Š. m. kovo 12 d. (penktadienį) Skandinavijos avialinijų (SAS) vardu „Cimber Air“ vykdomo skrydžio SK2744 maršrutu Kopenhaga-Palanga metu iš Kopenhagos oro uosto 21.56 (vietos laiku) pakilęs lėktuvas buvo priverstas leistis Malmės oro uoste 22.15 (vietos laiku), salone pasklidus dūmams iš elektroninio skydelio. Dėl atsitikimo š.m. kovo 12 d. yra sudaryta speciali komisija iš kompanijų SAS ir „Cimber Air“ atstovų, kuri šiuo metu tiria visas įvykio aplinkybes. Skrydis buvo vykdomas „ATR-42-500“ modelio lėktuvu, lėktuve skrydžio metu buvo 27 keleiviai ir 4 įgulos nariai. Kovo 12 d. naktį visais skrydžio SK2744 keleiviais buvo pasirūpinta, suteikiant jiems nakvynę, maitinimą bei lėktuvo bilietus kelionei namo kitą dieną. Kartu dirbo atvykę specialiai apmokyti SAS psichologinės pagalbos atstovai, kurie padėjo pasirūpinti keleiviais ir įgula. Iki š. m. kovo 28 d. SAS skrydžius į Palangą vykdo naudodamasi aviakompanijos „Cimber Air“ paslaugomis, t.y. iš „Cimber Air“ SAS nuomojasi lėktuvus ir įgulą. SAS reikalauja, kad ši aviakompanija atitiktų visus skrydžiams keliamus saugumo reikalavimus. Apie SAS grupę: Suformuota 1927 metais, „Scandinavian Airlines System“ (SAS) yra viena seniausių ir didžiausių Europos civilinės aviacijos bendrovių. Kontrolinį SAS akcijų paketą – 51 proc. akcijų – valdo Švedijos (21,4 proc.), Danijos (14,3 proc.) ir Norvegijos (14,3 proc.) vyriausybės. SAS įmonių grupė yra viena iš tarptautinio aviacijos bendrovių susivienijimo „Star Alliance“ steigėjų. 1997 metais įkurtas aljansas šiuo metu jungia 21 įvairių šalių aviacijos įmonę, tarp kurių tokie aviacijos rinkos gigantai kaip Jungtinių Amerikos Valstijų „United Airlines“, Japonijos „All Nippon Airways“ ir Vokietijos „Lufthansa“. SAS – pirmoji užsienio aviakompanija, 1992 metais pradėjusi reguliarius skrydžius į Vilnių. Šiuo metu SAS vykdo reisus tarp Danijos sostinės Kopenhagos ir Vilniaus 14 kartų per savaitę, o tarp Kopenhagos ir Palangos – 19 kartų per savaitę. Daugiau informacijos – internete adresu www.flysas.lt.