Verslas

Klaipėdos „Akropolyje“ – nauji prekiniai ženklai ir atsinaujinančios erdvės

Didžiausiame Klaipėdoje prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ įsikūrė trys naujos prekių ir paslaugų erdvės. Duris atvėrė antrasis oficialus kelionių organizatoriaus „Itaka“ biuras uostamiestyje, pirmoji Klaipėdoje latvių juvelyrikos parduotuvė „Jahonts“ bei populiaraus vokiško prekinio ženklo „Betty Barclay“ parduotuvė. Atsinaujino ir „Stradivarius“ parduotuvė.

Klaipėdos „Akropolio“ valdytojas Ovidijus Zibalis teigia, kad naujos erdvės prekybos centre atidaromos reaguojant į klientų poreikius.

„Visuomet stengiamės, jog mūsų siūlomas prekių ir paslaugų asortimentas pateisintų uostamiesčio ir miesto svečių gyventojų poreikius bei lūkesčius, o apsilankę žmonės po vienu stogu rastų kuo platesnį prekių ir paslaugų pasirinkimą. Be to, daug dėmesio skiriame kokybei, todėl džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su aukščiausios kokybės prekes bei paslaugas siūlančiais, laiko patikrintais ir pirkėjų mėgstamais prekiniais ženklais“, – tvirtina O. Zibalis.

Praėjusiais metais Klaipėdos „Akropolyje“ įsikūrė 15 naujų prekių ženklų, 26 atsinaujino.  Šiuo metu prekybos centre atnaujinama „Gera dovana“. Visai neseniai klientams duris atvėrė ir avalynės parduotuvė „Alicante“, „Šiaulių banko“ padalinys, atnaujintos „Vero cafe“, „Stradivarius“, „Pierre Cardin“ ir „Audimas“ parduotuvių erdvės. Šiandien atidaryta ir populiaraus vokiško prekinio ženklo „Betty Barclay“ parduotuvė.

Klaipėdiečiams – erdvesnė „Stradivarius“

Pirmasis šių metų „Aprangos“ grupės projektas Klaipėdos „Akropolyje“ – naujoje vietoje įsikūrusi ir erdvesnė 460 kv.m. parduotuvė „Stradivarius“.

„Pozityviai vertiname Klaipėdos „Akropolio“ potencialą, todėl nuolat atnaujiname parduotuves bei pristatome naujus prekės ženklus. Pirmąjį metų pusmetį Klaipėdos „Akropolyje“ bus pristatytas ir naujas Klaipėdos pirkėjams „Orsay“ prekės ženklas bei atnaujintos „Mango“ bei „Aprangos galerija“ parduotuvės“, – sako „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė Irma Marcinkienė.

Pirmoji JAHONTS juvelyrikos parduotuvė uostamiestyje

 „Akropolio“ prekybos centre duris atvėrė ir pirmoji Klaipėdoje latvių juvelyrikos parduotuvė JAHONTS. Šio prekės ženklo parduotuvės jau veikia Vilniuje, Kaune, Panevėžyje ir Šiauliuose.

JAHONTS plėtros direktorius Egils Kokāns teigia, jog į 44 kv. m. ploto modernaus dizaino parduotuvės įrengimą buvo investuota apie 300 tūkst. eurų.

 „Mūsų tikslas – patenkinti net išrankiausio kliento norus, todėl pas mus rasite itin platų aukštos kokybės gaminių asortimentą. Siūlome tiek stilingų kasdienių papuošalų, tiek ypatingoms progoms skirtų gaminių – išskirtinių sužadėtuvių bei vestuvinių žiedų, vėrinių su brangakmeniais. Atsakome už kiekvieno gaminio kokybę, nes jie patikrinti Latvijos prabavimo inspekcijoje, o gaminiams su brangakmeniais suteikti holografiniai kokybės sertifikatai“, – pasakoja JAHONTS plėtros direktorius Egils Kokāns.

Įmonė turi internetinę parduotuvę, veikiančią ir Lietuvoje, tačiau E. Kokāns teigia, kad fizinės parduotuvės savo pozicijų neužleidžia, nes pirkėjai labai mėgsta papuošalus apžiūrėti gyvai, juos pasimatuoti, palyginti, pasikonsultuoti su parduotuvės darbuotojais juvelyrinių dirbinių priežiūros klausimais.

Klaipėdoje – antrasis ITAKA biuras Lietuvoje
                                  
„Akropolyje“ atidarytas ITAKA biuras – jau antrasis Klaipėdoje ir penktasis Lietuvoje. Sprendimas atidaryti jau penktąjį kelionių pardavimų biurą „Akropolyje“ buvo priimtas atsižvelgiant į vis kylančius keliautojų poreikius ir susidomėjimą kelionių organizatoriaus siūlomomis kryptimis.

Dominik Milowski, ITAKA Lietuva generalinis direktorius sako, kad antrą biurą Klaipėdoje buvo nuspręsta atidaryti dėl to, jog verslo prasme uostamiestis yra sparčiai besiplečiantis miestas, o „Akropolis“ –  klaipėdiečiams ir miesto svečiams puikiai žinoma bei lankoma vieta.

„Analizuodami klientų poreikius ir norėdami pasiūlyti jiems efektyviausią bei patogiausią aptarnavimą suprantame, jog teikti paslaugas turime ne tik internetu, bet ir oficialiuose mūsų kelionių pardavimų biuruose. Pirmasis mūsų biuras Klaipėdoje labiau orientuotas į internetinius pardavimus, o „Akropolyje“ lauksime visų, kurie prieš įsigydami savo svajonių atostogas nori sužinoti daugiau apie pasirinktas kryptis, viešbučius, sulaukti patarimų kitais kelionės organizavimo klausimais“, – teigia D. Milowski.

ITAKA atstovo teigimu, klientams siūlomas platus jau pamėgtų ir dar neatrastų krypčių pasirinkimas.  Pastaruoju metu vis populiaresnės tampa ITAKA organizuojamos kelionės į Portugalijai priklausančią Atlanto vandenyno sodu vadinamą Madeiros salą, tiesioginiais skrydžiais lengvai pasiekiamas Graikijos salas Zakintą ir Tasą, nepamirštami ir naujieji Egipto kurortai Taba bei Marsa Alamas.


Apie „Akropolis Group“:

Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole“ Rygoje.

Pranešimą paskelbė: Karina Sandulskytė, UAB „Idea Prima”

Parašykite komentarą