Naujasis „Renault Master“ modelis atkeliavo į Braziliją, o netrukus bus pristatytas ir likusioje Amerikos regiono dalyje. „Renault“ Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje pirmauja nuo 1998 m. Sulaukusi sėkmės Europoje, kompanija siekia pristatyti komercinius automobilius ir kitoms rinkoms.
Naujasis „Master“ pasižymi nauju dizainu, žemais eksploatacijos kaštais ir padidėjusiu komforto, funkcionalumo, tvirtumo ir saugumo lygiu. Automobilį galima rinktis iš keturių skirtingų kėbulo tipų (mikroautobuso, miniveno, važiuoklės su kabina ir miniveno su langais) bei įvairių ilgio ir aukščio konfigūracijų.
Geriausiu autobusų gamintoju šalyje pripažįstamas „Renault Brazil“ remiasi savo patirtimi pritaikant automobilius pagal specifinius poreikius. Naujieji „Master“ gali būti modifikuoti į, pavyzdžiui, greitosios pagalbos arba judėjimo negalią turinčio žmogaus automobilį.
„Lengvųjų komercinių automobilių segmentas tampa vis svarbesnis „Renault“ augimo strategijai Brazilijoje. Mūsų lengvųjų komercinių automobilių pardavimai 2011 m. augo 24,5 proc., taip pat išplėtėme automobilių parkams ir profesionaliems vairuotojams siūlomų paslaugų pasirinkimą“, – teigia „Renault Brazil“ vykdantysis direktorius Olivieris Murguetas.
„„Renault Master“ Brazilijoje nustato naujus segmento standartus ir išlaiko aukštą likutinę vertę“, – sako „Renault Brazil“ rinkodaros direktorius Frédéricas Posezas.
Brazilijos rinkoje pirmą kartą pasirodęs 2002 m., „Renault Master“ įgijo gerą reputaciją lengvųjų komercinių automobilių segmente. 2012 m. Brazilijoje buvo įregistruoti 8 662 šio modelio vienetai – 17 proc. daugiau nei 2011 m., nepaisant to, kad segmentas susitraukė 12 proc. Praėjus dešimčiai metų nuo „Renault Master“ pasirodymo Brazilijoje, minivenas šiuo metu užima antrąją vietą savo segmente ( 3,5 t sveriančių minivenų) Pietų Amerikoje ir Brazilijoje.
Brazilijoje parduodami naujieji „Master“ modeliai dabar yra gaminami Sao José dos Pinhais (Paranos valstija) esančio Ayrtono Sennos komplekso lengvųjų komercinių automobilių gamykloje.
„Renault Master“ pasiekimai:
– 2012 m. Vokietijos lengvasis komercinis automobilis.
– 2011 m. Prancūzijos žurnalo „L’Automobile et Entreprise“ išrinktas įmonių metų automobiliu.
– 2011 m. Prancūzijos žurnalo „L’Argus“ išrinktas lengvuoju komerciniu automobiliu.
– 2011 m. metų minivenas Danijoje ir Lietuvoje.
– 2011 m. Jungtinės Karalystės žurnalo „What Van?“ išrinktas metų minivenu.
– 2010 m. Jungtinės Karalystės žurnalo „Van Fleet World Honors“ išrinktas metų minivenu.
– Vokietijos žurnalo „Kep“ išrinktas metų transporteriu.
„Renault“ Brazilijoje
Brazilija yra antra pagal dydį „Renault“ grupės rinka, 2012 m. išaugusi 6,1 proc. Keturis kartus sparčiau už rinką augusi „Renault“ pasiekė naujus pardavimų rekordus – parduoti 241 594 vienetai, rinkos skverbtis išaugo vienu punktu iki 6,6 proc. 2012 m.
Specializuotas „Renault Pro+“ tinklas verslo klientams taip pat prisidėjo prie „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių sėkmės Brazilijoje. 2012 m. įkurtas „Pro+“ tinklas jau turi 25 atstovybes, o 2013 m. balandį jų skaičius turėtų siekti 53.
Kontaktai žiniasklaidai:
Rochelle Chimenes + 33 1 76 84 19 05
www.media.renault.com ir www.renault.com