „Akropolyje“ įsikūrusi parduotuvė „Zara“ šiuo metu veikia darbo dienomis nuo 10 iki 21 val. bei savaitgaliais – lankytojų patogumui prekybos centre įrengtas atskiras įėjimas į parduotuvę iš automobilių stovėjimo aikštelės pro 2C įėjimą. Prekybos tinklas „Zara“ priklauso „Aprangos“ grupės įmonių grupei, kuri Baltijos šalyse valdo 174 parduotuvių tinklą (101 Lietuvoje, 48 Latvijoje ir 25 Estijoje), kurių plotas sudaro 93,4 tūkst. kv. m. Grupė yra „Inditex“ partneris nuo 2004 m. ir šiuo metu valdo 49 „Inditex“ parduotuves pagal franšizės kontraktus.
Pranešimą paskelbė: Kamilė Rutkaitė, UAB „INK agency“