IT naujienos

Interneto tiekėjo pasirinkimas: smulkmenos, kurias reikia įvertinti

Jeigu norite kasdien naršyti lanksčiai ir greitai – svarbu kuo daugiau dėmesio skirti ne tik konkrečiam interneto tipui bei planui, tačiau ir tiekėjui, kuris prisiima atsakomybę, kad naršymas būtų be jokių trikdžių.

Kam lietuviams reikia interneto?

Daugeliui žmonių internetas reikalingas ne tik dėl pramogų, tačiau ir darbo, mokslų, tad svarbu, kad jis veiktų nepriekaištingai. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2020-ais metais internetas dažniausiai buvo naudojamas informacijos paieškai, ryšiams, laisvalaikiui ir bankininkystei. Detaliau galima susipažinti su tokia statistika:

  • Ryšiams palaikyti internetą naudojo 79 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų (95 proc. tokio amžiaus internautų).
  • Naujienomis domėjosi 74 proc. (89 proc. internautų).
  • Laisvalaikiui naudojo 71 proc. Tai yra: filmų žiūrėjimas, muzikos klausymas, žaidimai ir t.t.
  • 68 proc. naudojosi internetinės bankininkystės paslaugomis.
  • Internetu mokymosi, kvalifikacijos kėlimo ar savišvietos tikslais naudojosi 27 proc.

Nuotrauka: osp.stat.gov.lt

Kad ir dėl kokios priežasties internetas Jums kasdien yra reikalingas – svarbu sudaryti sutartį su patikimu tiekėju. Vienas jų yra Splius.lt specialistai, kurie siūlo ne tik greitą, tačiau ir patrauklių kainų internetą.

5 aspektai renkantis

  1. Paslaugų kainos. Renkantis specialistus pirmiausia siūlome vertinti kainas, tačiau nepamiršti, kad jos turi būti lygiagrečiai derinamos su paslaugomis, kurios bus gaunamomis. Tai reiškia, kad maži mėnesio įkainiai gali reikšti, kad gausite ne tokį greitą internetą, kokio norisi arba sutarties sąlygos nebus tokios lanksčios, kokių dažniausiai tikisi paslaugų gavėjai.
  2. Sutarties niuansai. Kad ir kurio paslaugos tiekėjo paslaugomis planuojate naudotis – labai svarbu, kad kuo detaliau įsiskaitytumėte į paslaugų teikimo sutartis.
  3. Aptarnavimas. Daugeliui žmonių patinka internetas namams iš Splius dėl to, kad atsiradus bet kokiems trikdžiams – jie yra greitai sutvarkomi. Kad ir koks yra geras paslaugų tiekėjas – kartais yra neišvengiamos problemos, kurios gali sutrikdyti naršymo patogumą. Tokiu atveju svarbu, kad būtų gaunamas greitas aptarnavimas, tai yra, efektyvus problemos sprendimas.
  4. Atsiliepimai. Renkantis bet kokio tipo specialistus, kurie Jums turi suteikti paslaugas – visada siūlome kuo daugiau dėmesio skirti atsiliepimams, kuriuose palieka paslaugomis jau pasinaudoję asmenys. Esame tikri, kad tai padės atsifiltruoti tuos, kurių paslaugų kainos ir kokybės santykis yra geras.
  5. Bendravimas. Galiausiai, daugeliui klientų svarbu, kad su jais būtų maloniai bendraujama ne tik iki sutarties sudarymo, tačiau ir po jos. Štai todėl siūlome kuo daugiau dėmesio skirti aptarnavimo kokybei, kuri gali būti geresnė arba blogesnė.

Geras internetas daugeliui žmonių, atrodo, svarbus net gyvybiškai. Taigi, atsakingai rinkitės, nes dažniausiai yra sudaroma 1-2 metų sutartis, kurią pažeisti finansiškai neapsimoka.

Parašykite komentarą