Laisvalaikis

Daugiau idėjų, kaip sukurti svajonių namus su HGTV kanalu, pirmuoju Lietuvoje

Nėra abejonių, kad tinkamai įrengti namai ir kokybiškai sutvarkyta aplinka daro didelę įtaką gyvenimo kokybei. Tačiau pasisamdyti profesionalius dizainerius ar aplinkos architektus ne kiekvienam prieinama. Todėl dažnas idėjų ir įkvėpimo ieško televizijos laidose. Dar daugiau patarimų, kaip įsigyti kokybišką būstą, jį atnaujinti ar įsirengti svajonių namus, nuo šiol „Cgates“ žiūrovai galės pasisemti naujojo „Discovery“ portfolio kanalo HGTV namų ir sodininkystės laidose.

„Šiandieninis mokamų televizijos paslaugų klientas labai reiklus. Kai yra daug lengvai pasiekiamo turinio iš daugybės skirtingų šaltinių, mokamos televizijos paslaugų vartotojas nori išskirtinės kokybės, sklandaus funkcionalumo ir daugybės pasirinkimo galimybių. Pratęsdami strateginį bendradarbiavimą su „Discovery“, tikimės, kad tai padės mums įvykdyti pažadą pasiūlyti geriausią turinį patogiausia forma “, – sako „Cgates“ TV turinio įsigijimų vadovas Tomas Tobulevičius.

„Cgates“ pirmoji Lietuvoje suteikia žiūrovams galimybę matyti HGTV kanalą, kurio laidose kalbama apie būsto pirkimą ir pardavimą, namų statybą ar atnaujinimą, taip pat gausu patarimų, kaip įsigyti nekilnojamąjį turtą siekiant perparduoti bei kaip įsirengti iš tiesų svajonių namus.

HGTV (namų ir sodininkystės) prekės ženklas skaičiuoja jau 26 metų istoriją ir turi tvirtą poziciją tarptautinėje rinkoje. JAV šis kanalas pirmauja pagal žiūrimumą savaitgaliais, o Lenkijoje tai yra antras pagal populiarumą kanalas tarp moterų ir jo reitingai nuolat auga. Šiuo metu HGTV kanalas pasiekia daugiau negu 100 mln. žmonių visoje Europoje.

Šio kanalo laidose, tokiose kaip „Celebrity IOU“, galima išvysti, kaip populiariausios Holivudo žvaigždės, pavyzdžiui, Bradas Pittas ar Michaelas Bubble išreiškia savo dėkingumą žmonėms, kurie atnaujino jų namus ir tuo juos itin nustebino.

„Mūsų strateginė partnerystė su „Cgates“ yra itin svarbi Lietuvoje, kur papildome esamų kanalų portfelį nauju namų ir sodininkystės kanalu HGTV. Mūsų duomenimis, Europoje yra 163 mln. žmonių, besidominčių interjeru, dekoravimu ir namų puoselėjimu, tad turime galimybę pirmieji Lietuvoje pasiūlyti šiai auditorijai išskirtinį turinį“, – sako Ekaterina Michajlovic, vyriausioji „Discovery Inc.“ komercinės plėtros vadovė.

Parašykite komentarą