Verslas

5 skaitmeniniai įrankiai efektyviam verslo valdymui  

Užtikrinti sklandų verslo projektų ir duomenų valdymą gali būti sudėtinga net ir labiausiai patyrusioms įmonėms. Natūralu, kad praėjus tam tikram laikotarpiui būtina peržvelgti savo naudojamų įrankių efektyvumą ir atnešamus rezultatus. Be to, svarbu atsakyti į klausimą, ar turite visus būtinus skaitmeninius įrankius, kurių reikia jūsų verslui?

„Samsung AppStack“ yra debesų programinės įrangos rinka, sukurta siekiant suteikti bendrovėms prieigą prie geriausių verslo programų. Galite rasti įvairiems verslo tikslams sukurtas programas, pradedant projektų valdymu, dokumentų tvarkymu ir baigiant grafiniu dizainu, rašoma „Samsung Galaxy Z Fold 2” pranešime spaudai.

„Paymo“ – efektyviam projektų valdymui

Jums svarbu darbus baigti laiku ir kas kartą neviršyti biudžeto? Projektų valdymo įrankis „Paymo“ padeda efektyviau planuoti projektus, parengti sąmatas, gauti išsamias ataskaitas ir iš anksto numatyti galimas kliūtis. Taip pat vienu paspaudimu galite valdyti darbuotojų darbo krūvius. Tuo tarpu visi komandos nariai gali tartis, bendrauti, diskutuoti vienoje platformoje.  Šis įrankis apjungia projektų valdymą, laiko kontrolę ir sąskaitų faktūrų išrašymo funkcijas.

Teigiama, kad su programa „Paymo“ klientai padidina projektų apimtį iki 33 proc., o per ketvirtį atlieka dvigubai daugiau užduočių nei anksčiau.

„Magellan“ – sklandžiam prekių pristatymo ir transportavimo valdymui

Reaguojant į COVID-19 pandemiją, daugelis verslų buvo priversti prisitaikyti ir pasiūlyti klientams prekių užsakymą internetu. Didėjant internetu apsipirkinėjančių vartotojų skaičiui, auga ir jų lūkesčiai – žmonės tikisi, kad užsakytos prekės juos pasieks labai operatyviai. Nors patenkinti didelius klientų lūkesčius dėl greito pristatymo nėra lengva, programa „Magellan padeda su pristatymo paslaugomis susitvarkyti kur kas efektyviau.

Naudodamiesi „Magellan Fleet Navigation“, tolimųjų reisų vairuotojai gali mėgautis lengva navigacijos valdymo sistema, išsamiais ir lengvai skaitomais žemėlapiais, eismo atnaujinamais realiuoju laiku ir pažangiomis pagalbos funkcijomis vairuotojui. Naudodamiesi programėle „Magellan DeliveryComplete“, vairuotai gali susipažinti su pristatymo informacija, gauti pranešimus apie nukrypimus ir naudotis daugeliu kitų funkcijų, kurios palengvina jų darbą. „Magellan Fleet“ pristatymo procesą daro kur kas lengvesnį, todėl užtikrinamas vairuotojų saugumas, sutaupoma daug laiko, sumažėja eksploatavimo išlaidos ir pagerinamas klientų aptarnavimas. 

„Google Workspace“ – produktyviam darbui

Populiariomis „Google“ programomis, tokiomis kaip „Gmail“ ir „Google Drive“, galima naudotis nemokamai, todėl daugelis pasikliauja vartotojams skirtomis versijomis. Visgi, verslo atstovai turėtų atkreipti dėmesį į įrankį „Google Workspace“, kuris sukurtas išskirtinai verslui. Naudodamiesi „Admin Console“, galite apsaugoti ir optimizuoti duomenis, suskaidyti informacijos talpyklas ir panaudoti dirbtinį intelektą (AI), kad padėtumėte komandoms tapti efektyvesnėms, bendradarbiaujančioms ir geriau informuotoms nei bet kada anksčiau.

 „Pipedrive“ – klientų valdymo sistema

Programa „Pipedrive“ – tai tik dar viena duomenų bazė, kuri saugo turimus duomenis. Šis skaitmeninis įrankis padeda sklandžiau valdyti pardavimo procesus ir pasiekti užsibrėžtų tikslų. Ji apjungia visą sistemoje suvestą klientų duomenų bazę, kontroliuoja užduočių vykdymo procesą, padeda vizualizuoti darbų planą, užduotis išskaido į atskirus projektus ir palengvina jų valdymą. Taip pat atlieka daug automatizuotų funkcijų – registruoja skambučius, siunčia pranešimus ir sutartis. Su šiuo įrankiu lengvai galėsite tikrinti duomenis ir projektų eigos etapus. Galėsite patogiai integruoti papildomus įrankius, kuriuos naudojate efektyvesniam verslo projektų valdymui.

Pasak „Pipedrive“ atliktų tyrimų, per pirmuosius įrankio naudojimo metus net 78 proc. naujų vartotojų greičiau įvykdo sandorius. Svarbu neapleisti šio įrankio ir naudotis juo kiekvieną dieną – nuosekliai pildyti, stebėti darbų eigą, rezultatus. Šio tikslo laikytis kur kas lengviau turint inovatyvų verslo klasės mobilųjį įrenginį, išsiskiriantį dideliu, darbui tinkamu ekranu bei pritaikytą kelių užduočių atlikimui vienu metu. Pavyzdžiui, atvertus sulenkiamą telefoną „Samsung Z Fold 2“, 7,6 colių ekranas suteikia galimybę ekrane vienu metu atidaryti net tris skirtingas programas, todėl įrenginys gali atstoti ne tik planšetę, bet ir nešiojamą kompiuterį. O funkcionalus, patogus ir mobilus įrenginys – viena iš našaus darbo būtinybių.

„signNow“ – elektroniniams parašams ir efektyviam dokumentų valdymui

Įprasti elektroninio parašo įrankiai leidžia pasirašyti elektroninius dokumentus, o programa „SignNow“ suteikia kur kas daugiau funkcijų. Jis leidžia kurti šablonus, kuriais bus dalijamasi su visa komanda, ir automatiškai išsaugoti pasirašytas formas turimoje saugykloje. „SignNow“ yra ne tik el. parašo įrankis –programa padeda sklandžiau tvarkytis su dokumentais. „signNow“ leidžia jums pasirašyti dokumentus saugiai ir greitai, be to, galite pasirašyti net neprisijungę. Dokumentus, kurie naudojami itin dažnai, galima paversti šablonais ir laikyti ten, kur bus prieinami reikiamiems darbuotojams. Pasak „signNow“, naudojantis skaitmeniniais dokumentais, darbas vyksta vidutiniškai 25 kartus greičiau nei su fiziniais dokumentais.

Svarbu paminėti, kad visų išvardintų programų planus galima įsigyti su 20-25 proc. nuolaida, jei vartotojas programas susieja su savo „Samsung“ mobiliuoju įrenginiu. Taip pat galima užsiregistruoti ir įrankius numatytą laiką išbandyti nemokamai.

Pranešimą paskelbė: Kristina Solomnikova, UAB „Publicum”

Parašykite komentarą