Transportas

„flyLAL – Lithuanian Airlines” laišku paragino „AirBaltic” vadovus mažinti skrydžių kainas

Šiandien Latvijos bendrovės „AirBaltic” vadovas Bertolt Martin Flick gavo „flyLAL Group” generalinio direktoriaus Lino Dovydėno laišką, kuriame Latvijos bendrovė kviečiama atsižvelgti į rinkos poreikius ir, pasekus „flyLAL-Lithuanian Airlines” pavyzdžiu, sumažinti skrydžių kainas.

„flyLAL Group” generalinis direktorius Linas Dovydėnas laiške teigia manantis, kad „flyLAL-Lithuanian Airlines” ir „Airbaltic” konkurencija Baltijos šalių rinkoje atnešė nemažai naudos klientams, valstybėms ir aviacijos plėtrai.

„Tačiau svarbiausia – Latvijos ir Lietuvos keleiviai gavo daugiau galimybių pamatyti pasaulį – jie gali pigiau, dažniau skraidyti įvairesnėmis kryptimis. Lietuvos ir Latvijos žmonėms tai gerokai išplės akiratį, leis daugiau keliauti, pažinti kitas šalis. Be to, abiems valstybėms kuriamos papildomos pajamos”, – laiške rašo L. Dovydėnas.

Savo ruožtu „flyLAL Group” 2005 – 2008 metais didžiausią dėmesį skyrė įmonių plėtrai. Šiandien „flyLAL Lithuanian Airlines” pasiruošusi padidinti skrydžių apimtis 4-5 kartus. Plečiamas lėktuvų parkas, ir jau 2008 metų žiemą ketinama turėti daugiau nei 20 orlaivių. 2008 metų vasaros tvarkaraščio reisais skraidys 16 „flyLAL-Lithuanian Airlines” lėktuvų.

„flyLAL Group” generalinis direktorius informavo „AirBaltic” vadovą, kad nuo 2008 balandžio mėnesio Lietuvos ir Latvijos gyventojams pasiūlyta naudotis „flyLAL-Lithuanian Airlines” paslaugomis už mažesnes kainas. Sulaukta itin didelio skristi norinčių klientų antplūdžio.

„Šiuo laišku norėčiau atkreipti Jūsų dėmesį į vieną itin svarbų aspektą. Išanalizavę rinkoje egzistuojančius kainų pasiūlymus pastebėjome, jog „AirBaltic” kainos atskirais atvejais tiems paties maršrutams yra didesnės iš Rygos nei iš Vilniaus. Be to, visais atvejais jos didesnės nei „flyLAL-Lithuanian Airlines” kainos”, – pabrėžiama „flyLAL Group” direktoriaus laiške.

L.Dovydėnas pateikia ir kelis atsitiktinai parinktų skrydžių kainų analizės pavyzdžius. Vienas iš jų – 2008 vasario 9 dienos data:

Vilnius – Briuselis (flyLAL)

Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 72 LVL

Vilnius – Briuselis (AirBaltic)

Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 100 LVL

Ryga – Briuselis (flyLAL)

Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 54,6 LVL

Ryga – Briuselis (AirBaltic)

Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 142,5 LVL

„Šiuo atveju matyti, kad kaina „AirBaltic” skrydžiui į Briuselį iš Rygos yra 42,5 proc didesnė nei „AirBaltic” kaina iš Vilniaus. Ši kaina yra 98 proc. didesnė nei „flyLAL-Lithuanian Airlines” kaina iš Vilniaus į Briuselį. Kainos skirtumas tarp „flyLAL-Lithuanian Airlines” ir „AirBaltic” bus dar didesnis, nes Jūsų įmonė taiko bagažo mokestį, kuris nurodomoje klientams kainoje neatsispindi”, – sakoma laiške.

L.Dovydėnas teigia, kad sulaukus didelio pirkėjo antplūdžio skrydžiams iš Rygos ir Vilniaus, „flyLAL Group” siūlo ir bendrovei „AirBaltic” atkreipti dėmesį į vartotojų poreikius bei imtis galimų veiksmų dėl kainų mažinimo. „Mums svarbūs abiejų šalių keleiviai, todėl esame visada pasiruošę suteikti savo klientui mažesnes kainas ir Lietuvoje, ir Latvijoje, nei jiems buvo siūloma iki šiol”, – „flyLAL-Lithuanian Airlines” planus laiške išdėstė L. Dovydėnas.

Jo teigimu, rinka laukia „AirBaltic” sprendimo pateikiant vartotojams palankesnius kainų pasiūlymus, o „flyLAL-Lithuanian Airlines” tikisi efektyvios ir vartotojų atžvilgiu sąžiningos konkurencijos.

Apie „flyLAL-Lithuanian Airlines”

„flyLAL-Lithuanian Airlines” priklauso bendrovei „flyLAL Group”. 2007 m. keleiviai buvo skraidinami į 16 miestų, iš viso buvo pervežta 526 tūkst. keleivių. 2007 m. Londono Gatwick‘o oro uoste „flyLAL-Lithuanian Airlines” iš 100 aviakompanijų buvo pripažinta punktualiausia vežėja. Šiemet į aviakompanijos verslo plėtrą planuojama investuoti beveik 0,5 milijardo litų, tikimasi pervežti iki milijono keleivių.

Parašykite komentarą