Verslas

Investicijos į srautų didinimą leis lygiuotis į prieškrizinį laikotarpį

Atsižvelgdamas į rinkų atsigavimo požymius tarptautinėje erdvėje, kelionių organizatorius TEZ TOUR kelia ambicingus tikslus – kitų metų pelną ketinama aukoti turistų srautų didinimui ir keliavimo sąlygų gerinimui. Išvykstamojo turizmo srautų apimtis Lietuvoje ketinama didinti 20-30 proc. ir pasiekti ikikrizinio laikotarpio lygį. Didžiausias dėmesys skiriamas tarptautinio tinklo Baltijos šalių biurams, siekiant tinkamai išnaudoti jų potencialą turizmo rinkos plėtrai.

„Jau ateinančio vasaros sezono metu – balandžio-spalio mėnesiais – planuojame suorganizuoti 20-30 proc. daugiau kelionių negu pernai per tą patį laikotarpį“, – komentavo TEZ TOUR Lietuvoje vadovas Aleksandras Sukovas. – Tam įtakos turi ir kaštų mažinimas, nes svarstomos galimybės naudotis naujesnių, didesnių ir ekonomiškesnių orlaivių paslaugomis, taip pat išlaidų optimizavimas, investuojant į naujas technologijas bei darbo procesų efektyvinimą – be to, visa tai padeda užtikrinti dar didesnį saugumą ir patogumą vartotojui.“

Anot kompanijos vadovo, nepaisant rinkos sukrėtimų, vasaros sezonas praėjo sėkmingai, tad metus planuojama baigti stabiliai, išlaikant dideles srautų apimtis, suteikiant dar daugiau galimybių partneriams bei vartotojams. Įmonė kitų metų pelną planuoja aukoti turistų srautų didinimui, taip pat stebėdama konkurencinę situaciją Lietuvoje, ketina sumažinti vidutinę kelionės kainą ir siūlyti vartotojams optimalius, jų poreikius bei lūkesčius atitinkančius kelionių paketų variantus.

Į Turkijos kurortą Antaliją svarstoma galimybė organizuoti tam tikrais laikotarpiais net po 2 skrydžius per dieną, taip pat bus galima ilsėtis Bodrumo ir Marmario regionuose, Ispanijos kurortuose Barselonoje ir Maljorkoje, pamėgtoje Hurgadoje ir Šarm El Šeiche Egipte, be abejo, Graikijos saloje Kretoje.

Pristatant naujoves, reikėtų paminėti galimybę ilsėtis egzotinėje Tenerifėje bei vykti į pažintines ir sveikatinamąsias keliones į Austriją jau ir vasaros sezono metu. Be to, svarstomos galimybės organizuoti skrydžius į Antaliją iš Kauno bei Palangos oro uostų, kad būtų sudarytos sąlygos dar patogiau keliauti kitų Lietuvos regionų gyventojams.

„Plėsdami veiklą, didindami srautus ir įgyvendindami kitus ambicingus planus, jaučiame didelę atsakomybę prieš agentūras ir savo vartotojus. Itin svarbu, kad iš mūsų investicijų jie taip pat turėtų didžiausią galimą naudą – partneriai operatyvų kelionių rezervavimą bei technologines galimybes maksimaliam darbų optimizavimui, o klientai geriausią kelionių kainos ir kokybės santykį bei galimybę ilsėtis jau pamėgtuose kurortuose“, – sakė A. Sukovas.

Kitų metų siekis – apie 15 proc. sumažinti vidutinę kelionės kainą, ir toliau laikantis labiausiai į vartotoją nukreiptos kainodaros politikos, kai skatinama pirkti iš anksto dėl didesnės viešbučių pasiūlos ir kitų išankstinių pardavimų privalumų. Iš anksto perkamos kelionės bus pigesnės, nes artėjant kelionės datai keičiasi poilsio šalių viešbučių kainodara – esant didelei paklausai, jie pakelia kainas, dėl ko gali padidėti ir bendra kelionės paketo kaina. Kalbant apie paskutinės minutės pasiūlymus, jie tampa vis retesniais atvejais, nes keičiasi ir vartotojų poreikiai – žmonės tapo linkę iš anksto planuoti savo išlaidas, atostogų trukmę bei laiką, taip pat pajuto komfortą rinktis keliones už mažesnę kainą, bet iš platesnės pasiūlos.

„Planuojamos investicijos nukreiptos ne tik į pačios įmonės, jos veiklos apimčių didinimą, bet ir į visos turizmo rinkos stabilumo užtikrinimą – esame pasiruošę bendradarbiauti su valstybinėmis institucijomis, siūlant įvairius projektus ar įstatymų pataisas, kad vartotojai jaustųsi saugūs, o jų teisės būtų apsaugotos ir ginamos“, – kalbėjo A. Sukovas.

Nuolatinis technologinis tobulėjimas taip pat numatomas kitų metų planuose – kad galutinis vartotojas galėtų kuo paprasčiau naudotis elektroninėmis kelionių paieškos bei įsigijimo paslaugomis, nevengtų įsigyti kelionės internetu ar prieš vykdamas į agentūrą pasidomėti aktualia informacija apie konkrečius pasiūlymus, didelis dėmesys skiriamas investicijoms į kelionių rezervavimo sistemos bei internetinės prekybos tobulinimą.

Parašykite komentarą