Verslas

Išreikšti kūrybiškumą – ant banko kortelės

Išreikšti save, pademonstruoti kūrybines idėjas bei menininius sugebėjimus Lietuvos jaunuoliai kviečiami kuriant banko kortelės dizainą. Šįkart jaunuoliai kurs populiariausios ZOOM programos kortelės – VISA URBAN – stilių. „ZOOM kortelė jau tapusi ne tik funkcionaliu jaunuolių finansų valdymo instrumentu, bet ir tam tikru stiliaus atributu. Natūralu, kad 7-22 metų jaunimas patys kuria madą, todėl mums svarbu suteikti jiems galimybę susikurti kortelės dizainą”, – sako Loreta Lapinskaitė, „Swedbank” Klientų aptarnavimo departamento direktorė. Iki liepos 30 d. visi norintys yra kviečiami siūlyti savo kurtus VISA URBAN kortelės piešinio variantus. Už labiausiai patikusį kortelių dizainą galima balsuoti jaunimo programos puslapyje www.zoom.lt ir ZOOM profilyje Facebook.com, o nugalėtoją, atsižvelgdama į balsavimo rezultatus, rinks ZOOM komisija. Pagrindinis prizas, kuriuo bus apdovanotas ZOOM komisijos išrinkto darbo autorius, yra stilingas miesto dviratis ir, žinoma, tai, kad nugalėtojo piešinys bus perkeltas ant VISA URBAN kortelių. Daugiausia svetainių lankytojų balsų surinkusių dizainų autoriai bus apdovanoti specialiais prizais, o įdomiausi darbai rugpjūčio–spalio mėnesiais bus eksponuojami „Swedbank” centrinėje būstinėje Vilniuje, Konstitucijos prospekte. VISA URBAN kortelę jaunimo programos ZOOM dalyviai renkasi dažniausiai. Pasivaržyti dėl populiariosios kortelės dizaino kūrėjo vardo kviečiami ne tik ZOOM moksleiviai ir studentai, kurių skaičius jau artėja prie 200 000, bet ir visi norintys save išbandyti. Varžytis dėl pagrindinio prizo galės jau esami ir naujai tapę ZOOM programos dalyviai, dėl kitų prizų – visi dalyvaujantys. Jaunimo kūriniai bus eksponuojami interneto svetainėje www.zoom.lt ir ZOOM programos profilyje Facebook.com socialiniame tinkle. Ir ZOOM puslapio, ir Facebook lankytojai galės rinkti jiems labiausiai patinkančius darbus, kurių autoriams taip pat atiteks prizai. Planuojama, kad pirmosios naujo dizaino „Swedbank” VISA URBAN kortelės, kurių stilių sukurs jaunimas, vartotojams bus įteiktos jau kitų metų pradžioje. 2008 metais ZOOM programos dalyviai pakeitė trijų mokėjimo kortelių – „Maestro ART”, „Maestro MUSIC” ir VISA WEB – dizainą. Iš viso šiuose konkursuose dalyvavo beveik 5 tūkstančiai jaunuolių, kurių darbai buvo kurti įvairiausia technika – nuo pieštų iki kurtų kompiuteriu. Apie ZOOM: 2007 metais startavusi „Swedbank” programa jaunimui ZOOM sulaukė didžiulio susidomėjimo. 2009 m. buvo praplėsta programos, skirtos skatinti moksleivių ir studentų kūrybiškumą bei finansų valdymo įgūdžius, auditorija – ZOOM dalyviais dabar gali tapti 7-22 metų amžiaus vaikai ir jaunimas. Šiuo metu „Swedbank” ZOOM programoje dalyvauja 190 tūkstančių žmonių.

Parašykite komentarą