Daugeliui yra tekę atsidurti tokioje situacijoje, kai per Kalėdas gavo ne itin džiuginančią dovaną, arba patys įteikė tokią, su kuria artimojo ar draugo taip ir nematė. Nepatikusių dovanų likimas – perdovanojimas arba net šiukšlių dėžė.
Remiantis „Pureprofile“ apklausa, amerikiečiai per Kalėdas kasmet išmeta maždaug 16 milijardų JAV dolerių vertės dovanų, vienam iš dviejų gyventojų nepatinka jų gauta dovana, o vidutinė tokios dovanos vertė siekia 50 JAV dolerių. Ta pati situacija ir Jungtinėje Karalystėje – pasak „Ziffit“ atlikto tyrimo, britai kasmet gauna 81 mln. nepatinkančių dovanų. Tai reiškia, kad vienam šeimos ūkiui vidutiniškai tenka 3 nepatinkančios dovanos, o viena iš jų atsiduria šiukšlinėje.
„Artėjant šventėms, visus kamuoja vienas ir tas pats klausimas – ką gi padovanoti savo artimiesiems ir draugams. Ne be reikalo „Akropolį“ vadiname dovanų sostine, mat čia galima rasti dovaną kiekvienam skoniui. Tačiau dvejojantiems ir bijantiems dėl savo dovanos likimo yra išeitis – tai dovanų kortelė, su kuria jos gavėjas galės išsirinkti sau mielą daiktą patinkančioje parduotuvėje. Dovanų kortelės padeda sumažinti bereikalingą švaistymą ir apsaugo nuo liūdno „nepataikytų“ dovanų likimo“, – sako „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Pasak jo, didžioji dalis gruodį pirktų „Akropolio“ dovanų kortelių yra išnaudojamos jau per pirmus 2 naujų metų mėnesius, o 85 proc. visų kortelių panaudojamos jų papildomai nepratęsiant – likusiųjų galiojimas pratęsiamas vidutiniškai vieną kartą.
„Akropolio“ dovanų kortelėje esančią sumą galima išleisti per kelis kartus, kortele atsiskaitant skirtingose parduotuvėse. Vien per gruodį tokia dovana pasiekia daugiau nei 100 tūkstančių žmonių, dovanų kortelių populiarumas auga kasmet“, – aiškina D. Mertinas.
Jeigu per metus dovanų kortelės vertės vidurkis yra apie 45 eurus, gruodį jis šiek tiek išauga ir siekia apie 50 eurų.
Dažniausiai dovanų korteles gyventojai panaudoja maisto ir namų priežiūros prekėms įsigyti, taip pat perka elektronikos bei buities prietaisus, drabužius bei sporto prekes.
Apie „Akropolis Group“:
Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole“ ir „Alfa“ Rygoje.
Pranešimą paskelbė: Ernesta Karalienė, UAB „Idea Prima”