• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Nacionalinis saugumas ir skaidri konkurencija. Ar įmanoma rasti balansą?
  • Vilniaus žydų viešoji biblioteka bus perduota Lietuvos nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai
  • „Angliuko“ vartojimo ypatumai – kai kuriems žmonėms gali prireikti ir 30 tablečių per dieną

RSS Horoskopai

  • Maxima nuolaidos: geriausi pasiūlymai kiekvienam
  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?

RSS IT naujienos

  • Nacionalinis saugumas ir skaidri konkurencija. Ar įmanoma rasti balansą?
  • „Tesonet“ klientų aptarnavimo departamentas užaugo: tapo atskira bendrove „CyberCare“
  • Kauno startuolių ekosistemą stiprins Silicio slėnyje sėkmės sulaukęs lietuvis

Eismo įvykiai dažniausiai nutinka viršijus greitį bei nekantraujant spūstyje

Remiantis ne gyvybės draudimo bendrovės BTA trejų metų duomenimis, vidutiniškai per metus užfiksuojama apie 17 tūkstančių eismo įvykių, per dieną įvyksta 48 įvykiai kelyje, tuo tarpu vieno eismo įvykio žala vidutiniškai – 3700 litų. Pagrindinės avaringumo priežastys Lietuvoje kelis metus iš eilės yra greičio viršijimas bei vairuotojų nekantrumas eismo spūstyse, rodo įmonės statistika.
„Didelis greitis – įsisenėjusi, visiems gerai žinoma problema keliuose. Tai ne tik didina degalų sąnaudas, bet ir kelia pavojų eismo saugumui. Labai savimi pasitikintis vairuotojas, atlikdamas rizikingus manevrus, dažnai suerzina aplinkui esančius eismo dalyvius. Tokiais atvejais prasideda “karas keliuose”. Neretai susierzinę vairuotojai yra linkę kerštauti, vejasi juos supykdžiusį automobilį, imasi agresyvių veiksmų,“ – kalbėjo ne gyvybės draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.
Pasak specialisto, vieno įvykio metu automobilio vairuotojas pradėjo persekioti kitą vairuotoją, neva jam sutrukdžiusį kelyje. Pasivijęs užblokavo kelią, ištempė vairuotoją iš automobilio, grasino smurtu. Nemažai atvejų užfiksuota, kai susierzinę vairuotojai nulaužia veidrodėlius, sulanksto valytuvus ar apspardo automobilį.

BTA specialistai pataria, kaip elgtis kelyje, kad būtumėte saugūs ir apsaugotumėte kitus eismo dalyvius

Vairuotojai turėtų įsiminti vieną dalyką – jie nėra vieni kelyje. Prieš atlikdami bet kokį manevrą, pirmiausia jie turėtų pagalvoti ne tik apie save, bet apie kitus eismo dalyvius, įsitikinti, kad darydami manevrą niekam nesutrukdys, nesukels pavojingos situacijos.

Persirikiuokite tik įsitikinę saugumu

Persirikiuoti derėtų tik įsitikinus, kad gretima juosta laisva ir niekam nebus trukdoma. Reiktų planuoti savo kelionės maršrutą, ir jeigu žinoma, kad už kelių šimtų metrų reiks sukti į dešinę, neverta lenkti priekyje važiuojančios transporto priemonės, o vėliau staiga stabdyti ir sukti į dešinę. Ką tik aplenktas vairuotojas gali nespėti laiku sustabdyti savo transporto priemonės ir atsitrenkti į priekyje važiavusį automobilį. Pastarasis lieka kaltas, nebent pašaliniai liudininkai, arba vis populiarėjanti priemonė – vaizdo registratorius, įrodo kitaip.

Būkite supratingi eismo spūstyse

Jeigu kitas eismo dalyvis nori persirikiuoti eismo spūstyje, ar kaip kitaip pakeisti važiavimo kryptį, jį derėtų praleisti. Juk vienas spūstyje praleistas automobilis, kelionę prailgins tik keletu sekundžių, tačiau kitoje vietoje, tikėtina, sumažins spūstį už savęs. Jei visi vairuotojai būtų mandagesni ir supratingesni, spūstys greičiau išsisklaidytų.

Nenaudokite rūko žibintų be reikalo

Svarbu atkreipti dėmesį, kad be reikalo nederėtų naudoti rūko žibintų. Juos naudoti reikia tik esant rūkui ar krituliams. Kitu metu jie akina aplinkinius vairuotojus. Apskaičiuota, kad 80 kilometrų į valandą greičiu važiuojantis automobilis per sekundę nuvažiuoja 22 metrus ir tas kelias sekundes apakintas vairuotojas kelia itin didelį pavojų pėstiesiems ir kitiems įvykio dalyviams.

Važinėkite tik tinkamai sureguliuotais žibintais

Automobilio žibintai privalo būti tinkamai sureguliuoti, nors dažnas lietuvis tuo susirūpina tik prieš techninę apžiūrą. Priešingu atveju jie gali akinti kitus eismo dalyvius, taip sukeldami pavojų jums ir aplinkiniams.

Įvažiuokite į sankryžą tik įsitikinę, kad laiku spėsite iš jos išvažiuoti

Pagal kelių eismo taisykles, draudžiama įvažiuoti į sankryžą, jeigu joje yra kliūtis, dėl kurios nebus galima išvažiuoti iš sankryžos laiku. Tai yra itin opi didmiesčių problema. Piko metu skubantys vairuotojai dažnai įvažiuoja į sankryžą, o iš jos išvažiuoti negali dėl priekyje esančios automobilių kolonos. Įvažiavęs į sankryžą vairuotojas užtveria kelią kitu keliu važiuojančioms transporto priemonėms. Tokios situacijos itin dažnai sukelia konfliktus tarp vairuotojų, kartais neapsiribojama vien garso signalu, vairuotojai išlipa iš automobilio norėdami „paauklėti“ kitą.

Važiuokite laikydamiesi dešinės

Pagal KET reiktų važiuoti kiek įmanoma arčiau dešinio važiuojamosios dalies krašto, arba dešinesne juosta, jeigu yra kelios juostos ta pačia kryptimi. Važiuojant keliu, kuriame yra po vieną juostą kiekviena kryptimi, važiavimas kairiau blogina iš paskos važiuojančių vairuotojų matomumą, trukdo lenkimui. Ypač derėtų pagalvoti apie kitus vairuotojus, jei važiuojate lėčiau nei leidžiama pagal KET ar bendras srautas – tokiu atveju iš paskos važiuojantys vairuotojai būna priversti apvažiuoti priekyje važiuojančią transporto priemonę iš dešinės.

Britanijos mokslininkai, atlikę tyrimą išskiria penkias labiausiai erzinančių vairuotojų kategorijas:

„Greitai sutrinkantys“ vairuotojai. Kai užsidega žalia šviesoforo šviesa, prieš pajudėdami iš vietos, jie pirmiausia suskaičiuoja iki trijų ir dažnai pradeda važiuoti neatleidę rankinio stabdžio. Dažnai sumaišo dešiniojo ir kairiojo posūkio signalus bei daro kitas žioplas klaidas. Jie sukelia mažai eismo įvykių, tačiau labai erzina aplinkinius.
„Stresuojantys vairuotojai“. Jie paprastai išlaiko vairavimo egzaminą per savo 18-ąjį gimtadienį ir iš karto sėda už galingo automobilio vairo. Jie nekenčia visko, kas tik pasitaiko jo kelyje, dėl ko jam tenka spausti stabdžių pedalą. Beveik du trečdaliai šios kategorijos vairuotojų jau patyrė bent po vieną eismo įvykį.
„Konfliktiški“ vairuotojai. Jie pasitiki savimi bet kurioje situacijoje kelyje, tačiau atsitikus bet kokiam nesklandumui ūmai užsiplieskia. Jie norėtų tiesiog pervažiuoti visus vairuotojus, kurie kelyje dykinėja, paauklėti kitus vairuotojus, kurie žūtbūt nori įžūliai pravažiuoti pirmi, ir sutraiškyti tuos automobilius, kurie tiesiai prieš nosį užima pasirinktą stovėjimo vietą.
Vairuotojai „prielipos“. Jie pasitiki savimi, bet visada stengiasi važiuoti kuo arčiau priekyje esančio automobilio. Tokiu atveju jei priekyje važiuojantis vairuotojas staigiai spaustų stabdžio pedalą už jo esantis vairuotojas statistiškai 95 procentais padaro avariją.

Šiuo metu veikia keturi BTA filialai, įsteigti Lietuvoje, Estijoje, Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Bendrovės centrinėje būstinėje Latvijoje ir atstovybėse kitose šalyse dirba virš 1100 darbuotojų. BTA valdo platų klientų aptarnavimo tinklą Baltijos šalyse, kurį sudaro daugiau kaip 180 klientų aptarnavimo padalinių. Be to, BTA veikia ir kitose Europos Sąjungos šalyse – įkurtos bendrovės atstovybės Ispanijoje, Lenkijoje, Prancūzijoje ir Italijoje.

Rekomenduojame
 
REIMA Vipellys Lemon Yellow 26-29
 
Camper Iman K400299 Grey 38
 
Crocs™ Crocs CHERRIES G0734300-MU
 
REIMA Vipellys Neon Pink 30-33
 
ALTERCORE Katie Black 40
 
UVA/UVB SPF30 Powder Me SPF Dry Sunscreen Biri mineralinė pudra nuo saulės 17.5g
2014 01 20   Litas.Lt
  Transportas
  • Arbatinė Arbatos Magija apie arbatas: kiniška Ulong arbata

  • Protingai pasirinkti papildai sportui ir lieknėjimui padeda pasiekti norimų rezultatų

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • Video įgarsinimas
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT