Verslas

„Henkel” vėl įtraukta į „Pasaulio etiškiausių kompanijų” reitingą

Tarptautinis „Henkel” pripažinimas Trečius metus iš eilės „Henkel” įtraukta į „Pasaulio etiškiausių kompanijų” sąrašą. JAV instituto „Ethisphere” reitingavimo metodas leidžia įvertinti pavyzdingus pasaulio kompanijų korporatyvinius valdymus, atsidavimą bei nuolatinį tobulėjimą. Diuseldorfas. Korporatyvinė socialinė atsakomybė „Henkel” kompanijai yra daug daugiau nei žodžių grandinė. Kompanija užsibrėžusi aukštus etikos standartus visose srityse, susijusiose su korporatyvine socialine atsakomybe (KSA). Tai patvirtina įtraukimas į „Pasaulio etiškiausių kompanijų” sąrašą. Tarp tūkstančių kandidatų iš 100 įvairiausių pasaulio šalių, „Henkel” (Vokietija) sugebėjo įtikinti ekspertų žiuri, kuri yra sudaryta iš JAV mokslininkų, akademikų, advokatų ir vyriausybės atstovų, kad yra verta kandidatūros. Vertinimo procesas, kurį sudaro daugybė pakopų, buvo paremtas verslo vadovavimu, kuris buvo pademonstruotas skirtingose kategorijose, tokiose kaip socialinis pasižadėjimas, vadovavimo stilius bei inovacijų tvirtumas. „Džiaugiamės tarptautiniu apdovanojimu. Šis įvertinimas patvirtina, jog, „Henkel” kompanijoje, korporatyvinė socialinė atsakomybė ir korporatyvus valdymas yra vertybės”, – komentavo kompanijos prezidentas Kasper Rorsted. „Mūsų siekis nuolat tobulėti motyvuoja darbuotojus bei stipriną jų identitetą kompanijos atžvilgiu ir tokiu būdu prisideda prie mūsų komercinės sėkmės”. „Henkel” darbas pakartotinai buvo labai gerai įvertintas ne tik įvairių nacionalinių ir tarptautinių reitingavimo agentūrų, bet taip pat kompanijos klientų. Pavyzdžiui paskutiniajame Davoso ekonomikos forume, specializuotas žurnalas „Corporate Knights”, dedikuotas korporatyvinėms problemoms, išplatino 100 stabiliausių pasaulio kompanijų sąrašą, kuriame „Henkel” užėmė 11-ą vietą, priešakį palikdama vienintelę Vokietijos kapitalo įmonę. 2009 metais „Henkel” vėl buvo įtraukta į „Dow Jones Sustainability World Index” (DJSI World), kur buvo įvardinta dinamiškų vartotojiškų prekių sektoriaus lyderė. Taip pat „Henkel” yra paminėta DJSI sąraše kaip labiausiai progresuojanti, stabili kompanija. Daugiau informacijos apie korporatyvinę socialinę atsakomybę ir reitingus „Henkel” pateikia savo tinklalapyje www.henkel.com/sustainability. Daugiau informacijos apie „US Ethisphere” instituto reitingus galima rasti adresu www.ethisphere.com. Daugiau nei 130 metų, „Henkel” buvo lyderis siūlydamas prekės ženklus ir technologijas, kurių dėka žmonių gyvenimai tampa paprastesni, geresnis ir gražesni. „Henkel” veikia trijose verslo zonose – namų priežiūros, asmeninės higienos ir lipnių technologijų. Daugiau nei 55 000 darbuotojų visame pasaulyje stengiasi įgyvendinti kompanijos šūkį „Prekės ženklas kaip draugas” ir užtikrinti, kad žmonės iš daugiau nei 125 šalių pasitikėtų naujoviškais „Henkel” prekių ženklais ir technologijomis. 2009 metais „Henkel” pardavimai siekė 13,573 mlrd. eurų, o grynasis pelnas – 1 364 mln. eurų.

Parašykite komentarą