Verslas

Elektroninė sąskaita už šildymą Kaune – vis populiaresnė

Bendrovės „Kauno energija” elektroninių paslaugų portalas sparčiai populiarėja: vien per pastaruosius du mėnesius prie jo prisijungė arti 1 tūkst. vartotojų. Tuo tarpu bendrovė plėtoja elektronines paslaugas ir šių metų gegužę elektroninės sistemos privalumais suteiks galimybę naudotis ir juridiniams asmenims. Jau kitą mėnesį įmonės bei organizacijos taip pat galės sudaryti sutartis elektroniniu būdu, gauti elektronines sąskaitas bei naudotis kitomis teikiamomis elektroninėmis paslaugomis. Rengiama ir daugiau naujovių: dar vasarai neprasidėjus, didžiausia Kauno regiono šilumos tiekėja vartotojams pasiūlys naudotis elektronine atsiskaitymo kortele. AB „Kauno energija” Ryšių ir informatikos tarnybos viršininkas Algirdas Jacunskas pasakojo, kad aktyvią elektroninių paslaugų plėtrą AB „Kauno energija” pradėjo šių metų pradžioje, kai fiziniams asmenims šalia įprastinių atsiskaitymo būdų suteikė galimybę naudotis ir elektroninių paslaugų portalu. Šį žingsnį bendrovė žengė pastebėjusi, kad naujomis technologijomis besinaudojančių vartotojų skaičius smarkiai išaugo. Kiekvieną mėnesį už sunaudotą šilumos energiją AB „Kauno energija” išrašo per 110 tūkst. sąskaitų gyventojams ir įmonėms. Bet daugiau nei pusė vartotojų už paslaugas atsiskaito internetu, per bankų elektroninės bankininkystės sistemas. Dabar elektroniniame portale šilumos vartotojai gali pasitikrinti ir apmokėti savo sąskaitą už praėjusį mėnesį, deklaruoti skaitiklių rodmenis, peržvelgti ankstesnių mėnesių mokėjimo suvestinę, gauti iš bendrovės kitos aktualios informacijos. Prisijungę Kauno vartotojai jau įsitikino sistemos patogumu: sudarius paslaugų teikimo sutartį internetu, galima gauti sąskaitas ne tik už vieną, bet ir už kelis objektus – butus, namus, mokėti už kitus asmenis, pavyzdžiui, už tėvus, neliks nepatogumų deklaruojant karšto vandens suvartojimą ne šildymo sezono metu. Lengviau ir tiksliau planuoti biudžetą, nes elektroninė sąskaita išleidžiama gerokai anksčiau, nei popierinė. Bendrovė „Kauno energija” numato skatinimo programas naudotis elektroninėmis paslaugomis, nes tai sprendžia ekologines miesto problemas ir mažina įmonės sąskaitų išleidimo sąnaudas. Kasmet „Kauno energija” sąskaitoms spausdinti sunaudoja per 7 tonas popieriaus, joms išvežioti naudojamas transportas. Naudojantis elektroninių paslaugų sistema, popierinių sąskaitų kiekį galima žymiai sumažinti. „Bendrovė ir toliau plėtos elektronines paslaugas, ir tai bus vienas svarbiausių priemonių vartotojų ir bendrovės tarpusavio santykių gerinimui elektroninėje erdvėje. Bendrovės prioritetas – pateikti informaciją vartotojui patogiausiu būdu ir laiku”, — sakė AB „Kauno energija” Pardavimų ir rinkodaros departamento direktoriaus pavaduotojas Balys Stulpinas. AB „Kauno energija” – didžiausia Kauno regione šilumos tiekimo ir paskirstymo bendrovė, užimanti apie 20 proc. Lietuvos šilumos tiekimo rinkos. Kauno mieste bei rajone ir Jurbarke „Kauno energija” aptarnauja per 2,3 tūkst. įmonių ir per 115 tūkst. gyventojų. Daugiau informacijos: Rasa Masiokaitė, atstovė ryšiams su žiniasklaida, tel. 8 (37) 30 56 35, mob. tel. 8 686 40278, el. paštas r.masiokaite@kaunoenergija.lt

Parašykite komentarą