Siekdama gerinti klientų aptarnavimo kokybę, didžiausia mažmeninės prekybos bendrovė MAXIMA LT įgyvendina inovatyvų projektą „Šypsenėlės“, pirkėjams suteikiantį galimybę itin paprastai, greitai ir anonimiškai įvertinti aptarnavimą MAXIMA parduotuvėse. Pirmieji naująją sistemą jau nuo gegužės pradžios gali išbandyti Vilniaus „Akropolio“ Hyper MAXIMOS pirkėjai. Pasak MAXIMA LT Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorės Linos Muižienės, šis projektas bus puiki galimybė pirkėjams vienu specialaus aparato mygtuko paspaudimu įvertinti jiems suteiktą aptarnavimą iš karto – atsiskaitant kasose ar perkant gaminius sveriamuose skyriuose. Bendrovės atstovės teigimu, tai yra paprastas, daug laiko ir pastangų nereikalaujantis būdas pirkėjui išreikšti savo nuomonę apie jį aptarnavusio parduotuvės darbuotojo darbą. „Investuojame į naujoves, nes siekiame sužinoti, kaip pirkėjai vertina aptarnavimą ir personalo paslaugumą mūsų parduotuvėse. Ekonominio sunkmečio metu pirkėjai yra jautrūs kainoms, tačiau reikalavimai kokybei ir aptarnavimo kultūrai dėl to tikrai nemažėja. Nors viešosios nuomonės tyrimai rodo aukštą pirkėjų pasitikėjimo mūsų tinklo darbuotojų darbo kokybe rodiklį, tačiau nuolat ieškome būdų, kaip dar labiau pagerinti pirkėjų aptarnavimo kokybę bei motyvuoti darbuotojus skirti daugiau dėmesio paslaugiam bendravimui“, – apie šiuo metu vienoje iš didžiausių tinklo parduotuvių diegamą projektą „Šypsenėlės“ sako L.Muižienė. Visose „Akropolio“ Hyper MAXIMOS parduotuvės kasose sumontuoti projekto aparatai su trimis skirtingų – raudonos, geltonos ir žalios – spalvų mygtukais. Norintis pagirti aptarnavusį darbuotoją pirkėjas galės spausti žalią, vidutiniškai aptarnautas – geltoną, nepatenkintas aptarnavimu – raudoną mygtuką. „Tikimės, kad pirkėjai noriai reikš savo nuomonę, o mes ir toliau stengsimės patenkinti pirkėjų lūkesčius bei gerinti aptarnavimo kokybę. Projekto metu rinksime geriausius, t.y. daugiausiai pozityvių įvertinimų gavusius darbuotojus ir juos papildomai motyvuosime“, – sako MAXIMA LT, UAB, įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė. Hyper MAXIMA „Akropolyje“ bus įdiegti 53 darbuotojų vertinimo aparatai: prie visų mokėjimo kasų, informacijos skyriuje, sveriamų maisto produktų skyriuose (šviežios mėsos, mėsos gaminių, konditerijos, kulinarijos, žuvies, sulčių bare), buitinės technikos skyriuje, prie savitarnos kasų.