Verslas

„Barbora“ sparčiai plečiasi Lenkijoje: maistą jau pristato Trimiesčio gyventojams, netrukus žengs į Lodzę

Sausio mėnesį į Lenkijos rinką įžengusi didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ nuo šiandien pradeda veiklą Trimiesčiu vadinamuose Lenkijos miestuose – Gdanske, Gdynėje ir Sopote. Netrukus žengs ir į trečią pagal gyventojų skaičių miestą Lodzę. Šis plėtros Lenkijoje etapas „Barborai“ leis pasiekti dar 1,5 mln. Lenkijos gyventojų.

Iki šiol „Barbora“ maistą ir kasdienes prekes vežė Varšuvos ir jos apylinkių gyventojams. Tačiau nuo pat veiklos Lenkijoje pradžios buvo planuojama tolesnė plėtra šalyje.

„Ateidami į Varšuvą kėlėme sau aiškų tikslą – kurti Lenkijoje elektroninės prekybos maistu standartą ir suteikti klientams geriausią apsipirkimo patirtį. Varšuvoje jau turime aktyvių klientų bazę, kurie „Barborą“ pasirinko savo kasdieniams pirkiniams. Tad esame susikūrę Lenkijoje tvirtą pagrindą, kuris leidžia žengti į priekį – savo paslaugą pristatyti naujuose miestuose. Lenkija yra strategiškai svarbi plėtros kryptis visai „Maxima Grupei“, todėl savo ambicijų ir tikslų šioje rinkoje nemažiname“, – sako Andrius Mikalauskas, „Barbora Polska“ valdybos pirmininkas.

Lenkijoje pagrindinis „Barboros“ partneris yra „Maxima Grupės“ valdomas prekybos tinklas „Stokrotka“. Tačiau šioje rinkoje, atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, e. parduotuvė bendradarbiauja ir su kitais vietiniais šviežių vaisių ir daržovių, šviežios žuvies tiekėjais, kepyklomis.

Pranešimą paskelbė: Šarūnė Bernotė, UAB Headline agency

Parašykite komentarą