Transportas

„ALPINE“ SUGRĮŽO ŠVIEŽIO ORO GŪSIS PRABANGIŲ SPORTIŠKŲ AUTOMOBILIŲ RINKOJE

Šiandien „Alpine“ pristato koncepcinį modelį „Alpine Vision“. Šis dviejų vietų kupė automobilis su ratų bazės viduryje įkomponuotu varikliu visais požiūriais yra tikras „Alpine“. „Alpine Vision“ praneša apie serijinio modelio, kuris bus pristatytas dar nepasibaigus šiems metams, išvaizdą ir dinamines savybes. Pagamintas Prancūzijoje, Djepe (Dieppe), naujasis modelis prekybos vietose pasirodys 2017 metais. Visų pirma jis bus siūlomas Europoje, o vėliau – ir kitose pasaulio rinkose.
„Alpine“ atgimimo fonu pasirinkti „Monte Carlo“ keliai, tiksliau – garsusis vingiuotas „Col de Turini“ kalnų kelias. „Alpine“ sugrįžo tam, kad suformuotų atskirą nišą „premium“ segmento sportiškų automobilių rinkoje, žadėdama entuziastingą patirtį markės gerbėjams ir vertinantiems automobilių grožį.

„Savo kompanijai pasirinkau „Alpine“ pavadinimą, nes man šis būdvardis įkūnija važiavimo kalnuose džiaugsmą. Didžiausias malonumas, kurį kada nors esu jautęs prie vairo, buvo važiuojant per Alpes su maniškiu penkių pavarų 4CV. Ir man automobiliuose, kuriuos aš norėjau pagaminti, buvo svarbiausia klientams suteikti tokį patį malonumą. Šiuo požiūriu „Alpine“ vardas yra ir simbolinis, ir puikiai tinkantis.“
Jean Rédélé, „Alpine“ įkūrėjas

Turinys

01/
„Alpine Vision“ – podiumą užkariaujantis koncepcinis automobilis

Jausmingas išorės dizainas

Pagarbą kelianti dinamika: įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h – greičiau nei per 4,5 sekundės

Vairavimo malonumu spinduliuojantis salonas

02/
„Alpine“ – legendos atgimimas

Gyvoji legenda

„Alpine“ galimybė sudominti klientus, pasiūlant tikrą alternatyvą

„Alpine“: veržli veiklos pradžia palaikant „Groupe Renault“

03/
Įžvalgos ir papildoma informacija

„Alpine“ gamybos skaičiai (1955–1995 m.)

„Col de Turini“: sėkmingieji „Alpine“ ralio istorijos vingiai

01/
„Alpine Vision“ – podiumą užkariaujantis koncepcinis automobilis

Sugrįžtant prie ištakų, „Alpine“ sugrįžimui pažymėti parinkti Pietų Prancūzijos Alpių keliai, kuriais vykdavo „Monte Carlo“ ralio lenktynės. „Alpine Vision“ yra dvivietė sportiška kupė su ratų bazėje įkomponuotu varikliu, šiuolaikiška įranga ir visais požymiais, kurių tikimasi iš tokio automobilio. Jo dizainas leidžia suprasti, ko vairuotojas gali tikėtis, sėdęs prie „Alpine“ sportiško automobilio vairo:
-Azartas ir jaudulys, vairuojant „Alpine“;
-Gyvybingumas, kurį atskleidžia lengvas, elegantiškas dizainas, sukoncentruotas į esminius dalykus;
-Autentiškumas, sekant ilgą ir ryškią „Alpine“ sportinių modelių istoriją.

„Alpine“ žada sustiprinti kiekvieną potyrį, būsimasis serijinis modelis pratęs šią tradiciją.

„Alpine Vision“ koncepcinis automobilis turi viską, ko tikimasi iš modernaus, išskirtinio „Alpine“ sportinio automobilio. Jis ugningą dvasią, įkvėptą pasisekimo automobilių lenktynėse, derina su legendinėmis „Alpine“ žiniomis ir prancūzišku stiliumi, kurį galima pastebėti kiekvienoje detalėje. „Alpine Vision“ yra skirtas gerbėjams ir žinovams; 80 proc. jo stiliaus atsispindės būsimame serijiniame automobilyje.“
Antony Villain, „Alpine“ dizaino vadovas

Jausmingas išorės stilius
„Alpine Vision“ yra išskirtinis sportinis automobilis: greitas, elegantiškas, lengvas, sukurtas vairavimo malonumui pačia gryniausia forma.
Žemas, glotnus profilis, apvalainas kapotas, dvigubi apvalūs žibintai ir plastiškos formos šonai, pasiekiantys plačius galinius sparnus, kurie susiaurėja kėbulo gale, suformuodami horizontalius galinius žibintus – visa tai suformuoja tikrąjį „Alpine“ siluetą. Ant automobilio priekinių sparnų ir šonų matyti „A“ ženklai su strėlėmis, kurie, kaip ir kitos subtilios nuorodos, primena legendinį modelį A110 ir kitus neprilygstamus modelius.
„Alpine Vision“ dizainas pabrėžia galią ir stilių. Visos detalės – tiek išorėje, tiek viduje – akcentuoja jo formas ir technologijas.
Deimantais apdoroti ratlankiai užsimena apie eleganciją ir greitį, o žvaigždės forma susijungia su oro įsiurbimo angomis, per kurias tiekiamas oras varikliui aušinti.
Pailgi galiniai žibintai su išskirtiniais X formos simboliais ir galinio stiklo dizainas taip pat atiduoda pagarbą legendiniam modeliui A110.
Dizainas perteikia „Alpine Vision“ gyvybingumą ir dvasią, pasakojančią apie automobilio valdymo savybes vingiuotuose keliuose.

Pagarbą kelianti dinamika – įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h greičiau nei per 4,5 sekundės
„Alpine Vision“ dizainas kursto troškimą turėti ir vairuoti automobilį su charakteriu. Preciziškumas, gyvybingumas ir žaismingas važiuoklės charakteris sukuria žavingą kokteilį. Džiaugsmo faktorius išlieka intensyvus važiuojant bet kokiu greičiu.
Žinoma, toks automobilis turi būti pajėgus suteikti visas galimybes jo sprogstamam dinamiškumui. Šiuo požiūriu „Alpine Vision“ tikrai patenkina lūkesčius. Jo greitėjimas iš vietos iki 100 km/h trunka mažiau nei 4,5 sekundės. Fenomenalus pagreitis yra toks įspūdingas, kokį tik galima įsivaizduoti, be to, tai nustato tikslą būsimam serijiniam automobiliui.
Keturių cilindrų turbokompresorinis variklis savo galią perduoda su viliojančiu burzgimu, o dėl lengvos „Alpine Vision“ konstrukcijos kiekvienas energijos kilovatas ir kiekvienas sukimo momento niutonmetras yra skirtas dinamikai. Šią galią ir malonumą palaiko galingos stabdžių sistemos.
„Alpine Vision“ koncepcinis automobilis skatina artimą ir naudingą ryšį tarp vairuotojo, automobilio ir aplinkos. Tai yra tiesioginis ir intensyvus trišalis ryšys, sukuriantis malonumą, kuris ilgą laiką yra siejamas su „Alpine“ automobilių vairavimu.

Vairavimo malonumu spinduliuojantis salonas
„Alpine Vision“ atranda visą sportiškumo spektrą ir apima visus ingredientus, tradiciškai siejamus su prancūziškais sportiniais automobiliais. Tai yra vilionės patirti pojūčius objektas: automobilis, generuojantis intensyvų vairavimo malonumą, ypač – važiuojant vingiuotais keliais, kartu išsaugantis amžiui nepavaldų stilių ir išskirtinį individualumą. Tačiau mes taip pat galime įterpti dar vieną gyvybiškai svarbų ingredientą – rafinuotumą. Jį galima gerai matyti „Alpine Vision“ dizaine, medžiagų ir automobilio salono aplinkoje – visa tai pasižymi ypatingu kruopštumu detalėms.“
Laurent Negroni, „Alpine Vision“ koncepcinio automobilio salono dizaineris

Nuo pat durų atidarymo momento atskleidžiamas automobilio išskirtinumas, apie kurį leidžia suprasti ant aliumininės durų slenksčio apdailos užrašyti koncepcinio modelio dizainerių vardai. Tai pakviečia vairuotoją sėsti į unikalų kūrinį.
Salone vyrauja medžiagų ir spalvų kontrastai. Kruopščios detalės suderintos su elementais, kurie atrodo taip, tarsi būtų net neapdoroti. Vizualinį įspūdį lydi lytėjimo pojūčiai, o modernizmas tolygiai balansuoja su paveldu.
Panaudojus odos derinius, mikropluošto audinius, aliuminį ir anglies pluoštą, salonas dvelkia šiuolaikine dvasia. Iš automobilių sporto perimti aukštų technologijų elementai betarpiškai dera su praėjusios eros reliktais. Pavyzdžiui, apšvietimas, atidarius duris, kontrastuoja su raštuota juodos odos durelių apdaila, kurią paryškina baltos spalvos siūlės. Panašiai ir gilios sėdynės yra su lenktyninius automobilius primenančiais saugos diržais, papuoštais aliumininėmis sagtimis. Jų dygsniuotos odos apmušalai suderinti su mikropluošto audiniu, kuris atrodo ir jausmingas, ir techniškas.
Priešais vairuotoją, po anglies pluošto gaubtu, yra suderinamas prietaisų skydelis, padarytas iš TFT („Thin Film Transistor“ – pluonasluoksnių tranzistorių). Du pedalai ir aliumininė atrama kojai papuošti trijų trikampių raštais, simbolizuojančiais Alpių viršukalnes. Aliumininis trijų stipinų sportiškas vairas – su plačiu apvadu, apdaubtu juoda oda. Įrėmintas pavarų jungimo svirtelėmis, jis turi viliojantį „Sport“ mygtuką. Svarbiausi jungikliai apšviesti „Alpine Blue“ mėlyna spalva, kuri švyti ir vėdinimo angų centruose. Centrinė konsolė yra virš iškilios, oda dengtos aliumininės konstrukcijos. Perteikiant lėktuvo kokpito bruožus, ji tarsi įsklendžia į saloną. Konsolėje yra jutiklinis multimedijos ekranas, virš kurio įkomponuotas apvalus chronometras.
„Start“ mygtukas pasiekiamas patraukus saugiklį. Jis – viliojančiai arti, žada neišvengiamą pojūčių sprogimą.

Balta – emocijų spalva
Nors su „Alpine“ dažniausiai yra siejama mėlyna spalva, balta spalva pažymėjo ne vieną svarbų markės istorijos momentą.
Daugybė istorinių „Alpine“ automobilių buvo nudažyti balta spalva. Galima paminėti taip pavadintą „olimpinę“ „A110 Berlinette“ seriją, kurių balti kėbulai buvo papuošti mėlynomis arba raudonomis juostomis. Šis modelis prekybos vietose pasirodė 1968 metais, pažymint tais metais Grenoblyje vykusiose žiemos olimpinėse žaidynėse iškovotus tris medalius, kuriuos pelnė prancūzas slidininkas Jeanas-Claude Killy. Taip pat 1970 metų Paryžiaus automobilių salone buvo pristatytas A110 1300G ir sporte pagarsėjęs, ketvirtuoju numeriu pažymėtas A110 1600S, 1971 metais laimėjęs Italijoje vykusias „Sanremo“ ralio lenktynes. Primenanti begalines, sniegu dengtas Alpių viršukalnes, balta spalva šiandien yra pasirinkta ir „Alpine Vision“ koncepciniam automobiliui. Tai yra grynumo, grakštumo, elegancijos ir atgimimo simbolis.

02/
„Alpine“ – legendos atgimimas

„Naujos kartos „Alpine“, markės, kurią 1955 metais įkūrė Jeanas Rédélé, atgaivinimas reiškia dideles emocijas ir atsakomybę. Šis jaudinantis projektas, įtraukęs visas komandas, suteikė neprilygstamą tikro nuotykio galimybę. Jau pats „Alpine“ pavadinimas įkūnija galią ir gryną vairavimo malonumo formą.“

Bernard Ollivier, „Société des Automobiles Alpine“ vadovas

Gyvoji legenda
„Alpine“ istorija prasidėjo nuo jo įkūrėjo Jeano Rédélé vizijos. Tai yra istorija apie sėkmę automobilių lenktynėse, techninį išradingumą, stilių ir verslo įžvalgumą. Taip pat tai yra istorija apie bendradarbiavimą ir patirties pasidalijimą. Tai – legenda, kuri neseniai atšventė savo 60-ąjį jubiliejų.
Su savo modifikuotu „Renault 4CV“ pasiekęs daugybę pergalių, Jeanas Rédélé labai greitai pajuto potencialą sukurti savo nuosavą automobilių markę. Jis pastebėjo galimybę rinkoje pasiūlyti pažangios konstrukcijos automobilį su konkurencingais, bet masinei rinkai sukurtais mechanizmais, sumontuotais po patraukliu ir lengvu kėbulu. Tai yra tokia pati techninė idėja, kuria buvo vadovaujamasi kuriant A106.
Antroji Jeano Rédélé idėja buvo komercinė: jis savo veiklą įžvalgiai išplėtė į tarptautines rinkas, užsienyje parduodant gamybos licencijas.
1955–1995 metais „Alpine“ pagamino ir pardavė 30 000 sportiškų automobilių. Nors vėliau prasidėjo 20 metų trukusi komercinė pertrauka, markė išliko aktyvi. Daugybė gerbėjų, entuziastų ir klubų daugybėje sporto renginių palaikė degančią „Alpine“ liepsną ir paskatino neįsivaizduojamos svajonės išsipildymą – realų markės sugrįžimą.

„Alpine“ galimybė sudominti klientus, pasiūlant tikrą alternatyvą
2012 metų pabaigoje „Groupe Renault“ paskelbė apie savo ketinimus atgaivinti „Alpine“ markę, sugrąžinant šios markės automobilius į kelius – ši svajonė jau yra beveik įgyvendinta.
Atėjo momentas, kuris turi patvirtinti tai, kad legendinė markė vėl yra pajėgi susikurti išskirtinę ir tvarią vietą rinkoje.
Praėjus trejiems metams „Alpine“ yra paruošusi realią automobilio viziją, jo stilių, galimybes ir netgi demonstruojanti tarptautines ambicijas. „Alpine“ sugrįžo su serijinio automobilio prototipu „Alpine Vision“, kuris 80 proc. perteikia būsimojo modelio bruožus. Šis modelis bus pristatytas 2016 metų pabaigoje, prieš jo 2017 metais numatytą pasirodymą iššūkių kupinoje aukštos klasės sportinių automobilių rinkoje.

2020 metais prabangių sportinių automobilių rinkoje numatomas 50 proc. augimas
Dabar pasaulinėje rinkoje kasmet parduodama apie 200 000 „premium“ segmento sportinių automobilių (sportiškų kupė ir rodsterių). Šie automobiliai, kurių pagrindinis tikslas yra vairavimo malonumas, pasižymi dinaminėmis savybėmis, išskirtinumu ir prestižu, siejamu su jų markėmis. Jie atlieka svarbų vaidmenį, gerindami gamintojų įvaizdį ir pelningumą. Jie siūlo pažangiausias automobilių pramonės žinias, siekiant patenkinti geriausių produktų reikalaujančių klientų poreikius.
Geografiniu požiūriu Šiaurės Amerika sudaro apie 40 procentų „premium“ segmento sportiškų kupė ir rodsterių pardavimų. Dar 35 procentai parduodami Europoje, 15 proc. – Azijoje, o likę 10 procentų parduodami likusiose pasaulio rinkose. 30 proc. pirkėjų Europoje yra iš Vokietijos, 30 proc. – iš Jungtinės Karalystės, 7 proc. – iš Prancūzijos. O didžiausia sportiškų automobilių proporcija bendroje rinkoje yra Šveicarijoje, Belgijoje ir Austrijoje.
Prognozės šiai rinkai žada galimybę iki 2020 metų padidėti maždaug 50 proc. Visų pirma dėl to, kad šis segmentas, net labiausiai nusistovėjusiose rinkose, yra jautrus pokyčiams ir naujokų pasirodymams. Antra, tikimasi, kad poreikis didės, pirmiausia – augančiose rinkose. Per maždaug 10 pastarųjų metų poreikis vertė kiekvieną markę užimti vis tiksliau pasirinktą padėtį rinkoje.

„Alpine“ alternatyva
„Alpine“ planas yra patenkinti klientų, ieškančių išskirtinės vairavimo patirties, suderintos su aukštos klasės stiliumi ir elegancija, poreikius. Klientai, į kuriuos mes taikomės, yra jautrūs markės istorijai ir kultūrai. „Alpine“ jiems suteiks unikalią ir tikrą alternatyvą, kuri atitiks jų poreikius.“
Ericas Reymannas, „Alpine“ produktų planavimo direktorius

Šioje rinkoje specializuotos markės dėl prekybos varžosi su masinių automobilių gamintojais. „Alpine“ tikslas – užimti savo atskirą, specifinę nišą, pateikiant alternatyvius sprendimus, kalbant apie du šioje rinkoje svarbiausius kriterijus – dinamiką ir individualumą.
„Alpine“ suformavo savo vertybes, paprastą filosofiją ir modernų požiūrį, kurie suderinti su automobilių sporto DNR:
-Techniškai: nedidelis svoris ir gyvybingumas vertinami labiau, nei grynoji galia.
-Vizualiai: automobilis turi būti ne tik dinamiškas, bet ir gražus. Elegancija, išradingumas ir net instinktai susilieja į visumą, sukurdami ypač stiprų kokteilį.
-Žmogiškuoju faktoriumi: svarbiausia – parodyti pasitikėjimą žmogaus talentu. „Alpine“ yra šeima, kurioje bendrininkai, inžinieriai, vairuotojai ir mechanikai besąlygiškai dalijasi savo žiniomis ir patirtimi, siekdami rezultatų, kurie nuolat pranoksta lūkesčius.
-Sportiniu lygmeniu: „Alpine“ varančioji jėga – palyginti savo jėgas su pačiais geriausiais rinkos dalyviais, remiantis „Dovydo prieš Galijotą“ scenarijumi.
-Komerciškai: tarptautiniuose projektuose „Alpine“ visuomet reprezentavo Prancūziją, geriausių rezultatų pasiekdama automobilių sporte ir pramonėje. Nuo pačių ankstyviausiųjų dienų buvo siekiama mąstyti plačiu mastu, plečiantis pasaulinėje rinkoje, kartu palaikant glaudų ir tiesioginį ryšį su klientais.

Tos pačios vertybės įkvepia naująją „Alpine“ komandą, kuriančią būsimąjį serijinį automobilį. Šis pirmasis naujas „Alpine“ pasižymi keliais svarbiausiais siekiais: patenkinti gerbėjų lūkesčius ir sudominti automobilių grožio mėgėjus šioje iššūkių kupinoje rinkoje, suformuojant savo nišą ir įsitvirtinant penkiuose žemynuose.

„Alpine“: veržli veiklos pradžia palaikant „Groupe Renault“
„Alpine“ atgaivinti, pirmajam ikoniškajam modeliui sukurti ir tarptautinės sėkmės planui suformuluoti „Groupe Renault“ pasitelkė savo geriausias žinias. Pastaraisiais mėnesiais vykdydama savo įsipareigojimą sukurti šį jaudinantį įvykį, „Alpine“ veikia kaip universalus, nepriklausoma organizacija, kartu turinti galimybę pasikliauti visų „Groupe Renault“ teikiamų funkcijų jėga.
Lygiai taip pat „Alpine“ gali naudotis „Groupe Renault“ važiuoklėmis, varikliais ir žiniomis. „Renault Sport“ technikos ekspertai, šiuo metu tobulinantys naujausią „Formulės 1“ automobilį, prisideda prie naujų „Alpine“ modelių kūrimo. Jiems talkina visi kiti „Groupe Renault“ palaikymo departamentai.
Pagaliau, grįžtant prie „Alpine“ ištakų, naujo serijinio automobilio gamyba bus patikėta modernizuotai Djepe gamyklai. Kaip išskirtinius užsakymus atliekančios dirbtuvės, ši Normandijoje esanti gamykla taip pat galės naudotis specialiai atrinktų tiekėjų tinklu, užtikrinančiu aukštąsias technologijas ir „premium“ segmento žinias.

„2016 metų pabaigoje mes pristatysime naują, serijinį „Alpine“ sportišką modelį. Ši XXI amžiaus „Berlinette“ prekybos vietose pasirodys 2017 metų antrąjį ketvirtį ir bus siūloma penkiuose žemynuose. Mes tikrai nekantriai to laukiame!“
Arnaudas Delebecque, „Alpine“ pasaulinės rinkodaros vyriausiasis vadybininkas 03/
Įžvalgos ir papildoma informacija

„Alpine“ gamybos apimtys (1955–1995 m.)

Prancūzijoje pagaminti serijiniai automobiliai A106 251 (1955-

A106 251 (1955–1960)
A108  236 (1960–1962)
GT4 112 (1963–1965)
A110  7 579 (1961–1977)
A310 (4 cilindrų) 2 340 (1971–1976)
A310 V6 9 276 (1976–1984)
GTA 1 509 (1984–1989)
GTA Turbo  4 545 (1985–1990)
A610 8181995) (1990–1995)

Iš viso 26 666

Už Prancūzijos ribų pagaminti serijiniai automobiliai

BRAZILIJA (INTERLAGOS) 822 (1962–1966)
ISPANIJA (FASA) 1 904 (1963–1978)
MEKSIKA (DINALPIN) 693 (1964–1972)
BULGARIJA (BULGARALPINE) 35 (1967–1970)

Iš viso 3 454

Sportiniai automobiliai

Sportiniai prototipai Vienviečiai
4 cilindrų (eilėje) varikliai 17 FORMULĖS Ecole 12
V8 varikliai 8 FORMULĖS France / FORMULĖS Renault 19
V6 varikliai 12 FORMULĖS 3 28
Iš viso 37 FORMULĖS 2 9
FORMULĖS 1 2
Iš viso 70

Sporto rezultatai
Prototipai
1963: 1 vieta, PRANCŪZIJOS SPORTINIŲ PROTOTIPŲ ČEMPIONATAS (J. ROSINSKI / M 63)
1964: 1 vieta, PRANCŪZIJOS SPORTINIŲ PROTOTIPŲ ČEMPIONATAS (R. DELAGENESTE / M 64)
1974: 1 vieta, EUROPOS SPORTINIŲ AUTOMOBILIŲ GAMINTOJŲ ČEMPIONATAS (A. SERPAGGI / A441)
1978: 1 vieta, LE MANO 24 VAL. LENKTYNĖS (D. PIRONI – J.P. JAUSSAUD / A442 B)

Vienviečiai
1964: 1 vieta, PRANCŪZIJOS „FORMULĖS 3“ ČEMPIONATAS (H. GRANDSIRE / P.64)
1971: 1 vieta, PRANCŪZIJOS „FORMULĖS 3“ ČEMPIONATAS (P. DEPAILLER / A360)
1971: 1 vieta, PRANCŪZIJOS „FORMULĖS RENAULT“ ČEMPIONATAS (M. LECLERE / A361)
1972: 1 vieta, PRANCŪZIJOS „FORMULĖS 3“ ČEMPIONATAS (M. LECLERE / A364)
1972: 1 vieta, EUROPOS „FORMULĖS 3“ ČEMPIONATAS (ÉQUIPE ALPINE / A364)
1972: 1 vieta, EUROPOS „FORMULĖS RENAULT“ ČEMPIONATAS (A. CUDINI / A366)

RALIO KROSAS
1977: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO KROSO ČEMPIONATAS (J. RAGNOTTI / A310 V6)
1977: 1 vieta, EUROPOS RALIO KROSO ČEMPIONATAS (H. GRÜNSTEIDL / A310 V6)
1978: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO KROSO ČEMPIONATAS (B. SABY / A110)
1979: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO KROSO ČEMPIONATAS (J.P. BELTOISE / A310)
RALIS
1967: 1 vieta, ISPANIJOS RALIO ČEMPIONATAS (B. TRAMONT / A110)
1968: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J-C. ANDRUET / A110)
1968: 1 vieta, ISPANIJOS RALIO ČEMPIONATAS (B. TRAMONT / A110)
1969: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J. VINATIER / A110)
1970: 1 vieta, EUROPOS RALIO ČEMPIONATAS (J.C. ANDRUET / A110)
1970: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J.C. ANDRUET / A110)
1970: 1 vieta, BULGARIJOS RALIO ČEMPIONATAS (I. TCHUBRIKOV / A110)
1970: 1 vieta, RUMUNIJOS RALIO ČEMPIONATAS (G. PUIU / A110)
1971: 1 vieta, TARPTAUTINIS RALIO ČEMPIONATAS („ÉQUIPE ALPINE“ / A110)
1971: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J.P. NICOLAS / A110)
1971: 1 vieta, BULGARIJOS RALIO ČEMPIONATAS (I. TCHUBRIKOV / A110)
1972: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (B. DARNICHE / A110)
1972: 1 vieta, ČEKOSLOVAKIJOS RALIO ČEMPIONATAS (V. HUBACEK / A110)
1973: 1 vieta, PASAULIO RALIO ČEMPIONATAS („ÉQUIPE ALPINE“ / A110)
1973: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J. L. THÉRIER / A110)
1973: 1 vieta, ČEKOSLOVAKIJOS RALIO ČEMPIONATAS (V. HUBACEK / A110)
1974: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J. HENRY / A110)
1974: 1 vieta, ČEKOSLOVAKIJOS RALIO ČEMPIONATAS (V. HUBACEK / A110)
1974: 1 vieta, LENKIJOS RALIO ČEMPIONATAS (B. KRUPA)
1975: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J. HENRY / A110)
1975: 1 vieta, ČEKOSLOVAKIJOS RALIO ČEMPIONATAS (V. HUBACEK / A110)
1975: 1 vieta, VENGRIJOS RALIO ČEMPIONATAS (A. FERJANCZ)
1976: 1 vieta, ČEKOSLOVAKIJOS RALIO ČEMPIONATAS (V. HUBACEK / A110)
1977: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (G. FRÉQUELIN / A310)
1980: 1 vieta, PRANCŪZIJOS RALIO ČEMPIONATAS (J. RAGNOTTI / R5 ALPINE)
1995: 1 vieta, PRANCŪZIJOS ISTORINIŲ AUTOMOBILIŲ RALIO ČEMPIONATAS (J.C. RÉDÉLÉ / A110)
Be to, laimėta daugiau nei 1 000 atskirų nacionalinio ir tarptautinio lygio renginių, važiuojant ralio, kalnų lenktynėse ir automobilių testuose.
„Col de Turini“ – sėkmingieji „Alpine“ ralio istorijos vingiai
Ralio pilotams „Monte Carlo“ ralio trasos ruožas „Col de Turini“ kalnų kelyje yra tas pats, kas jūreiviams – Gerosios vilties kyšulys. Šis pavojingas ir sudėtingas kalnų kelias, einantis tarp Sospelio (Sospel) ir Le Boljeno (La Bollène) reikalauja dėmesingumo ir atsargumo. Laikomas viena iš klastingiausių trasų automobilių sporte, jis paruošdavo klastą iš karto, pablogėjus oro sąlygoms. Aukštai, virš Prancūzijos Rivjeros, Alpėse esanti 32 kilometrų greičio ruožo atkarpa dažnai lemdavo varžybų baigtį.
1968 metais šis kelias buvo sausas, tačiau grupė žiūrovų nusprendė netoliese esantį sniegą sunešti į vieną iš pavojingų posūkių. Į šią vietą atvažiavus Gérardui Larrousse, jo A110 ėmė slysti ir su didele jėga trenkėsi į uolas. Šis incidentas kainavo realią „Alpine“ galimybę laimėti dar vieną pergalę.
1973 metais „Alpine“ laimėjo gamintojų taurę FIA Pasaulio ralio čempionate. Tuomet Jeanas-Claudeas Andruetas dėl pergalės „Monte Carlo“ ralyje kovėsi su savo komandos draugu Ove Anderssonu. Abu jie važiavo su A110, ir tik pradurta padanga „Col de Turini“ kelyje prancūzą nustūmė į trečiąją vietą. Šis kelias galėjo išsaugoti savo grėsmingą reputaciją, tačiau nesulaikė trijų „Alpine“ automobilių nuo siekio iškovoti tris geriausias pozicijas 1973 metų sezono bendroje klasifikacijoje.

„Alpine“ pergalės „Col de Turini“ greičio ruože
1968: J. Vinatier – „Alpine A110 1300“
1969: J. Vinatier – „Alpine A110 1300“
1971: O. Andersson – „Alpine A110 1600“
1972: B. Darniche (du kartus) – „Alpine A110 1600“
1973: J-F. Piot – „Alpine A110 1800“
1976: J-P. Nicolas – „Alpine A310“

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą