Verslas

Garsaus žurnalisto O. Gasanovo patarimas jaunimui – tai patvirtino ir gamyklos direktorius, ir startuolio kūrėjas

Kaip išsirinkti savo ateities profesiją? Kaip pastebėti galimybes ir jomis tinkamai pasinaudoti? Kaip atrasti ir atskleisti savo talentus ir prisidėti prie visam pasauliui svarbių pokyčių? Tai – tik keli klausimai iš tarptautinio renginio „Užsikrauk karjerai!“, kurį šiemet stebėjo beveik 5 tūkst. jaunų žmonių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje.

Į renginį Lietuvoje pakviestas keliautojas ir žurnalistas Orijus Gasanovas atkreipė dėmesį, kad dažnai nuo savo svajonių jaunus žmones atbaido mitas, jog ką nors pasiekti įmanoma tik per pažintis. „Niekur nereikia jokių pažinčių, reikia tik noro ir ryžto veikti dabar! Siekdami svajonės, išbraukite pažintis, nes jos nedaro įtakos. Svarbiausia – dirbti ir daryti tai, kas veda į tikslą, įgyti patirties ir išmokti naujų dalykų“, – nuo tokio O. Gasanovo patarimo prasidėjo tarptautinės edukacinės programos „Youth Empowered“ metinis renginys.

Žinomas žurnalistas atskleidė, kad jo veiklos variklis – smalsumas, kuris padeda atverti įdomiausias žmonių istorijas ir netikėtumus. „Svarbiausia savybė – nebijoti klausti“, – dalijosi O. Gasanovas įsiliejęs į renginį kartu su žinomais verslininkais, darbo rinkos ekspertais, karjeros konsultantais, kurie kasdien padeda talentams atrasti savo kelią.

Nuo kroviko iki gamyklos direktoriaus

Justinas Kirbutas, „Coca-Cola HBC“ „Neptūnas“ gamyklos vadovas, renginyje prisipažino, kad vaikystėje niekada nekūrė plano vadovauti natūralaus lietuviško mineralinio vandens gamyklai. „Tačiau dirbti pradėjau būdamas šešiolikos metų. Supratau, kad reikia kuo daugiau išbandyti. Esu dirbęs statybose  kroviku, taip pat – gaminęs baldus. Tai man suteikė vertingos patirties, praplėtė akiratį, formavo požiūrį. Vėliau, studijų metais, įsidarbinau logistikos įmonėje, kuri sparčiai augo. Supratau, kad noriu augti ir tobulėti, man patinka analizuoti, valdyti ir tobulinti procesus, siekti užsibrėžtų rezultatų“, – pasakojo J. Kirbutas, savo patirtimi tarsi įkūnydamas O. Gasanovo patarimą – pradėti kaupti patirtį bei žinias jau dabar ir plėsti akiratį.

„Jeigu nežinai, ką daryti, tai –  pati smagiausia būsena. Jeigu žinai, ką darai, sukiesi įprastoje aplinkoje ir kas mėnesį gauni atlyginimą – tai kur čia smagumas?“, – pastebėjo virtualios realybės žaidimų kūrėjas, pramogų studijos „Zen Republic“ įkūrėjas Thomas Tumosa. Jis prisipažino, kad gyvena šia diena – kasdien užsirašo naują užduotį ir juda pirmyn, siekdamas ją įgyvendinti, užsidirbti pinigų. „Manau, kad čia yra tikrasis gyvenimas. Taip gyventi  smagu, kai neturi komforto zonos“, – tvirtino jaunasis verslininkas.

Jaunosios bendrovės „Yuffi“ bendraįkūrėjas, „accelerator_x“ programos dalyvis Mykolas Aškelovičius papasakojo, kad pirmą darbą gavo penkiolikos  – dirbo  dokumentų rūšiuotoju įmonėje. Būtent tai padėjo pamatus kai kurioms jo idėjoms, nes vaikinas pamatė, kokius procesus ir sistemas galima patobulinti turint modernius įrankius.

Unikali programa – tvarumo misijos dalis

Renginio pradžioje kalbėjęs ir dalyvius pasveikinęs „Coca-Cola HBC“ generalinis direktorius Lenkijoje ir Baltijos šalyse Jaakas Mikkelis pastebėjo, kad apie karjerą svarstantis jaunimas šiandien turi kaip niekada daug galimybių. Kita vertus, kai galimybių šitiek daug, tampa sunku išsirinkti tą vienintelį kelią, kuriuo norėtum eiti ilgesnį laiką.

Būtent dėl to #YouthEmpowered organizatoriai jau trečius metus iš eilės suburia verslo ir karjeros specialistus, kad jie pasidalytų įžvalgomis ir patarimais su tūkstančiais jaunų žmonių Lietuvoje ir kitose šalyse.

„YouthEmpowered“ yra viena iš pagrindinių socialinių programų, kurias įgyvendiname vykdydami savo tvarumo misiją. Puikiai suprantame, koks svarbus  sprendimas pasirinkti profesinį kelią ir kokie sunkumai kyla žengiant pirmuosius žingsnius kelyje į sėkmę. Norime padėti jauniems žmonėms tai padaryti, todėl dalijamės savo kompetencijomis. Tikimės, kad šios programos metu organizuojami susitikimai padės jauniems žmonėms atrasti savo stipriąsias puses bei kuo geriau išnaudoti  potencialą, – kalbėjo Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC Poland & Baltics“ generalinis direktorius.

Kompanija „Coca-Cola HBC“, palaikydama #YouthEmpowered programą, siekia iki 2025 m. paremti milijoną karjerą pradedančių jaunų žmonių. Šiais metais programa Lietuvoje įgyvendinama bendradarbiaujant su organizacija „Lietuvos Junior Achievement“.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą